Niks. Als je dat hier probeert, heb je zo een mes tussen je ribben of op z'n minst een horde contactgestoorde jongeren achter je aanquote:
As het doodloopt ben je verkeerd geredenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gouda is een kutstad man om met de auto te komen, die hele fucking binnenstad is 1 fuckign doolhof, niets staat aangegeven, fuckzooi.
Die gasten die altijd in dat koffiehuisje zitten zeker ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef joepie91 het volgende:
Heb overigens nog wel een medewerker van NS service en veiligheid geprobeerd te vinden. Die gasten lopen altijd rond op het station, behalve als je ze nodig hebt natuurlijk.
ben op een gegeven moment maar gewoon door gaan rijden,aangezien straatnaam bordjes daar blijkbaar niet hangenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
As het doodloopt ben je verkeerd gereden
Uhm nee, ik ben zo'n type die weet wat goed voor hem is, en dus bewust er niets van zegt. Lees post stukje naar boven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
En je doet er niets aan
Dus jij bent zo'n type die toekijkt
Nope, TS moet gewoon vuilniszakken weggooien aan het einde van zijn dienst.quote:
Ook die was leegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die gasten die altijd in dat koffiehuisje zitten zeker ?
Ik heb daar dus ik die kut stad rijles he, echt te kut gewoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ben op een gegeven moment maar gewoon door gaan rijden,aangezien straatnaam bordjes daar blijkbaar niet hangenzou er niet willen wonen
EN TOEN DACHT JE "DAT DAT KAN IN NEDERLAND! SNEL ER EEN TOPIC OVER MAKEN!"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef joepie91 het volgende:
Dus ik ben op mijn werk (Kiosk op station Gouda) vuilnis aan het weggooien, en wat zie ik tot mijn grote verbazing... Een of andere gast die doodleuk alle fietsen langsloopt en alle achtergelaten fietslampjes (die met die batterijen) meeneemt... Echt heel zielig.
Klacht: Mensen die fietslampjes gaan jatten![]()
fucking hell, zelfs de tomtom kwam nog op andere routes uit om bij een bepaald punt uit te komen, wat zat er tussen: een brug met paaltjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb daar dus ik die kut stad rijles he, echt te kut gewoon.
Koop een tomtom, probleem opgelostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ben op een gegeven moment maar gewoon door gaan rijden,aangezien straatnaam bordjes daar blijkbaar niet hangenzou er niet willen wonen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop een tomtom, probleem opgelost
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
fucking hell, zelfs de tomtom kwam nog op andere routes uit om bij een bepaald punt uit te komen, wat zat er tussen: een brug met paaltjes, ja want dat is mooi al dat water en shit en bruggetjes
. Nou ik heb daar toch mooi ff in zitten pissen, bij de gons daar
Hm, die zwervers hebben we dan weer niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Schlumberger het volgende:
Fucking herkenbaar
zelfde verhaal met het vuilnis (waar ook zwervers tussenzitten, fietslampjes en Service en Veiligheid hier.
Maar dan bij Kiosk Apeldoorn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Niks. Als je dat hier probeert, heb je zo een mes tussen je ribben of op z'n minst een horde contactgestoorde jongeren achter je aan
Heb overigens nog wel een medewerker van NS service en veiligheid geprobeerd te vinden. Die gasten lopen altijd rond op het station, behalve als je ze nodig hebt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |