Baret Klei Cyaan? Spellings- en typfouten, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Gewoon te vriendelijk!
Made you look.
Jij weet dat mijn ouders niet in Nederland zijn geboren? Of ga jij er maar vanuit dat elke allochtoonse naam maar ook meteen een allochtoon is. Ben je nu blij? Een serieuze klacht dan maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef zomaareennaam het volgende:
maar allochtonen snappen niet dat klaagbaak alleen voor echte klachten is die er toe doen en niet voor overgevoelige allochtonen die een lage zeikdrempel hebben.
Onwaar, ik ben hier geboren. Mijn ouders niet, dus ik ben een allochtoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef zovty het volgende:
Het enige wat altijd hetzelfde is met allochtonen is dat ze uit het buitenland komen.
Dat hoor je mij niet zeggen of wel?quote:
Implicatie was genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen of wel?
Niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben hier geboren. Mijn ouders niet, dus ik ben een allochtoon.
Armeens,turks dat is allemaal 1 pot nat manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Armeens, lijkt me duidelijk.
Baret Kalayciyan
Doe toch me best of niet hahaquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Armeens,turks dat is allemaal 1 pot nat man
Wat is er zo bijzonder aan "yan"?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Armeens, lijkt me duidelijk.
Baret Kalayciyan
Armeense achternamen eindigen meestal op yan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan "yan"?
Oeh. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Armeense achternamen eindigen meestal op yan.
Voetballer van Ajax (nu ff Haarlem) Edgar manucharyanquote:
- Marokkanen herken je aan petjes die de zwaarte- en andere weten tartenquote:
- Turken hebben een plat achterhoofdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef MASD het volgende:
[..]
- Marokkanen herken je aan petjes die de zwaarte- en andere weten tarten
- 96% van de Turken werkt in een döner zaak en zijn daar vrijwel altijd te vinden.
- Russische vrouwen herken je door je portemonnee tussen een groep mensen te gooien.
Och gut, humor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef MASD het volgende:
[..]
- Marokkanen herken je aan petjes die de zwaarte- en andere weten tarten
- 96% van de Turken werkt in een döner zaak en zijn daar vrijwel altijd te vinden.
- Russische vrouwen herken je door je portemonnee tussen een groep mensen te gooien.
Ja klopt. Een platte kop met een dikke neus, bijna Aziatisch. Maar anderen zien er weer Westers uit. Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
- Turken hebben een plat achterhoofd
Altans, dat valt andere bevolkingsgroepen uit die regio op
Leer Nederlands.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interegeer dan:(:(:9;9:(:!!!111
Zit ook een verschil in per regio, armenen staan ook redelijk bekend voor hun dikke neuzen. Maarja autochtonen bestempelen het dan als een turk, sinds 10% weet wat eenb armeen is en 90% weet wat een turk is. Sinds we op elkaar lijken is het ook logisch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja klopt. Een platte kop met een dikke neus, bijna Aziatisch. Maar anderen zien er weer Westers uit. Hoe komt dat eigenlijk?
Het verschil is voor ons dan ook niet echt belangrijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Zit ook een verschil in per regio, armenen staan ook redelijk bekend voor hun dikke neuzen. Maarja autochtonen bestempelen het dan als een turk, sinds 10% weet wat eenb armeen is en 90% weet wat een turk is. Sinds we op elkaar lijken is het ook logisch.
intrigeren bedoel je, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interegeer dan:(:(:9;9:(:!!!111
Ja kut, valt mij nu ook op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het verschil is voor ons dan ook niet echt belangrijk
(Een vrij "Engels" gebruik van het woord sinds trouwens)
sorry, kon het niet laten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Vreemd genoeg alleen maar gestolen goederen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
For all we can do is hope.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, dit wordt een reltopic, ik zie het nu al.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |