Weeeeee! Klaar met kijken. Verslagje voordat ik weer aan het lezen ga slaan.
Ten eerste, WTH! 10 contestants? Bah! Het wordt steeds meer Dancing With The Stars nu

Ik vind het helemaal niet leuk. Ik weet nog totaal niet wie er terug komt van de vorige seizoenen als partner, en waarschijnlijk vind ik de meesten supercool om weer te zien dansen, maar dat het prachtige concept van 2 dansers zo wordt veranderd..

Ik ben verdrietig.
Sarah (Charlize)
Boring?! Vond het heel langzaam en zwaar en niet muzikaal. Hoogepunt: "Does your mom play with Tiger Woods?"

Plus haar vergeten van Adam
Henry & Giselle (sexy)
Superhot maar wth?? Mag dat?? Ik ben fan van Henry, maar hij mag dus in een ander lang nog een keer meedoen? Someone enlighten me cz i dont understand shit.
Supersexy auditie overigens.
Teddy (weer terug)

Vorig jaar mocht ik m niet zo.. Maar dit jaar's auditie was echt ongelofelijk zo diep.. Zo emotioneel.. zat een traantje weg te pikken. Schattig (misschien iets TE? wat mij vorig jaar ook al tegenstond).
Mike (123Party)
BAH

Hoogtepunt: "You wiped out my existence"
Scott (vervelende baan)
Nah
Isolock (zwart wit)
Heel knap, en entertaining

Maar kon duidelijk niet veel meer.
Jamie (fruitmuts)
BAH no2.
Wadierg muzikaal en athletisch en ritmisch. Jammer dat ie niet doormocht.
Anthony/Edward/Tyrell (zelfde commentaar voor)
WOW. Ongelofelijk. Hij blijft gewoon in de lucht hangen als ie zo springt. Pffff.
Megan (roze jurk)
Zoveelste temporary meisje dat niets extra te bieden heeft
Megan (volslank meisje)
Tja, gewoon heel mooi voor wat haar lichaam te bieden heeft. Maar niet voor deze competitie geschikt, dat is gewoon duidelijk. Maar ik vond het ook erg insprirend en vertederend. Wat Mia Michaels verteld vond ik shocking. No jobs? wow. Ik dacht altijd dat zij ook wel had gedanst. Maar blijkbaar niet en dat vind ik best wel shocking.
Michael (Duitser)
Wow. Erg goed. Maar hij moet wel op Engelse les of zijn mond houden (kan Duits-Engels niet uistaan)
Henry (giebelaar)
Erg mooi. Hij heeft ook echt een gezicht voor SYTYCD. ben benieuwd.
Daria (foute dochter)
OMG kan er niet over uit. Wie raakt zijn vader nou zo aan.. het zweet brak me uit. Platsvervangende schaamte.. brrrr
Ami (mammie)
Ze heeft iets he? Wat, weet ik nog niet..
Candace (Spice girl)
Ik vond haar leuk. En ze heeft een echt charisma. Snap niet helemaal waarom ze haar niet hebben laten doorgaan.
Rose (met de zombie-partner)
argh. Nails on a chalkboard.
Jose (Legacy wannabe)
Erg goed in zijn tricks (mss wel beter dan Legacy) maar Legacy had iets wat hij niet heeft: nederigheid. Ik hoop dat zijn arrogantie hem niet parten gaat spelen want het is een prachtige jongen.
Overall: te veel weirdo's zoals altijd in USA
Loop nog niet echt warm
Is er al een direct link ofzo naar de volgende afl?