Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou bedoel eigenlijk meestal is er wel iemand die een sjbloon voor earth maakt, en in die boeken doettie altijd rdelijk gedetaileerd omgeving en gebouwen beschrijven wat dan geinig is om met earth nog eens te zien
Done.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
ik weet wel een onderwerpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja, Pietje doe eens een mooie deceptie painten
Maar het schijnt dat Terug naar de kust wel weer een goede film is gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef hondjes het volgende:
klopt , die andere ging over Het Vaticaan en de kerk , en het vinden van de heilige graal...
Deze gaat over vrijmetselarij, masonry enzo.....
Schijnt nu bij Nova besproken te worden ,,het boek van Dan Brown
Het straalt er vanaf hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Coole deceptie![]()
Met dank aan Ajax zeker?
Eensch,en Sean Connory had een rol moeten spelen in die film als vader van die dochterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Verfilmingen van boeken zijn niet je dat, de Da Vinci Code was echt een crime, man o man wat slecht, zeer zeker als je het boek hebt gelezen. Sprongen van de hak op de tak was geen volgen aan.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja idd nu op de tv. Het gaat eigenlijk in alle boeken wel over de vrijmetselaars, de tempeliers en al van dat soort ondergronds levende, machtige praktijken.
Rumsfeld heeft dat toch ook, conspiracies zijn allang geen conspiracies meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:
Spoeddebat over het bericht dat viroloog Osterhaus aandelen heeft in een bedrijf dat betrokken is bij de ontwikkeling van vaccins
Toevallig gisteren een boek 'uitgelezen' toeb uit the Author's Note bleek dat het waargebeurd was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat is wel cool. Met die boeken heb ik toch vaak de neiging om het na te tracken. Ik zou het nooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |