quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een hoop zitten Mera hier af te kattenIn de TBO tijd is ze bij die hut betrokken geraakt, heeft prachtige verslagen geschreven, wil dat er een mooi vervolg komt, heeft daar goede hoop op en krijgt de wind van voren
je hebt gelijk, niet iedereen wegjagen. Eéntje dan. Grapjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, stómdronken.
Laten we gewoon iederéén wegjagen die mogelijk informatie heeft over toekomstige programma's/RLS'en
SV of wat die kloon te melden heeft?quote:Er staat wel wat interessants vind ik!
Ja, weet ik FANNquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb alléén een paar vraagjes gesteld, lees maar terug ...
Ik ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ? De laatste dagen .. Zit ik weer es in het verkeerde topic
Vooral dat laatste "locatie". Wordt de bunker verplaatst naar die tent van Emil Ratelband. Spoken hebben ze daar geloof ik al.quote:oja... tip... 10 november even posten(fotograaf) voor TBO locatie
Supermarktsmileys.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, stómdronken.
Laten we gewoon iederéén wegjagen die mogelijk informatie heeft over toekomstige programma's/RLS'en
Er staat wel wat intererssants vind ik!
't is heul mijn moeder nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niets, mijn naam is haas en ons mam kwam koffie drinken.
ik vind het wel terechte vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik stel gewoon te veel vragen...
moet ik afleren.
Nou, leuk tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet niets, mijn naam is haas en ons mam kwam koffie drinken.
Ze dronk toch ook geen koffie bij jou?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is heul mijn moeder niet
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar dan heb IK haar straks weggejaagd...
"Wind van voren"... het is het probleem van de boodschapper hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een hoop zitten Mera hier af te kattenIn de TBO tijd is ze bij die hut betrokken geraakt, heeft prachtige verslagen geschreven, wil dat er een mooi vervolg komt, heeft daar goede hoop op en krijgt de wind van voren
Oké duidelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk weet ik net zoveel als jullie wat betreft B&B.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wind van voren"... het is het probleem van de boodschapper hè.
En ze kan gewoon niet veel zeggen, ook omdat ze daar geen bevoegdheid toe heeft.
En Mera schrijft leuk ja, en is ook een leuk mokkel en geen kutkloon!
Lieg niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
ook omdat ze daar geen bevoegdheid toe heeft.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wind van voren"... het is het probleem van de boodschapper hè.
En ze kan gewoon niet veel zeggen, ook omdat ze daar geen bevoegdheid toe heeft.
En Mera schrijft leuk ja, en is ook een leuk mokkel en geen kutkloon!
Ben bang dat ik niet de enige ben. Plus afzeiken is nog wat anders dan opheldering vragen. M.a.w. jij zeikt mij af ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Soury die zich nergens in verdiept heeft komt Mera afzeiken.
Het gaat wel goed met Bart.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niets over Bram, of over Bart, heb ze niet gesproken.
Weet wel dat Bram met ´iets´ bezig is, maar weet niet wat. Over Bart heb ik al eeuwen niks gehoord, maar ook niet naar gevraagd dus misschien heb ik wat gemist, kan best. aaight?
Eigenlijk weet ik net zoveel als jullie wat betreft B&B.![]()
Ik vermaak me ook prima. Bij DGK was het ook vaak zo dat het COSsen en speculeren en mopperen soms leuker was dan de streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef Stefan het volgende:
Fuck SV, de soap kan nu al niet leuker worden dan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |