Nu spreek je jezelf tegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En Jaap is altijd nog wel goed voor een klein berichtje in De Telegraaf en misschien zelfs RTL Boulevard, als hij met iets nieuws begint, zeker als Joran daar ook bij betrokken is op de een of andere manier.
Dat weet Johan ook als geen ander. Want de media halen, daar heeft hij wel talent voor.
Dus het lijkt me absoluut uitgesloten dat Jaap binnengehaald is.
Je leest verkeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu spreek je jezelf tegen![]()
Johan weet dat Jaap kijkers zal trekken, dús is hij uitgesloten? Huh?
Nou, als Johan Jaap had binnengehaald, zou hij dat op zijn minst gewoon tegen Stefan hebben gezegd. Jaap is reclame en daar zien we niets van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als Johan Jaap had binnengehaald, zou hij dat op zijn minst gewoon tegen Stefan hebben gezegd. Jaap is reclame en daar zien we niets van.
Dat doet ie regelmatig, heb je de FP niet in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien kan Stefan Johan gewoon ff bellen, hoe het zit?
Dus hij wil nu bereiken dat niemand door heeft dat er 1 november een nieuwe internetzender start? Met publiekstrekker Jaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.
Hoezo is dat mezelf tegenspreken dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Johan denkt onze nieuwsgierigheid hiermee te prikkelen, dan zit hij er helemaal naast. Er komt absoluut niets naar buiten dat mijn interesse wekt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet ie regelmatig, heb je de FP niet in de gaten gehouden?![]()
Maar Stefan is een journalist, en Johan weet als geen ander hoe hij journalisten moet bespelen.
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar Stefan is een journalist, en Johan weet als geen ander hoe hij journalisten moet bespelen.
Wat hij precies wil bereiken weet alleen hij. En misschien weet hij dat zelf zelfs nog niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus hij wil nu bereiken dat niemand door heeft dat er 1 november een nieuwe internetzender start? Met publiekstrekker Jaap?
Je kunt maar een strategie hebben natuurlijk, maar erg strategisch lijkt deze me niet.
Hoeveel singles zijn er al niet geflopt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.
Double or nothing!quote:
Nee, want niemand heeft ooit gezegd dát Jaap zondag gepresenteerd gaat worden als host, of wel soms?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo is dat mezelf tegenspreken dan?![]()
Ik zal het uitleggen.
Johan weet dat Jaap goed is voor publiciteit.
Dus wat zal Johan doen als hij Jaap binnenhaalt: zorgen dat dit in de publiciteit komt, en zo aandacht vestigen op zijn nieuwe zender.
En dat is niet gebeurd. We horen niéts van Johan. En ook niets van Jaap. Dus ik durf er wel een flink bedrag op te zetten dat Jaap zondag niet gepresenteerd gaat worden als nieuwe talkshowhost. Durf je de weddenschap aan?
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van startquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.
Het is nog nooit zo druk geweest in dit topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Johan denkt onze nieuwsgierigheid hiermee te prikkelen, dan zit hij er helemaal naast. Er komt absoluut niets naar buiten dat mijn interesse wekt.
Gaat nooit lukken als Johan dat niet kwijt wil. Die loopt al een tijdje mee hoor, iets langer dan Stefan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.
Zie je positieve, verwachtingsvolle posts?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo druk geweest in dit topic.
Nee, en dat is OOK in de media NIET gezegd. Er is gezegd dat Jaap een eigen show krijgt in SV en dat hoeft niet zondag te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, want niemand heeft ooit gezegd dát Jaap zondag gepresenteerd gaat worden als host, of wel soms?
Dat is duidelijk geen 'ja', maar een 'misschien'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van start
Antwoord: Dat is nog steeds de bedoeling, we zijn hard er mee bezig
Nogmaals, het boeit me niet eens dat Jaap meedoet, hij heeft ooit een RLS gewonnen en kreeg geen voet tussen de deur in omroepland. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken als Johan dat niet kwijt wil. Die loopt al een tijdje mee hoor, iets langer dan Stefan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |