Dan heb je nog niet zoveel wedstrijdn gezien als ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ik heb vandaag echt de slechtste scheidsrechter ooit aan het werk gezien
Ik eis een DNA-test... dit moet een zoon van Luinge zijn... wat een complete mafketelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ik heb vandaag echt de slechtste scheidsrechter ooit aan het werk gezien
Ajax was beter wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax heeft geen kans gehad in de eerste helft
Urby, Umberto en Gijpie delen mijn mening ook nog evenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Wel grappig hoe vaak het woordje "scheidsrechter" opeens voorbij komt als Ajax slecht speelt/verliest.
zondag is niet meer verquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef SuperFokker het volgende:
Hopelijk loten we Feyenoord. Die verdien nog wel een afdroging dit seizoen
we hebben zelfs gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Wel grappig hoe vaak het woordje "scheidsrechter" opeens voorbij komt als Ajax slecht speelt/verliest.
We zijn het eens over iets vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef SuperFokker het volgende:
Die scheids is echt een ongelofelijk grafmongool!
Ja idd, allemaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef HaagsPietje het volgende:
hahahahaha alle dordrecht supporters staan met een halve ajax sjaal en willen met de ajacieden op de foto....
agossie, wel aandoenlijk hoor
Mijn club speelde kut, en de scvheids was ook kut. Met een goede scheids hadden we niet makkelijker gewonnnen dan nu denk ik, had hoogstens wat kaarten gescheeld aan beide kanten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Ja, want dat gebeurt bij andere clubs NOOIT.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Had je verwacht dat ie ging zeggen dat het van een leien dakje ging?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond Urbi erg realistisch en eerlijk voor de camera. Verraste me positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |