quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Na een nacht in de koelkast gelegen te hebben is het meteen de rest van de dag koud en vochtig
Nu je weet dat ik het niet ben hou je je niet meer in?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pas![]()
ik zal de volgende keer wat harder stoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, en je moeder doet dat trouw?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, en je moeder doet dat trouw?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik smeer bijna elke dag wel 's avonds brood...maar daar kan ik een volgende werkdag niet mee doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dan is als nog mijn meningquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geen kantine op je werk?
tokkie's die op de sociale werkplaats zitten
Ja, want ik werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geen kantine op je werk?
daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Na een nacht in de koelkast gelegen te hebben is het meteen de rest van de dag koud en vochtig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu je weet dat ik het niet ben hou je je niet meer in?![]()
Dat is aardig, I guess
oh stoep, ga doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wij hebben een broodjeszaak op een paar honderd meter afstand zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef amvrosios het volgende:
[..]
geen kantine op je werk?
mijn baas denkt van welquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:58 schreef amvrosios het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-een-chick-dus-een-leven-dus-ik-ben-beter-als-de-gemiddelde-Fok!er-post__!
bak je ook voor mij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat nu lekker eitjes bakken voor vanavond een spiegelei en voor morgenochtent dubbel gebakken op een heerlijk wit bolletje.
Ik noem hem Junior. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft
neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
maar ik bagger ook, dus ben een gemiddelde Fok!ker toch
He wat vervelend nou toch weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een broodjeszaak op een paar honderd meter afstand zitten
En de baas zegt dat we de auto moeten pakken als we daar heen gaan
Op de fiets ben ik nog sneller, godverkut
Heb je ook nog zoon bolletje met ei voor mij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat nu lekker eitjes bakken voor vanavond een spiegelei en voor morgenochtent dubbel gebakken op een heerlijk wit bolletje.
Nee want 's ochtends wéér, 's avonds rond een uur of 10 krijg ik meestal honger en dan eet ik meestal gewoon nog een paar broodjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar kan ik een volgende werkdag niet mee door
Boh, kan ik er morgen ook een komen halen? Ben toch in de buurt als het goed isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef minkuukel het volgende:
Dat bedoel ik niet maar als jij je er goed bij voelt maakt het mij geen zak uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik noem hem Junior. Of bedoel je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |