Heeft iemand hem al gezien en wat zijn de meningen hierover?
Zeker wel een aanrader, helemaal als je Rain Man goed vond.
quote:Die mensen zijn nooit in een inrichting geweest dan, want zo lopen er echt bij hoor...
Op vrijdag 26 april 2002 13:00 schreef -pollem- het volgende:
Als ik de reviews goed heb gelezen is het maar een film van standaard nieveau. Sean Penn lijkt zijn character overdreven neer te zetten.
Penn zet de slechtste mongool uit de filmhistorie neer
Ik heb mijn vriendin wel verdrietig gemaakt dat ik de Beatle-covers in de film mooier vond dan het origineel.
Film zelf is gefilmd als docu. 6/10.
Leech 'm net als ik. Dan valt de schade mee.
quote:Heiligschennis!
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:20 schreef Stormvogel het volgende:
Ik heb mijn vriendin wel verdrietig gemaakt dat ik de Beatle-covers in de film mooier vond dan het origineel.
quote:Ja, in juni of juli is ie een stuk slechter.
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:55 schreef Chillmeister het volgende:
hele goede film, maar ik zag hem in maart of april
Een mooie verhaallijn en leuk verwerkt met die Beatles covers, alleen de irritatie na een klein uurtje. Meende gek te worden van Sean Penn. Speelt hem wel strak
quote:eerder dat een mongool in sommige gevallen een kind beter kan opvoeden en meer liefde kan geven dan die werkende-carriere-ouders.
Op maandag 15 september 2003 20:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
Is de moraal nou dat een mongool best een kind kan opvoeden?
Hij was er voor zijn kind, hij hield van haar en zij van hem. Die advocate daarentegen gaf haar kind zo nu en dan een speeltje en that's it.
quote:Daar komt het denk ik wel op neer ja...
Op dinsdag 16 september 2003 08:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
eerder dat een mongool in sommige gevallen een kind beter kan opvoeden en meer liefde kan geven dan die werkende-carriere-ouders.
Hij was er voor zijn kind, hij hield van haar en zij van hem. Die advocate daarentegen gaf haar kind zo nu en dan een speeltje en that's it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |