dat hebben ze wel met meer dingenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef Silv het volgende:
Ik was laatst dus bij de C1000 om even wat eten te halen voor de avond. Toen zag ik plots dat ze ook weer taai taai hadden. Nou dat vind ik normaal dik goed te eten, dus ik dacht mooi meenemen. Eenmaal thuisgekomen maak ik die zak open en eet zon ding. Heulemaal niet lekker gek![]()
Klacht: C1000 taai taai die droog is en weinig smaak bevat
quote:
Omdat ze taai zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:12 schreef Silv het volgende:
Mén, waarom vind niemand taai taai lekker
Ja maar dat is net zoiets als zuur spul. Je denkt van wtf das toch niet chill, maar t is het wel enzoquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
Dat spul is inderdaad niet te vreten, sowieso volwassen mensen die kindersnoep eten.
Hoe noem je het wel dan? Groente?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
taai taai is toch geen snoep?
Wat dan wel? 'Suikergoed'?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
taai taai is toch geen snoep?
De KLB is hard, anders moet je maar naar onz gaan. Daar zijn ze niet zo scherp en snedig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie hoeven niet te bitchen hoor. Als ik aan snoep denk denk ik meer aan ": zure matten, banaantjes, kersjes..gewoon haribo mix enzo . hehe super duidelijk weer.
Maar jullie hebben vast gelijk. Whatever.
Ik kan er wel tegen, maar snap niet waarom het altijd nodig is:).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De KLB is hard, anders moet je maar naar onz gaan. Daar zijn ze niet zo scherp en snedig.
Niet zo huilen, je moest is weten wat ik soms voor me kiezen heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar snap niet waarom het altijd nodig is:).
Ik huil niet? 't is maar i-net.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je moest is weten wat ik soms voor me kiezen heb.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je moest is weten wat ik soms voor me kiezen heb.
Als jij zegt groente dan denk ik aan wortelen en paprika's. Maar dat betekent niet dat sperziebonen geen groente zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie hoeven niet te bitchen hoor. Als ik aan snoep denk denk ik meer aan ": zure matten, banaantjes, kersjes..gewoon haribo mix enzo . hehe super duidelijk weer.
Maar jullie hebben vast gelijk. Whatever.
Weet ik. Kreeg halverwege mn post ook door dat ik het mis had. Vandaar ook mijn laatste zinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als jij zegt groente dan denk ik aan wortelen en paprika's. Maar dat betekent niet dat sperziebonen geen groente zijn.
Komt omdat ik in het oosten des lands woon.quote:
Die klonk niet echt gemeend. Meer als - ik zeg wel dat jullie gelijk hebben om van het gezeur af te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet ik. Kreeg halverwege mn post ook door dat ik het mis had. Vandaar ook mijn laatste zin
Het is/was wel gemeend. Als ik het niet meende zou ik er tegenin gaan..maar zag gewoon dat het onzin was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die klonk niet echt gemeend. Meer als - ik zeg wel dat jullie gelijk hebben om van het gezeur af te zijn.
Waarom besloot je dan toch op - invoeren - te drukken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is/was wel gemeend. Als ik het niet meende zou ik er tegenin gaan..maar zag gewoon dat het onzin was.
Mijn hand heeft een eigen wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom besloot je dan toch op - invoeren - te drukken?
Of kikkers en muizenquote:
Ja vooral als je zo'n hele zak ervan op hebtquote:
Dan niet neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja vooral als je zo'n hele zak ervan op hebt
En dan te denken dat je een vrouw bentquote:
Nice!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijn hand heeft een eigen wil.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan te denken dat je een vrouw bent
True, maar daar had ik al 2 zakken van liggen incl kruidnoten.quote:
Hu he hoe? Dat icoontje betekend toch dat je een vrouw bent? Anders loop snel even naar de WC toe en trek dan je broek omlaag, als je je vinger er in kan stoppen ben je een meisje, hangt er zo'n worstje aan dan ben je een man.quote:
lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Taai taai poppen, die eet ik nooit meer. Daar ga je hard van schijten, de bruine nachtmerrie doet er zeer van man.
Speculaaspoppen![]()
[ afbeelding ]
daar werd ik me altijd gruwelijk misselijk van. Veels te zoetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |