Pardon, wie had de OP ook al weer gemaakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik was de eerste met m'n voorspellende blik
had nu rood moeten krijgen, aanstellerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Wat een sneue scheids zeg. Pantelic ook nog geel.
Het enige sneu vanavond is dat Ajax weer 100 % onterecht wint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Wat een sneue scheids zeg. Pantelic ook nog geel.
Hetzelfde potje als waar PSV het al jaren koopt... of vind je die wel indrukwekkend voetbal spelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Voorspelbaar.Ajax, waar kun je dat geluk kopen?
Bullshit, maar deze was zeker niet perfect genomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef NoMercy285 het volgende:
zeggen dat een keeper HELEMAAL NIKS kan doen aan een vrije trap die wordt binnengeschoten.. is gewoon onzin. Moet ie zich maar anders posteren, de muur anders zetten óf gewoon beter de hoek in gaan.. van die afstand is elke vrije trap op de een of andere manier tegen te houden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Pardon, wie had de OP ook al weer gemaakt?
En waar jullie al jaren op lopen zeiken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hetzelfde potje als waar PSV het al jaren koopt... of vind je die wel indrukwekkend voetbal spelen?
Ik het slechtste Ajaxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Ik heb vandaag echt de slechtste scheidsrechter ooit aan het werk gezien
net als de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef Blinker het volgende:
Nou Ajax mag zichzelf wel op de schouders kloppen dat ze Dordrecht hebben verslagen.
Echt toppie! Die komen er wel. Volgend jaar gewoon weer Champions League
Ajax heeft geen kans gehad in de eerste helftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
als je dat gelooft,
helaas in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |