Ik ook niet, het is winter. Maar in de zomer, met gesmolten boter..quote:
Plakje ham? Nice.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is winter. Maar in de zomer, met gesmolten boter..![]()
Dat dus. Wat wil je met dit topic? Pas je OP even aan, want dit schiet zo niet echt op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom dit topic? Maak je OP eens duidelijker.
Een duidelijke op zorgt er voor dat mensen al een vooropgezet vooroordeel hebben als ze deze checklist na lopen. Was gewoon nieuwsgierig of mensen zich hierin herkenden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom dit topic? Maak je OP eens duidelijker.
De enige correcte reactie mogelijk. Het is zoals experimenten waarbij waarzeggers een "op maat gemaakt persoonlijkheidsprofiel" maakten. In werkelijkheid kreeg iedereen hetzelfde profiel en herkende iedereen zich erin ("Dit is knap zeg, precíés wie ik ben!").quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Genoeg dingen waar ik me best in kan vinden, maar ik gok dat 99% van de mensen dat wel kan.
Jij ook al?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Lamon. het volgende:
Ik voldoe aan ieder punt, maar wat betekent dat?
Het zal wel weer iets slechts zijn, een afwijking ofzo...
Daarom vroeg ik me af: Herkent iedereen zich hierin? Of slechts een paar mensen?quote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Seven. het volgende:
Buiten de eerste 3. Ben ik nu een Nieuwetijdskind?
Volgens mij is iedereen een nieuwetijdskind. Het is net als met horoscopen.quote:
Het is niet per definitie iets slechts..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Lamon. het volgende:
Ik voldoe aan ieder punt, maar wat betekent dat?
Het zal wel weer iets slechts zijn, een afwijking ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it comes to survival..
En jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoogbegaafd dus.
Dat zijn alle Fok!kers...
mjaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoogbegaafd dus.
Dat zijn alle Fok!kers...
Ben ik een Fok!ker? Ik weet het niet... Kan het niet bewijzen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |