hij is proffesionele commentaar aan het geven samen met corky van der grijpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
Vanavond kijkt hij deze uitzending terug en gaat zich zitten aftrekken op zijn eigen beelden. Was een vieze eigengeiler
Wat doet die neger nog op tv?
Ja heel grappig man.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel grappig dat Tan in het engels kleurtje is, dus eigelijk heet hij gewoon Humberto Kleurtje
en jouw topic is kut!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij is proffesionele commentaar aan het geven samen met corky van der grijp
goh zou ik echt niet weten dat het professionele is??quote:
Dat is toch Sylvana. Ja oke, ze lijken op elkaar:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef Rowdie het volgende:
en hij doet toch ook woonprogramma's?
Ik ken hem nog van 25 jaar geleden bij Sonja Barendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef Rowdie het volgende:
Dat is toch die homo van RTL Boulevard? en Edwin Evers in de zomer? en voorheen café de sport op Talpa? en hij doet toch ook woonprogramma's?
Humberto bij Sonja?? que?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van 25 jaar geleden bij Sonja Barend
Ze hadden een vast kijkerspanel bij het programma van Sonja.quote:
Die Sylvana heb ik altijd al een smerig wijf gevonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is toch Sylvana. Ja oke, ze lijken op elkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |