Ik weet ook wel dat het slecht, maar ik doe er nooit zo aan eigenlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je het eens voor de grap met de eerste de beste fysio over hebben, denk dat hij je wel kan overtuigen om te rekken en strekken.
Het is niet handig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om te beginnen al een goede warming-up uiteraard.
Als ik zie hoeveel mensen de baan opgaan en dan zonder ook maar enige rek en strek vol gaan meppen..... ongelofelijk. En meestal zijn dat ook nog eens de personen die een "leuke opmerking" maken als je zelf staat te rekken&strekken.
Bij fitness is dat ook. Van die gastjes die koud, zonder enige beweging al met 2 halters van 12 KG elk gaan lopen duwen. Echt. Die gun ik een peesafscheuring.
Zorgen dat je bij een vereniging speelt met veel bebossing?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Salamando het volgende:
van mij mag het regenen, hagelen, sneeuwen. Zolang het maar niet waait, helaas doet dat het altijd in dit land
Ja zo is mijn warming up meestal ook. Rek altijd wel een beetje, vooral mijn arm want die is altijd stijf ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is niet handig inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik ook niet erg veel disipline heb bij het doen van een goede warming-up. Meestal als het niet zo warm is doe ik het nog wel, maar bij echte warmte toch wat minder.
Ik ben altijd wel zo dat ik tijdens het inspelen altijd heel rustig alles opbouw. Heel rustig blijven slaan. Eigenlijk puur op techniek de bal over het net krijgen. Daarmee door gaan tot aan het volleren. Volleys ook heel rustig, maar wel strak slaan. Daarna heel rustig beginnen met smashen. Op den duur steeds iets harder, maar nooit helemaal vol.
Dan nog er voor zorgen dat je even tijd hebt om nog van achteruit te spelen en daarbij iets meer vaart gebruiken. Niet voluit, maar wel redelijk vaart.
Daarna met serveren heel rustig vanuit stilstand. Je hebt elke keer 3 ballen dus elke keer na 3 ballen iets harder. Het is altijd leuk om zo te beginnen en dan te zien wat de tegenstander doet als je steeds iets meer actie in je service legt.
Welke club speel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zorgen dat je bij een vereniging speelt met veel bebossing?
Bij ons waait het bijna nooit. We zitten ook midden in een natuurgebied met veel bos
zo groot is de keus in de buurt helaas niet (Tilburg)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zorgen dat je bij een vereniging speelt met veel bebossing?
Bij ons waait het bijna nooit. We zitten ook midden in een natuurgebied met veel bos
Klopt, regio Eindhoven heb je er ook vrij weinig waar je lekker beschut kan ballen. Kent iemand de club Eeckenrode? ( Waalre ). Das een mooi clubje in de bossen met Smashcourt banenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
zo groot is de keus in de buurt helaas niet (Tilburg)
Was dan maar blij dat je niet aan de zee zit. Dan waait het helemaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
zo groot is de keus in de buurt helaas niet (Tilburg)
dat doe ik sowieso welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Was dan maar blij dat je niet aan de zee zit. Dan waait het helemaal
altijd het positieve overal van in zien he
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een vereniging moest spelen die midden in een weiland lagquote:
Haha vertel mij wat, hier hebben ze sinds 2/3 jaar een nieuwe banen & locatie tussen de weilanden dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een vereniging moest spelen die midden in een weiland lag
Stond zo veel wind dat ik aan het net stond, een lob over me heen kreeg waarvan ik dacht dat hij dik uit zou gaan. Uiteindelijk viel hij 3m voor de baseline in () Stuitert door zo over me heen. Ik kan hem nog net redelijk goed smashen, maar door de wind gaat hij zo hard dat ik de bal zo over het hek sla (ok misschien toch niet helemaal goed geraakt
)
klinkt als een scene uit een slechte lachfilmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een vereniging moest spelen die midden in een weiland lag
Stond zo veel wind dat ik aan het net stond, een lob over me heen kreeg waarvan ik dacht dat hij dik uit zou gaan. Uiteindelijk viel hij 3m voor de baseline in () Stuitert door zo over me heen. Ik kan hem nog net redelijk goed smashen, maar door de wind gaat hij zo hard dat ik de bal zo over het hek sla (ok misschien toch niet helemaal goed geraakt
)
Hmm, klinkt als die ene tennis-filmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
klinkt als een scene uit een slechte lachfilm
Langzamere swing, meer spin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef Outlined het volgende:
Heb een technisch probleem, ik sla de forehand met kracht in mijn arm. Nou gaat die bal vaak prima over het net en heb ik geen blessures maar uiteraard moet je met een soepele losse arm die bal slaan. Dat lukt me echter niet. Hoe kan ik met minder kracht slaan?
Je zult toch een beetje kracht nodig hebben om een bal over het net te krijgen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef Outlined het volgende:
Heb een technisch probleem, ik sla de forehand met kracht in mijn arm. Nou gaat die bal vaak prima over het net en heb ik geen blessures maar uiteraard moet je met een soepele losse arm die bal slaan. Dat lukt me echter niet. Hoe kan ik met minder kracht slaan?
Succes morgen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:14 schreef Norrage het volgende:
3 finales morgen, holy crap...en ik ben nu al dood... maar wel![]()
Dat heeft elk team toch? Wij gaan ook voor het kampioenschap 2 wedstrijddagen voor het eind zodat we zaterdagavond kunnen zuipenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:44 schreef Komakie het volgende:
Gisteren een teambuildingsavondje gehad met de jongens uit mijn team. Het is weer zo dat als het aan onze monden ligt dat we dit jaar van de 4de klasse naar de 1ste promoveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |