linux is cooolquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoezo heb je een Gnome achtergrond op je Windows?
Die is gaaf!quote:
Ik heb nu een of andere 'Turbomode' van TuneUp aanstaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Adames het volgende:
Over het algemeen is aero inschakelen sneller. Niet alleen bepaalde klikjes en opties die alleen in aero toegankelijk zijn. Met aero is het gewoon sneller
Wow. Heb je het origineel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
En op m'n andere laptop:
[ afbeelding ]
vond het een mooie simpele achtergrond xDquote:
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorquote:
Hoe doe ik wat?quote:
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Sure, heb 'm gewoon van Interfacelift geplukt hoorVond hem zelf dus ook erg gaaf.
Het is Moraine Lake: http://interfacelift.com/(...)40/moraine_lake.html
[..]
Hoe doe ik wat?
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
In Windows 7, die balk aan de linkerkant.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je taakbalk > Eigenschappen > Locatie van je Taakbalk op het scherm: [en dan selecteren]
At your service!quote:
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?quote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Old Skool ( windows 2000 )pff
ik werk op een core2duo 3,2ghz met 4 gig ramquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar wel lekker snel nu? Of heb je gewoon een oude bak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |