Daar zitten altijd groente bij waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Een zakje kant en klaar gesneden groente hoor, hoe makkelijk wil je het hebben, je tyft het zo die pan in.
[..]
Die heb je toch standaard in de kast staandat reken ik er niet los nog bij, ik doe oneindig met een grote zak tagliatelle.
[..]
Jezusja ik ga echt niet elke avond 3 uur lang zelf saus staan maken.
Elke avond?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezusja ik ga echt niet elke avond 3 uur lang zelf saus staan maken.
O ja, dat had je toen laten zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat was in Pathé Rotterdam. Klinische les ofzo heette het.
Ga je geneeskunde doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geil zou ik het ook weer niet noemenMaar ik vind het wel heel interessant altijd
Zo zonde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
Myrthe wil een grote neger met tattoo's![]()
Heel snoezig, omdat je nu natuurlijk eens in de zoveel maanden kookt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zitten altijd groente bij waar ik geen zin in heb
En als ik kook ben ik altijd zo'n 2 uur bezig.
Nee, ene paar keer week. Niet eens in de zoveel maandenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel snoezig, omdat je nu natuurlijk eens in de zoveel maanden kookt.
Ga je dat straks elke avond na je colleges nog doen? Heb je dan echt nog zin om een kwartier lang paprika's te staan snijden terwijl de uien, prei, courgette, wortel en knoflook nog op je liggen te wachten?
Ik hou niet van me uitsloven op iets als sausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Elke avond?
Vriezer!
[..]
O ja, dat had je toen laten zien.
[..]
Ga je geneeskunde doen?
[..]
Zo zonde.
Iris is
Vondelpark
Lapohunterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga proberen te slapen, truste fokkertjes.
Laat me t.z.t. maar weten hoe het je vergaatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ene paar keer week. Niet eens in de zoveel maanden
Nee natuurlijk ga ik dat dan niet iedere dag doenDan ga ik ook genoeg chillen met vrienden enzo maar ik denk dat ik nog wel geregeld wat fatsoenlijks ga koken
Had al een tijdje geen SC topic meer.quote:
NEE.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel snoezig, omdat je nu natuurlijk eens in de zoveel maanden kookt.
Ga je dat straks elke avond na je colleges nog doen? Heb je dan echt nog zin om een kwartier lang paprika's te staan snijden terwijl de uien, prei, courgette, wortel en knoflook nog op je liggen te wachten?
Vondelparkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Elke avond?
Vriezer!
[..]
O ja, dat had je toen laten zien.
[..]
Ga je geneeskunde doen?
[..]
Zo zonde.
Iris is
Vondelpark
Taart en koekjes vind ik dan weer niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van me uitsloven op iets als sausik bak graag taarten en koekjes enzo
daar besteed ik wel veel tijd aan. Maar pastasaus, gewoon not my cup of tea.
Zal ik doen, ik vind het trouwens verder geen probleem om zo'n zakje groenten te gebruiken. Het is meer dat ik bepaalde dingen (vooral champignon en tomaat) echt niet te pruimen vind en dat daarom in mindere mate door mijn eten wil hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat me t.z.t. maar weten hoe het je vergaat!
Jaquote:
Tiener Moeders Onderling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |