Dat je maar moet geloven wat je zelf wil.quote:
Oh ik ga komen, oooh KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Oeh, dat is weer zoeen tumor dat jouw postgeschiedenis volgt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe is lief, je weet dat dat niet zo is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe is lief, je weet dat dat niet zo is
Nee, hij is wel lief maar nu even niet ;oquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oeh, dat is weer zoeen tumor dat jouw postgeschiedenis volgt?
ROFL, die is wel weer grappig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oeh, dat is weer zoeen tumor dat jouw postgeschiedenis volgt?
Een "vijand" van Php is een vriend van mij!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
ROFL, die is wel weer grappig!
Ik was eigenlijk opzoek naar phpmystyle. Wilde nog even voor het slapen gaan een klein jongetje de kast op jagen![]()
(ben me bewust van de "foute" woordkeuze, maar ik ga er vanuit dat jullie de humor daar ook wel van inzien)
Ah een mede phpmystyle-basher, wees welkom in de SCquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
ROFL, die is wel weer grappig!
Ik was eigenlijk opzoek naar phpmystyle. Wilde nog even voor het slapen gaan een klein jongetje de kast op jagen![]()
(ben me bewust van de "foute" woordkeuze, maar ik ga er vanuit dat jullie de humor daar ook wel van inzien)
Dat is wel een heftige woordkeuze. Ik zie hem meer als een mier onder een vergrootglas in de zomer. Hij heeft je niks misdaan.. Maar toch moet ie brandenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een "vijand" van Php is een vriend van mij!
Zie je mijn sig niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah een mede phpmystyle-basher, wees welkom in de SC
Php gaat helaas iedere dag al om half 12 naar zijn bedje toe
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is wel een heftige woordkeuze. Ik zie hem meer als een mier onder een vergrootglas in de zomer. Hij heeft je niks misdaan.. Maar toch moet ie branden
Zo'n typisch MTVprogramma.quote:
Ik ken je natuurlijk nog niet. Maar PHP zit er zelden naastquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks misdaan? Volgens hem ben ik een elitair klootzakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |