quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
boehoe, gewoon een pittige onderhandelaar is de tegenstander, life live with it
Ik weet toch niet dat dat eruit voort komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Winnen met monopoly belangrijker vinden dan neuken.
Mannen die slaafs hun vriendin overal gelijk in geven, omdat ze dan mogen neuken van mevrouwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsnog, verdomme!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat dat eruit voort komt
Precies. Gewoon op je strepen staan, een avondje naar de hoeren gaan en terugkomen als mevrouw weer wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mannen die slaafs hun vriendin overal gelijk in geven, omdat ze dan mogen neuken van mevrouw
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mannen die slaafs hun vriendin overal gelijk in geven, omdat ze dan mogen neuken van mevrouw
Ik wil ook altijd winnen en als ik niet kan neuken mag zij niet winkelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij geeft je vriendin zakgeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd winnen en als ik niet kan neuken mag zij niet winkelenen wie wint dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Jongeuh, ik moet toch iets zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Jij geeft je vriendin zakgeld?Moeilijke studie afgerond bijna geen werk in te vinden de slimmerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
Neu hoor, gewoon d'r broek van d'r reet trekken en m erin proppen. Ze spelen gewoon altijd: Hard to getquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Joe-Momma het volgende:
Als je pikstraf hebt moet je je vriendin gewoon keihard negeren!!
Als ze iets vraagt kort af zijn.
Alleen het broodnodige tegen haar zeggen en heel sjago doen.
Binnen no time gaat ze om aandacht vragen en die kan ze 'natuurlijk' alleen krijgen via je verwaarloosde pik!!![]()
Dit. Je moet de baas blijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter je bek houden als je denkt dat je perse iets moet zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh, ik moet toch iets zeggen
Dat heet verkrachten vriend!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef duckes het volgende:
[..]
Neu hoor, gewoon d'r broek van d'r reet trekken en m erin proppen. Ze spelen gewoon altijd: Hard to getPaar tetsen op d'r reet zal d'r leren
Iiiiieuw, jij bent vrienden met een verkrachter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat heet verkrachten vriend!!
Oh duckes, jij meester over vrouwen jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:58 schreef duckes het volgende:
[..]
Neu hoor, gewoon d'r broek van d'r reet trekken en m erin proppen. Ze spelen gewoon altijd: Hard to getPaar tetsen op d'r reet zal d'r leren
Sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Voortaan kun je beter je bek houden als je denkt dat je perse iets moet zeggen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iiiiieuw, jij bent vrienden met een verkrachter.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Nikmans het volgende:
Pikstraf
TS' vriendin vindt sex met TS niet lekker
Als je dat niet weet, dan ben je er ook nog lang niet aan toe..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef StefanKollaart het volgende:
Wattefak is pikstraf?
Nou, mij is de seks nog nooit ontzegd dus misschien dat ik t daarom niet weetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, dan ben je er ook nog lang niet aan toe..
Als je het niet hebt kan je het ook niet ontzegd wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou, mij is de seks nog nooit ontzegd dus misschien dat ik t daarom niet weet
als ze het woord pikstraf in de mond heeft gehad, kun je er beter niets instoppen neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Kaneel het volgende:
pikstraf? gewoon neuken, bek houden moet ze
Dan win je om die reden een kleurplaat!! Want dat geloof ik niet..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou, mij is de seks nog nooit ontzegd dus misschien dat ik t daarom niet weet
Jij zou je vriend nooit seks ontzeggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
Het is dus een bekend fenomeen? Even serieus vrouwen die niet tegen hun verlies kunnen en pikstraf geven![]()
![]()
Zijn rechterhand is zijn vriendin en die zegt nooit nee..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Als je het niet hebt kan je het ook niet ontzegd worden
Nee ik kan aardig goed tegen mijn verlies denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij zou je vriend nooit seks ontzeggen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
Het is dus een bekend fenomeen? Even serieus vrouwen die niet tegen hun verlies kunnen en pikstraf geven![]()
![]()
strippokeren dan maar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik kan aardig goed tegen mijn verlies denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |