Krijgen we dan ook genoeg andere topics, omdat mensen zich aan die scheldwoorden verbonden voelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef BasEnAad het volgende:
Terechte actie. Er zijn genoeg andere scheldwoorden.
Ik probeer het gewoon zo veel mogelijk te vermijden. Ik weet dat heel veel mensen het vervelend vinden als dat woord zo nonchalant gebruikt wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook genoeg andere topics, omdat mensen zich aan die scheldwoorden verbonden voelen?
Schelden met kanker is niet netjes, maar dat het gebeurt begrijp ik wel.
Ok dan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef technojunk het volgende:
k heb dus ok een vriend verlore aan de kanker di kreeg n mes in ze ribbe van n kankerturk
Je bent 16, vrouw en denkt dat de wereld met een gedachte te veranderen is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef NBT het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld......... Hier bereikt ze echt helemaal niks mee...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef technojunk het volgende:
k heb dus ok een vriend verlore aan de kanker di kreeg n mes in ze ribbe van n kankerturk
Goede gedachte. Denk er hetzelfde over, aangezien een goede vriend me er een aantal keer op wees, gebruik ik het woord niet of nauwelijks meer. Als mensen ergens last van hebben waar ik begrip voor op kan brengen, dan pas ik me graag aan, net zoals jij blijkbaar, prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon zo veel mogelijk te vermijden. Ik weet dat heel veel mensen het vervelend vinden als dat woord zo nonchalant gebruikt wordt.
Je hoeft niet te posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
Ik heb 2 familieleden verloren aan een auto-ongeluk.
Woord "auto" verbieden?
Ik ook. Maargoed, als zij zich hier lekker bij voelt. Who cares...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Cheiron het volgende:
IK zou toch wat anders doen met mn laatste dagen op aarde..
Het scheldwoord kk bestaat en wordt gebruikt omdat het provoceert. Als het geen ziekte was, werd het ook niet gebruikt. Die vergelijking gaat dus niet op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
Ik heb 2 familieleden verloren aan een auto-ongeluk.
Woord "auto" verbieden?
Weet ik ook wel. Het is gewoon om aan te geven hoe absurd het is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het scheldwoord kk bestaat en wordt gebruikt omdat het provoceert. Als het geen ziekte was, werd het ook niet gebruikt. Die vergelijking gaat dus niet op.
Verbieden ben ik ook tegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Het is gewoon om aan te geven hoe absurd het is.
Ikzelf gebruik het woord kanker nooit. Zie het nut er niet van in. Maar verbieden? Kom op.
Het gaat ook helemaal niet om het verbieden van een woord...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Het is gewoon om aan te geven hoe absurd het is.
Ikzelf gebruik het woord kanker nooit. Zie het nut er niet van in. Maar verbieden? Kom op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |