abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:44:15 #1
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_74187783
Goeiemiddag allemaal

Een paar maanden geleden heb ik een viertal nieuwe penbobines voor m'n Renaultje gekocht bij een winkel. Er was er eentje kapot en daarom de hele set maar vervangen.

Deze week dus weer vergelijkbare problemen. Nu maar naar een officiele Renaultgarage. Wil toch even een expert laten kijken en bij reparatie tenminste goede garantie.

Blijkt dus een van die nieuwe kapot te zijn.

Morgenmiddag ga ik terug naar die onderdelenhandel met dat setje bobines. Het lijkt me een garantiekwestie, zo'n ding hoort het natuurlijk langer uit te houden dan een maand of 4.

Maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat zo'n winkel iets zegt van "wij weten niet hoe jij er mee om bent gegaan, bla bla bla, wie weet is het wel je eigen schuld"

Wat denken jullie?

(Googlen levert wel wat info op over "slechte series bobines" etc van dat merk. Maar natuurlijk geen concreet bewijs. De dealer kon en wilde geen verklaring opstellen over oorzaak kapot gaan bobine.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:46:55 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74187878
bougie ook vervangen ?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:52:03 #3
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_74188063
Jeps. Waren vorig jaar bij de beurt al vervangen, maar dit jaar dus voor de zekerheid weer door de troubles met bobine
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')