Nee een vrouw.quote:
Golddiggersquote:
Als je zelf als kapster werkt is dat veel ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef SimonBalk het volgende:
3000 is toch niet zo veel? Om dan al iemand golddigger te noemen gaat wel ver maar om gelijk aan salaris te denken bij het uitzoeken van een nieuwe vriend is ook wel ziek idd. Het gaat toch dat je verliefd bent op de persoon ipv zijn portemonnee?
Bruin haar tot op d'r schouders, ik kan maar geen foto vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Aethereal het volgende:
Heeft Sjosje toevallig kort pittig kaps0l?
Mja, iemand die je salaris als (g)een reden gebruikt om bij je te zijn die ik per definitie als een golddigger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Sjibble het volgende:
Maar als ik 3000 zou verdienen zou ik zeker niet zo'n golddigger kiezen.
Dan eentje die toch wel 2200 binnenhaalt.
Laat me niet teren op een ander. Gewoon redelijk gelijk inkomen en samen rijk doen.
Kan ze mooi dr sjaaltjes en schoenen ook een beetje zelf dokken.
football manager?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
Eindelijk beeldmateriaal. Check dan dat balkje eronder over haar![]()
!!!
[ afbeelding ]
Ja ik vroeg aan iemand anders om die foto.quote:
Nee ik vind haar niet bepaalt hot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Maar griekje, mon chér,
zou je haar scharen?
Ze is trouwens 22 op die foto lijkt het wel een veertiger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
Ik probeerde te klikken op dat blondje links met haar mond open en de tekst erbij "enorme lul gehad".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
Dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik probeerde te klikken op dat blondje links met haar mond open en de tekst erbij "enorme lul gehad".![]()
Zij moet al blij zijn als er al een man haar nuchter een kwartiertje kan uitstaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Zij moet al blij zijn als er al een man haar nuchter een kwartiertje kan uitstaan.
Toevallig niet. Je treft me net op de verkeerde dag denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Heb jij toevallig interesse in een gloednieuwe grasmaaier?
Oke, jammer. Bedankt voor je tijd. Ik probeer het wel ergens anders!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toevallig niet. Je treft me net op de verkeerde dag denk ik.
Ze zal ook wel nooit iemand vinden zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
Wat sneu. Die heeft vast al een hoop leuke mensen gemist in haar leven
Of ze trouwt met een of andere achterlijke voetballer ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zal ook wel nooit iemand vinden zo.
Denk je dat die in haar geïnteresseerd zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Of ze trouwt met een of andere achterlijke voetballer ofzo
Is ze weer bezig jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef MilfLover het volgende:
En weer heeft ze iemand weggedrukt die niet ambitieus genoeg was.
Jep. Hij was heftruckchauffeur en zij zocht toch echt iemand waar ambitie achter zat. Zoals zij dat zegt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is ze weer bezig jagelukkig volg ik het niet actief.
En dan zelf kapster zijn, alsof ze heel wat bereikt heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Jep. Hij was heftruckchauffeur en zij zocht toch echt iemand waar ambitie achter zat. Zoals zij dat zegt.
Ach als ik thuis ben dan kijk ik het wel. Ga altijd stuk om dat programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |