Hee verrek, zit ik er ook naast.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
8 Cuby & the blizzards - Appleknockers flophouse
Ja die twee leken dus enorm op elkaar; en iemand die me ook even hielp zei dat het niet de Amazing Stroopwafels waren maar Leon.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef Bismarck het volgende:
2 Leon Russell - Manhattan Island Serenade
2 Amazing Stroopwafels - Oude maasweg
Doet me denken aan Enter Sandman van Metallica..quote:Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef cafca het volgende:
4 ken ik ook wel....
Nee niet de Metallica-hoek. Eerder de Mötley Crüe/Extreme-hoek, volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb Enter Sandman geluisterd; maar het is het net niet
Ik ga ff verder zoeken in de Metallica hoek.
Ja, dat is hem! Bedankt!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vangelis- Conquest of Paradise?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee niet de Metallica-hoek. Eerder de Mötley Crüe/Extreme-hoek, volgens mij.
Dat is het orgineel ja. Het nummer uit "Rutger Leert Stappen" is van Jazzy M - Jazzin' The Way You Know (Illicit Remix)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Dave7 het volgende:
Hoe heet dat nummer op 00.18? De begintune van "Rutger Leert Stappen".
**edit: heb 'm al!supernummer!
![]()
Soul Corporation - Let's Go Together
Live - Overcomequote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef porsche1 het volgende:
Dat nummer over 9/11 dacht ik. Je ziet ook allemaal brandweer auto's in die clip. Verder weet ik er niks over.
Iemand?
Deze mischien?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef ejvdb het volgende:
Zoek een oud nummer van half de jaren 90,
Het lijkt dat er genuried wordt (hmmm hmmm hmmmmmm), enkel mannenstemmen, maar het kan ook goed zijn dat het tekst ismet een orkerst erbij, het lijkt wel een beetje op ameno...
Wie o wie?
Het antwoord was in dezelfde minuut al gegevenquote:
Crap , overheen gelezenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het antwoord was in dezelfde minuut al gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |