Help, ik zoek...#274quote:Op donderdag 5 november 2009 00:15 schreef Smart-Einstein het volgende:
Weet iemand de titel van de plaat die vanavond (wo 4 nov) werd gedraaid aan het einde van de Champions League uitzending van de NOS, ik kan er niet op komen! Het gaat om de muziek van die "samenvatting"
dus niet het champions league theme...
Grutjes, die van Eva de Roovere is ook al geen origineel.quote:
Iemand nog een idee? Ik maakte een foutje met linken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Livinho het volgende:
[..]
bedankt, maar het is achtergrondmuziek in een club in San Diego. Muziek is goed te horen, alleen de songtekst (voor zover die erin zit) is moeilijk te verstaan. Ook doordat Dennis Storm er doorheen praat
Op 30:00 is het nummer even te horen.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10272800&md5=dea4240f6b2893a1582b3a4f9a084373
http://llink.nl/3opreis/uitzendinggemist_player.php?id=10272800
Deze misschien?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Asgard het volgende:
Beste mensen, ik zoek een liedje dat ik laatst tijdens het zappen tegenkwam bij Popstars (volgens mij, het was in ieder geval een zingwedstrijdje), stonden ze in een groep een best bekend nummer te zingen (allemaal een stukje).
Het heeft best een snelle beat en enige wat ik heb kunnen herinneren is dat ze zingen:
"where you gonna stay tonight".
En ze zingen ook snel.
HELP!
Heldquote:
google is also your friendquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou iemand dit voor mij kunnen vertalen?![]()
Ehh..bedankt maar dat werkt dus voor geen meter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
google is also your friend
http://translate.google.com/translate_t#
Misschien dat iemand hier je wil helpen Spanje / Espaņa - Deel 6quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ehh..bedankt maar dat werkt dus voor geen meter.
Ik krijg een hele rare vertaling te zien. Klopt geen fuck van.
Mareh, toch bedankt
Ga het even proberen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hier je wil helpen Spanje / Espaņa - Deel 6
Misschien deze:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef SuperRogier het volgende:
Potver, weer 1 die ik moet hebben maar waar ik echt totaal geen verstand van heb.
Reclame op, ik geloof sbs6, so you think you can dance commercial in ieder geval.. Ik kijk het nooit maar ik hoorde een tune waar een trompet een mooi stukje speelde, verder geen instrumenten. Wie het toevallig weet.. is de held voor vandaag in mijn ogen
?quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:03 schreef ThaRooP het volgende:
Weet iemand de titel van een dance/trance/house/techno plaat waarin je een elektronische stem hoort die zegt 'funker' ofzo en daarna komt de beat. Het is niet een heel nieuwe plaat maar wordt nog af en toe in clubs gedraaid.
Thanks
Jup, that's the one. Thank you.quote:
Navragen bij de instructeur/instructrice?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:22 schreef DjinN het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje! Ik hoor het elke week bij de lessen van Zumba. Het is een Spaans nummer. De stijl is Flamenco en de stem van de zanger klinkt een beetje als die van Spaanse zanger David Bisbal.
De enige stukjes tekst die ik eruit kon halen waren "estupendo mia (denk ik?)" en "si te gusto, y si te quiero".
Hoop dat jullie me kunnen helpen! Heb al gegoogled, maar ik kan dus niets wijzer worden
gedaan..ze wist het niet..omdat ze die cd's zo aangeleverd krijgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Navragen bij de instructeur/instructrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |