Die kwam van Google.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Build 7000![]()
!
Je hebt in ieder geval de verkeerde versie. Illegaal zeker?
Goed gelezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Build 7000![]()
!
Je hebt in ieder geval de verkeerde versie. Illegaal zeker?
Ik heb 'm overigens gewoon legaal. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Aestivate het volgende:
Je fout is dat je een cd ipv een dvd hebt TS. Vieze piraat!
64 bits is voor normale mensen. 32 bits is voor stoners.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb 'm overigens gewoon legaal. Dat dan weer wel.
Hij zegt nu overigens 'Videoprestaties controleren'.
Iemand overigens een idee wanneer ik een 32-bits en wanneer ik een 64-bits versie zou moeten kopen? Wat is het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
kijk op google.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb 'm overigens gewoon legaal. Dat dan weer wel.
Hij zegt nu overigens 'Videoprestaties controleren'.
Iemand overigens een idee wanneer ik een 32-bits en wanneer ik een 64-bits versie zou moeten kopen? Wat is het verschil?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
64 bits is voor normale mensen. 32 bits is voor stoners.Dan mag je lekker achter je 64 bits drivers gaan zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
Ik heb Windows 7 64 bit, nergens drivers voor hoeven zoeken. Geheim: nieuwe hardware, en niet windows 7 op oude meuk proberen te installeren. Tevens: 32 bit gaat maar tot 3,2 gig ramquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Dan mag je lekker achter je 64 bits drivers gaan zoeken
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mac gebruiker hoeft niet blij te worden als hij zo'n installatie voltooid ziet worden. Een mac gebruiker is ALTIJD blij.
Een MAC OS X install gaat altijd goed. Dat is zo een vanzelfsprekendheid, daar denkt een Mac gebruiker gewoon niet bij na.
Gewoon installeren, daarna wat basic configs zoals ipnummers en muisnelheid, en klaar. Daar waar de Windows gebruiker bezig is nog allmaal meuk te downen via Internet Explorer, en 20x rebooten, is de Mac gebruiker al weer gewoon aan het Fok!ken.
Het verschil is dat Windows op veel verschillende pc's moet kunnen werken en daar een uitgebreid drivermodel voor moet bijhouden. Met een Mac is het een stuk makkelijker omdat MacOS enkel op Macs draait, die bovendien een stuk duurder zijn dan een pc met gelijkwaardige specificaties.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Een mac gebruiker hoeft niet blij te worden als hij zo'n installatie voltooid ziet worden. Een mac gebruiker is ALTIJD blij.
Een MAC OS X install gaat altijd goed. Dat is zo een vanzelfsprekendheid, daar denkt een Mac gebruiker gewoon niet bij na.
Gewoon installeren, daarna wat basic configs zoals ipnummers en muisnelheid, en klaar. Daar waar de Windows gebruiker bezig is nog allmaal meuk te downen via Internet Explorer, en 20x rebooten, is de Mac gebruiker al weer gewoon aan het Fok!ken.
Dat is wel zo. Een design choice. En een verdraaid goeie ook want er is nooit shit. 't werkt altijd. Altijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Het verschil is dat Windows op veel verschillende pc's moet kunnen werken en daar een uitgebreid drivermodel voor moet bijhouden. Met een Mac is het een stuk makkelijker omdat MacOS enkel op Macs draait, die bovendien een stuk duurder zijn dan een pc met gelijkwaardige specificaties.
Er is een reden dat 'de boodschap niet goed overkomt'. Leuk dat jij goed op je Mac kunt werken, ik kan goed omgaan met Windows. En hopelijk veel mensen. En Windows is helemaal zo slecht nog niet. En je kunt ermee gamen. En alle standaard applicaties op een normale manier draaien net zoals de rest van de wereld. En de voor een nieuwe mac betaal je ¤ 1.400+ en dan heb je een dual core met 2gb ram. Ik heb een nieuwe pc samengesteld met quadcore en 4 gb ram en een betere videokaart voor onder de ¤ 900.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Een design choice. En een verdraaid goeie ook want er is nooit shit. 't werkt altijd. Altijd.
En dat duurder zijn is initieel, een mac heeft een economisch langere levensduur. Dus 't is wat meer investeren maar je doet er vervolgens dermate extra lang mee dat hij daardoor goedkoper in gebruik is.
Ik betaal liever wat meer (mooi design!) en dat het werkt dan dat je om de dag weer een Windows gevecht hebt en je logboeken moet nalezen voor de nietszeggende cryptische meldingen, registries opschonen, anti-virus en anti-spyware dingen draaien, defragmentatie, en wat voor elllende nog meer.
Deze discussie is volgens mij wel vaker gevoerd. Maar blijkbaar komt de boodschap niet goed over.
eensch... ben nogsteeds updates aan het draaien op die bak van mn vriendin.. staat al vanaf vanmiddag 4 uur te pruttelen, met een voorgeinstalleerde windows waar een aantal updates op moeten draaienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Een design choice. En een verdraaid goeie ook want er is nooit shit. 't werkt altijd. Altijd.
En dat duurder zijn is initieel, een mac heeft een economisch langere levensduur. Dus 't is wat meer investeren maar je doet er vervolgens dermate extra lang mee dat hij daardoor goedkoper in gebruik is.
Ik betaal liever wat meer (mooi design!) en dat het werkt dan dat je om de dag weer een Windows gevecht hebt en je logboeken moet nalezen voor de nietszeggende cryptische meldingen, registries opschonen, anti-virus en anti-spyware dingen draaien, defragmentatie, en wat voor elllende nog meer.
Deze discussie is volgens mij wel vaker gevoerd. Maar blijkbaar komt de boodschap niet goed over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |