geile FOK!sters uit de klerenquote:
Achttien word je ook niet zomaar hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens 18 worden en toegang vragen
Ik heb er nou niet veel bijzonders voor hoeven doen. Het overkwam me gewoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Achttien word je ook niet zomaar hoor
ow, dat schijnt op FOK! heel snel te kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Achttien word je ook niet zomaar hoor
Ben blij dat ik geen achttien benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nou niet veel bijzonders voor hoeven doen. Het overkwam me gewoon.
nou, een Marijke-gerelateerd persoonquote:
ik dacht zoon 5000 tot 10000 posts en dan ben je het toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat schijnt op FOK! heel snel te kunnen
Wie niet in dit topic?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, een Marijke-gerelateerd persoon
ik ben ook Marijke gerelateerd
je kunt het weekend weer eten?quote:
Ja, maar jij bent niet ''quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, een Marijke-gerelateerd persoon
ik ben ook Marijke gerelateerd
ik ben er zoon eentjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
sommigen hebben er geen enkele post voor nodig
He Stoep, telutubbies is al voorbij, ga je nu lekker onder de wol?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen achttien ben![]()
Dan zou het allemaal veel te snel gaan
kloptquote:
Nou, dat vind ik jou ook niet echt hoor.quote:
Wat jij vindt moet je naar de Politie brengenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik jou ook niet echt hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik jou ook niet echt hoor.
lamme takquote:
joah, 't gaat zo z'n gangetjequote:
waarom?quote:
Goed argument !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij zijn er dus het is hier gezellig
Ik moet nog dingen doen, zodat ik dat morgenochtend niet meer hoef te doen, maar heb geen zin om dat nu te gaan doenquote:
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog dingen doen, zodat ik dat morgenochtend niet meer hoef te doen, maar heb geen zin om dat nu te gaan doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog dingen doen, zodat ik dat morgenochtend niet meer hoef te doen, maar heb geen zin om dat nu te gaan doen
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien heeft het wat te maken met je ICT gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |