Het Philipsstadion en de Genneper Parkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Faerie het volgende:
Wat zijn jullie favoriete plekjes in Eindhoven?
Ik ga er vanavond heen i.v.m. studentenverenigingsfeestje, als ik eraan denk zal ik wat foto's makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Faerie het volgende:
Nou vertel ons iets leuks over Stratumseind. Of post een leuke foto.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Faerie het volgende:
Nou vertel ons iets leuks over Stratumseind. Of post een leuke foto.
Aangezien ik ook uit Eindhoven kom meld ik me hier ook maar even! Om het dan maar over stratumseind te hebben: ik vind de gemiddelde leeftijd wel heel erg omlaag gegaan daar. Jammer is dat...
Wat zijn jullie favoriete plekjes in Eindhoven?
Het zijn niet de meest professioneel geschoten foto's, maar het was dan ook aan het eind van de avondquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:50 schreef Devolution het volgende:
Ik ga er vanavond heen i.v.m. studentenverenigingsfeestje, als ik eraan denk zal ik wat foto's maken
Ja, heel leuk, maar het zijn wel bestanden van anderhalf mb per foto. Maak ze aub iets kleiner of maak er linkjes van.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:50 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest professioneel geschoten foto's, maar het was dan ook aan het eind van de avond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was weer geweldig, zoals te verwachten valtquote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef Faerie het volgende:
Haha toch leuk om hier in Berlijn even iets van Eindhoven te zien en dan zo recent.Ziet er koud uit daar zeg! Niet dat het hier nou heerlijk warm is.... Was toch wel druk zo te zien. Leuke avond gehad? En waar ben je zoal naar toe geweest?
Sommigen zitten ook op Fok en ik had verteld dat ik wat sfeerfoto's wilde maken voor een topicquote:Vonden je vrienden het niet een beetje vreemd dat je op van die rare plekken foto's ging maken?
Als je naar de blue parrot gaat wel ja, Als je naar de thomas/spijker/thuys gaat niet..quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:58 schreef TommyGun het volgende:
Ja, als je van 16 jarige opscheppertjes houdt dan is Stratumseind the place to be.
Ik kom er gewoon niet. Scheelt een hoop geld en is beter voor je leverquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:32 schreef DavidDuchovny het volgende:
[..]
Als je naar de blue parrot gaat wel ja, Als je naar de thomas/spijker/thuys gaat niet..
Ja, zie je wat voor volk dat voortbrengtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:50 schreef Frezer het volgende:
Nuenen is gewoon een buitenwijk van Eindhoven, dus je doet het hier maar mee,.
Ik ben wel een geboren Nuenenaar,.
Ah daar is de terroriste die laatst een aanslag op me pleegde.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, zie je wat voor volk dat voortbrengt
Koop appartement? waar ergens?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:48 schreef Suzanne- het volgende:
Dan blijf ik hier gewoon gezellig hangen. Mn vriend komt uit Nuenen, we gaan er nu weer naar terug. Zijn flink aan het verbouwen. Nog ruim een maand en dan de grote verhuizing
Mocht er trouwens nog iemand een appartement in Eindhoven zoeken? 120m2 met een garagebox (die gaan we overigens binnenkort apart te koop zetten) we hebben er helaas nog één te koop :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |