Maak foto's van ze en chanteer ze!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wilde zaterdag dus vrij nemen van mn bijbaantje omdat mn oma eindelijk naar Nederland komt en het leek me wel leuk om wat te gaan doen... En aangezien ik me nog nooit heb ziekgemeld en of vrij heb gevraagd dacht ik dat ik een grote kans van slagen had. Blijtk dus dat 2 collega''s zich hebben ziekgemeld en dat het niet kan. Die collega's melden zich altijd ziek maar staan wel elk weekend met hun billen in de discotheek te schudden ! Zaterdag overdag niet kunnen werken maar zaterdagavond wel ineens opgeknapt zijn? RIGHT!
Klacht: collega's die zich altijd ziek melden waardoor jij bijna nooit een vrije zaterdag hebt.
Oh pa-lease laat die ''leuke'' opmerkingen achterwege..
Dat vind ik weer zo kinderachtig? Ik hoop gewoon dat 1 van de twee zich bedenkt en toch wel komt werken..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maak foto's van ze en chanteer ze!
Maar nu heb ik al vrij GEVRAAGD dus als ik me nu ziek ga melden snappen zij ook wel dat ik niet ziek ben..quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef remlof het volgende:
Wat een naaistreek, spreek die collega's erop aan zou ik zeggen.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat 1 van de twee zich bedenkt en toch wel komt werken..
Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef Opperkwal het volgende:
Ik ken het maar vrij nemen is echt voor mongolen. En ziek zijn ook. Ik ben nooit ziek en neem nauwelijks vrij. Naar de dierentuin ga je maar op zondag. Familie die op zaterdag komt, dan maar bijkletsen rond etenstijd. En ziek zijn bestaat al helemaal niet meer.
Nee, jou een vrije dag door de neus boren omdat je collega's zich onterecht ziek melden is goed voor de sfeerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nehh..heb geen zin in een nare sfeer
Nou zeg..quote:
Dat. Desnoods anoniemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Kaart dit aan bij jouw leidinggevende.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jou een vrije dag door de neus boren omdat je collega's zich onterecht ziek melden is goed voor de sfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |