tis een parenclub, iedereen is welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk.Wie is er allemaal uitgenodigd?
Kan men een pakje lenen/huren?
Ik ga niet in mijn ondergoed halloween vieren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis een parenclub, iedereen is welkom
nee, je neemt je eigen ondergoed maar mee
Jij viert halloween zonder ondergoed?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga niet in mijn ondergoed halloween vieren.
Misschien, maar wel met ander kleren aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij viert halloween zonder ondergoed?
Waar vier je halloween?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mischien, maar wel met ander kleren aan.
klopt heb ze even snel moeten maken en heb zo'n simpele kodak camera hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Adolecens het volgende:
whehehe, tof gedaan!
Jammer van het flitslicht
het kerkhof is goed gelukt hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet ook werken
bij jou in de zaak
Maar leuk gedaan weer, hoop extra spul zo te zien
Vettosquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het kerkhof is goed gelukt he
Heb je het hele weekend het zelfde menu?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal straks als ik nog tijd heb foto's van het eten maken en die dan ook posten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je het hele weekend het zelfde menu?
kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef beertenderrr het volgende:
zal veel gekost hebben, ziet er tof uit iig
MacDonalds ook nietquote:
Het is toch alleen maar commerciëel nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:36 schreef WRH het volgende:
Ziet er leuk uit!
ben gek op Halloween, vind het vele malen leuker dan het St Maarten hier, enigszins vergelijkbaar.
wat mij betreft mag Halloween meer gevierd worden.
en wat boeit het dat het niet Nederlands is, waarom zou je geen cool feestje mogen importeren? Als het toch leuk is?
lul je er nou niet uit, het is het zelfde.. mijn ouders vierden geen valentijn en dus ben ik er ook niet mee opgegroeid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik vind het niks, omdat ik het ook als kind niet heb gevierd, dat scheelt ook een hoop. En bij Valentijn zit er nog iets meer gedachte achter in ons land.
Ik vind het enge er wel leuk aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Halloween lijkt me nog leuk, carnaval vind ik niets aan omdat dat meer een zuipfeest is.
Bij Halloween heb je tenminste nog iets leuks bij de aankleding en de rare dingen die je kunt eten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi LL en Pien.
LL, ik woon dicht bij jou in de buurt. Doe al jaren niet meer aan carnaval.. je kan niet eens meer rustig ergens babbelen zonder dat iemand aan je zit te plukken en lallen, carnaval lijkt wel een vrijbrief voor veel dingen.
Nee, dan lijkt me halloween leuker, nog nooit iets mee gedaan dus echt weet ik het niet.
quote:
dankje welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef kaatjhuh het volgende:
het eten ziet er erg bijzonder uit, erg creatief![]()
mooi hoor
wel weer foto's van maken hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dankje wel![]()
vanavond gaan we weer andere enge dingen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |