Inderdaadquote:
Bij de supermarkt is het idd ook om te huilen. In het ergste geval heb je dit achter elkaar:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef griekjeee het volgende:
Eens. Ik vind het ook altijd zo'n domme vraag in de supermarkt of je er nog bij wilt pinnen.Als je dat wilt geef je dat wel aan toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ja idd, of dezequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij de supermarkt is het idd ook om te huilen. In het ergste geval heb je dit achter elkaar:
"Heeft u een bonuskaart?"
"Doet u mee met de handdoeken/deken/hoerenkutactie?"
"Spaart u koopzegels?"
"Wilt u extra pinnen?"
"Wilt u de bon er bij?"
Ja, want dat is zo'n rare vraag in een winkel.quote:
Jij rent het vuur uit je sloffen?quote:
Dit dus. Dat eeuwige "zelfde bedrag?"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef griekjeee het volgende:
Eens. Ik vind het ook altijd zo'n domme vraag in de supermarkt of je er nog bij wilt pinnen.Als je dat wilt geef je dat wel aan toch...
Dat is dan nou eenmaal makkelijker met geld terug geven en niet alle klanten realiseren zich dat. Dus dat vind ik helemaal geen rare vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja idd, of deze
" heeft u er misschien 5 cent bij .."
Wel dus, want als je 5,05 moet betalen en je geeft een tientje snap je zelf ook wel dat je er 5 cent bij moet leggen om een vijfje terug te krijgen of niet dan ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dan nou eenmaal makkelijker met geld terug geven en niet alle klanten realiseren zich dat. Dus dat vind ik helemaal geen rare vraag
Volgende keer even aan denken want dat vragen ze bij de C1000 altijd. Eens kijken wat ze zeggen als je zegt: "Haal maar 10 euro van de rekening af"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dus. Dat eeuwige "zelfde bedrag?"Nee joh, ik wil graag 20 euro extra betalen voor mijn boodschappen
![]()
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij de supermarkt is het idd ook om te huilen. In het ergste geval heb je dit achter elkaar:
"Heeft u een bonuskaart?"
"Doet u mee met de handdoeken/deken/hoerenkutactie?"
"Spaart u koopzegels?"
"Wilt u extra pinnen?"
"Wilt u de bon er bij?"
WtfIk moet een complete enquete beantwoorden voordat ik een brood mee kan nemen.
Aanstekers komen er vaak gratis bij, als je een grote bestelling plaatst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Stofje het volgende:
Op sigaretten verdient zo'n Kiosk niks. Op één aansteker verdienen ze meer dan op drie sloffen sigaretten. Vreemd genoeg koopt ongeveer 20% van de klanten na zo'n vraag wel een aansteker, dus het werkt wel.
Gewoon nee zeggen, zij doen gewoon hun werk en dat is bij zo'n Kiosk gewoon geld verdienen. Heel normaal, moeten we allemaal namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |