klinkt wel hornyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
tenzij ze zegt spuug me in het gezicht, knijp me keel dicht en zeg dat ik een vieze slet ben.
Is dat de spier waar je pepermuntjes mee eet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Pakspul het volgende:
Minder fijn als een kingspier massage
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tip: meisjes kunnen vaak beter zoenen dan jongens
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Alessandr0 het volgende:
oefen met je vriendin dat doen jullie meiden toch altijd
Ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Een soort handje drukken met elkaar,
oja.. damn..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet afdwalen wij zijn hier om dat jochie bruikbare tips te geven
Gelukkig, en evengoed ben ik bang dat ik voor schut sta dat ik iets fout doe ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tip: meisjes kunnen vaak beter zoenen dan jongens
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
tenzij ze zegt spuug me in het gezicht, knijp me keel dicht en zeg dat ik een vieze slet ben.
Hate to burst your bubble, maar ik ben toch echt een meisje hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet afdwalen wij zijn hier om dat jochie bruikbare tips te geven
Dit tip hierboven is dan nogsteeds bruikbaar, dat andere moeten we dan maar even vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef Esrya het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar ik ben toch echt een meisje he
Nog een tip: vooral niet nadenken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef Esrya het volgende:
[..]
Gelukkig, en evengoed ben ik bang dat ik voor schut sta dat ik iets fout doe ofzo
Hmja, de aandachtshoertjes in mijn klas jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Alessandr0 het volgende:
oefen met je vriendin dat doen jullie meiden toch altijd
Ik ben geen lesboquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef Pakspul het volgende:
en TS niet vergeten om tegelijkertijd aan haar borsten te zitten!
[..]
Dit tip hierboven is dan nogsteeds bruikbaar, dat andere moeten we dan maar even vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |