quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef MCDV8 het volgende:
Yo motherfuckerrrz!!
Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn MC- en zangkwaliteiten. Ook overheersen hier nogal de negatieve feelings over my friendz van Showtek. Ik zie niet zo het probleem met hun, ze zijn immers toch de beste hard-dance act evar!
Toch zal ik jullie kritiek meenemen en verwerken in m'n nieuwe track samen met Scooter.
C-ya!
Peter
Ik ben benieuwd welke Fokker hier achter zitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef MCDV8 het volgende:
Yo motherfuckerrrz!!
Ik vind het jammer dat er zoveel kritiek is op mijn MC- en zangkwaliteiten. Ook overheersen hier nogal de negatieve feelings over my friendz van Showtek. Ik zie niet zo het probleem met hun, ze zijn immers toch de beste hard-dance act evar!
Toch zal ik jullie kritiek meenemen en verwerken in m'n nieuwe track samen met Scooter.
C-ya!
Peter
ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke Fokker hier achter zit
Ik wilde vroeger heel graag rapper worden, maar door omstandigheden ben ik bij de harder stylez terecht gekomen. Gezien mijn zware leven op de streets is er altijd een beetje rapper in mij gebleven, af en toe komt dat naar buiten, dat gaat gewoon vanzelf. Als my homies, de gebroeders Jansen, mij vragen een stuk te rappen voor een nieuwe track zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef Koepert het volgende:
VERSIE 2:
Hey Dv8..
Wat er mis is met je geblaat op die cd? Dat dus.. het is geblaat.. Semipopulair imitatie-hiphop teksten.. Zie mij stoer schreeuwen. Doe maar gewoon niet.. Het komt geforceerd over.. Goeie nummers hebben weinig tekst nodig, en helemaal geen slechte bagger als dit.. Het niveau is om te huilen. Het hoeft geen poëzie te zijn, maar het "oeh yeah yeah oeh" niveau mag wel ontstegen worden..
Groeten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef MCDV8 het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger heel graag rapper worden, maar door omstandigheden ben ik bij de harder stylez terecht gekomen. Gezien mijn zware leven op de streets is er altijd een beetje rapper in mij gebleven, af en toe komt dat naar buiten, dat gaat gewoon vanzelf. Als my homies, de gebroeders Jansen, mij vragen een stuk te rappen voor een nieuwe track zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen!
Ik heb myself er nog nooit op betrapt dat ik "oeh yeah yeah oeh" uitkraamde, maar misschien dat jij dat een keer verkeerd verstaan hebt. Het verkeerd verstaan/begrijpen levert wel vaker problems op, als ik bijvoorbeeld "motherfuckers" shout bedoel ik dat natuurlijk niet letterlijk!
nee, eigenlijk is het nog slechterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Koepert het volgende:
[..]..... Als ik zeg "oeh yeah" niveau bedoel ik dat natuurlijk niet letterlijk!
Laat eenz horen dan!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef MCDV8 het volgende:
Yo Willem! Wanneer gaan we weer eens een dikke track samen maken? Ik heb me toch een dope lyrics bedacht gisteren!
Ik denk Bert!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damnit.... kan Rippertje niet zien op welk IP ze zijn geregistreerd? Ik vermoed wel iemand.... maar ach... kan er om lachen
Koeper, je 1e reactie is netjes. Zal er iig naar verwijzen.
quote:
QFTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Aangezien hij altijd het minst serieuze is in deze reeks
sorry gozer, duh proppurt is niet echt helaasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef 16meter het volgende:
ik dacht nog wel dat die proffert echt was![]()
quote:Peter,
Laat ik erop stellen dat ik niks persoonlijks tegen jou heb, alhoewel ik vind dat je je woordenschat wel wat meer mag uitbreiden naast "Motherfuckers". Ook tegen de heren van Showtek heb ik niks persoonlijks. Hun muziek daarentegen wel. Vroeger had ik niks tegen hun, maar hun muziek verzwakt in mijn ogen. Het is niet meer hardstyle te noemen. De kick en de basseline is gewoon zwakker en ook de teksten en vocals zijn gewoon matig. Veel Engelse accenten en teksten waar een kind van 12 nog op kan komen. Ene kant logisch, want dit slaat beter aan in het buitenland.
Jouw stem is rauw en hard. Het kwam perfect tot z'n recht in Front 2 back. Een zeer goede track dat alle kenmerken van hardstyle hanteert. Ook jou zangkwaliteiten bij "nothing else mathers" was goed te vertoefen, ondanks dat dat nummer dood is gedraaid op feesten (helaas)
Het nummer Rockchild is in mijn ogen een redelijk zwak nummer. Natuurlijk zal ik nooit zelf zo'n nummer kunnen produceren, maar dat terzijde. De tekst die gebruik is, vind ik gewoon standaard. "We gonna Rock en Roll...." nee sorry, dat doet 'm echt niet.
Electronic Stereophonic is ook jammer. Ik weet het gewoon niet. Je stem past hier gewoon niet. Het klinkt gewoon leeg. Het nummer klinkt leeg. Het is een nummer met een redelijk lange break en een korte climax.
Own the Night is het nummer waar je stem op zich gewoon goed is en eigenlijk het beste past. En daar eigenlijk geen commentaar op heb, nou ja.... zonder jou stem was deze ook in de smaak gevallen.
er zijn meer mensen op de Fok! community, die deze mening delen. ook hier is en der wat gezegd over jou aan de hand van jouw berichtje naar mij op Partyflock:
[Hardstyle #123] Dance,Dance,Dance
Maar ook over het album. We hebben daar altijd een woensdag showtek bash dag gehad, maar ook is er deze week de tijd genomen om eens de nummers stuk voor stuk te bespreken:
[Hardstyle #122] Dance With The Funky.. Get Looze!
[Hardstyle #122] Dance With The Funky.. Get Looze!
[Hardstyle #122] Dance With The Funky.. Get Looze! (mijn mening)
Helaas heeft iemand een account aangemaakt met jouw naam. En een beetje een flauwe wending aan gegeven. Normaal wordt er vaak serieus hardstyle besproken. Dus neem eens kijkje. Een reactie is altijd leuk en gewenst.
Suc6 iig met alles. Groeten aan Raoul.
Boy
Kloonscan uitgevoerd op MCDV8, Willem_Rebergen & Dov_Elkabas; resulaat = 2 matchesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damnit.... kan Rippertje niet zien op welk IP ze zijn geregistreerd? Ik vermoed wel iemand.... maar ach... kan er om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |