We moeten ze integreren in de maatschappij. Ga eens qat kauwen met ze en breng het tersprake.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:04 schreef Ali53J het volgende:
1. Hoe kunnen we dit probleem op een geciviliseerde manier oplossen?
opgelost, slotjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Een rotschop terug naar eigen land.
Ook vrouwen uit hun 'eigenland' mag je niet dwingen. Dat het nu in jou achterlijke onbeschaafde gedachtegang goed uitkomt betekend nog niet dat het goed is. Dat heeft niets met normen en waarden uit een cultuur te maken, dit heeft te maken met de universele rechten van de mens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:04 schreef Ali53J het volgende:
Ik denk dat ze niet begrijpen dat je Nederlandse vrouwen niet zomaar mag dwingen tot een relatie, etc. Als het gaat om vrouwen uit eigenland is het natuurlijk een ander verhaal.
Ja maar hoe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Alsof ze in hun eigen land(en) rechten hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ook vrouwen uit hun 'eigenland' mag je niet dwingen. Dat het nu in jou achterlijke onbeschaafde gedachtegang goed uitkomt betekend nog niet dat het goed is. Dat heeft niets met normen en waarden uit een cultuur te maken, dit heeft te maken met de universele rechten van de mens.
Per trein, NS heeft al aardig ervaring.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
A. Zwemmen
B. Gammel Vliegtuigje
C. Gammel fietsje
D. Gammel bootje
5. Per post
Je bent wel steeds racistischer aan het worden hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
Eerst waren het de indo's.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Goofisch het volgende:
eerst waren het de negers
toen de turken en marrokanen.
en let op mijn worden, nu wordt dat volk de nieuwe afzeikhype
De islam in Nederland is een probleem, immigratie is een probleem, interculturele omgang in dit land is een probleem, iedereen die zo een dat er niet om vraagt lastig valt moet per direct het land verlaten, kom nou zeg, je hebt je eigen land verlaten omdat je daar niet ongestoord kon leven, dan gaan we niet toestaan dat je hier de lokale bewoners die je verwelkomen gaat storen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent wel steeds racistischer aan het worden hè?
Nee dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
Vrouwen in dit land zijn geemancipeerd genoeg om dat zelf op te kunnen lossen.
Wat vind je van mijn voorstel? Of is dat te direct en praktisch en schuif je liever dingen af?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Ali53J het volgende:
Mensen hou het wel geciviliseerd. Nare dingen uit ontwetendheid met haat bestrijden is geen oplossing...![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ook vrouwen uit hun 'eigenland' mag je niet dwingen. Dat het nu in jou achterlijke onbeschaafde gedachtegang goed uitkomt betekend nog niet dat het goed is. Dat heeft niets met normen en waarden uit een cultuur te maken, dit heeft te maken met de universele rechten van de mens.
Dat is geen onwetendheid. Deze opmerkingen ontstaan door feiten die iedereen in het dagelijks leven bevestigd krijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Ali53J het volgende:
Mensen hou het wel geciviliseerd. Nare dingen uit ontwetendheid met haat bestrijden is geen oplossing...![]()
Dat gaat zo moeilijk naar Afrikaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Per trein, NS heeft al aardig ervaring.
Dat is waar. Integratie moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Het is belangrijk om elkaars normen en waarden te accepteren.. Mijn insteek is natuurlijk niet om elkaars normen en waarden aan elkaar op te dringen.. Hou het bij je eigenvolk en val er andere niet mee lastig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef zovty het volgende:
[..]
We moeten ze integreren in de maatschappij. Ga eens qat kauwen met ze en breng het tersprake.
Vind je dat zelf ook niet een beetje naief?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Ali53J het volgende:
Nee, dat laat ik aan het kabinet over.
Het 'bij je eigen volk houden' komt de integratie nou niet bepaald ten goedequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Dat is waar. Integratie moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Het is belangrijk om elkaars normen en waarden te accepteren.. Mijn insteek is natuurlijk niet om elkaars normen en waarden aan elkaar op te dringen.. Hou het bij je eigenvolk en val er andere niet mee lastig.
Nee hoor gaat prima, somaliers hebben een expertise op het gebied van Piraterij, dus daar waar onze kunde eindigt mogen ze het zelf aanpakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat zo moeilijk naar Afrika.
Als normen ingaan tegen de menselijkheid dan hoef je deze helemaal niet te accepteren integendeel die moet je bestrijden, cultuur of niet, Nederland of ergens anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Dat is waar. Integratie moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Het is belangrijk om elkaars normen en waarden te accepteren.. Mijn insteek is natuurlijk niet om elkaars normen en waarden aan elkaar op te dringen.. Hou het bij je eigenvolk en val er andere niet mee lastig.
quote:Stokoude Somaliër huwt tiener
MOGADISHU (ANP) - De naar eigen zeggen 112-jarige Somaliër Ahmed
Muhamed Dore is een gelukkig man. Het is zeer de vraag of dat ook
geldt voor zijn nieuwe echtgenote, de 17-jarige Safia Abdulleh.
Haar familie meldde tegen de BBC dat de tiener ,,gelukkig is met
haar nieuwe echtgenoot''. Het bericht gaf geen informatie over de
hoogte van de bruidschat, die ongetwijfeld een belangrijke rol
heeft gespeeld bij het huwelijk.
Honderden mensen waren aanwezig bij het trouwfeest in het dorp
Guriceel, een paar honderd kilometer ten noordoosten van Mogadishu.
,,Vandaag heeft God me geholpen mijn droom te realiseren'', aldus
de bruidegom, die al achttien kinderen heeft met zijn andere vijf
vrouwen.
De man zei al jaren een oogje op het meisje te hebben gehad. ,,Ik
heb haar niet gedwongen, maar gebruikte mijn ervaring om haar te
overtuigen van mijn liefde en daarop besloten we te trouwen'',
luidde zijn lezing over de aanleiding voor het huwelijk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
En somaliers vinden hetdat wij honden op bed laten liggen.
Dat heet nou een cultuur verschil.
quote:
Somaliers zijn juist een van de 'beter' uitziende Afrikanen (vergeleken met de rest)...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef wise het volgende:
die mensen stinken altijd. Echt ranzig.
Met hun donkere huid en gelige ogen
Daarom moet je ook gewoon een middenweg zoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is die onderste foto ontzettend slecht gephotoshopped.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Somaliers zijn juist een van de 'beter' uitziende Afrikanen (vergeleken met de rest)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*onderste vrouw is trouwens 55, tegen die tijd zien Nederlandse vrouwen uit als afval*
Dat heet nou Photoshop!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*onderste vrouw is trouwens 55, tegen die tijd zien Nederlandse vrouwen uit als afval*
Ontzettend slecht? Ik vind het nog best netjes hoor, zoveel slordigheden zitten er echt niet in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is die onderste foto ontzettend slecht gephotoshopped.
Alle foto's van modellen zijn bewerkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is die onderste foto ontzettend slecht gephotoshopped.
Niets het valt me alleen op dat je al mijn opmerkingen moet beantwoorden met een zeikopmerking.quote:
Nee jij bent altijd even positief en opbouwend bezig!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef karr-1 het volgende:
Niets het valt me alleen op dat je al mijn opmerkingen moet beantwoorden met een zeikopmerking.
Eerst topic raak!quote:[quote]Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef karr-1 het volgende:
Laarzen over de broek is ook te lelijk voor woorden. Strakke spijkerbroeken met een hele dikke kont erin. Vetrollen die onder een truitje uitkomen. En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.
Daarvoor zitten we dan ook in KLBquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd even positief en opbouwend bezig!!!
Veel vrouwen (vast ook mannen) zien er qua kleding niet uit!
Juist, dit bedoel ik dus. De toenemende intolerantie jegens de islam. Zo vinden moslims veel dingen die in Nederland gebeuren weer vreselijk. Veel Nederlanders zouden zich eens moeten verdiepen in andere culturen ipv alles wat anders is dan de westerse cultuur voor achterlijk en andere nare dingen uitmakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
En nu niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef karr-1 het volgende:
Daarvoor zitten we dan ook in KLB
Per email is nog handigerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
A. Zwemmen
B. Gammel Vliegtuigje
C. Gammel fietsje
D. Gammel bootje
5. Per post
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:37 schreef IHVK het volgende:
Somaliërs, echt een onderwerp waar ik niets over weet te zeggen.
O ja wel.
Ze lachen altijd heel vriendelijk.
Ze lachen altijd omdat ze dan net weer een oud vrouwtje beroofd hebben.quote:
Ik vertrouw tijgers niet. Tijgers/katten, they're all the samequote:
De gemiddelde hond in Nederland is volgens mij een stuk schoner als de gemiddelde Somalier die amper de beschikking heeft over stromend water.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Precies, jij snapt hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje van 17 als ik 112 ben hoor
Slim.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik vertrouw tijgers niet. Tijgers/katten, they're all the same
Bevind jij je op asteroïde B612 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt, wij rozen zijn ook slim
Dat mag ik niet zeggen van mijn geloofquote:
Hoe langer op Fok, hoe racistischer je wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent wel steeds racistischer aan het worden hè?
geregistreerd op: woensdag 28 oktober 2009 @ 18:03quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoe langer op Fok, hoe racistischer je wordt.
Dat komt door het contrast tussen hun witte tanden en donkere huid, dan lijkt de lach groter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:37 schreef IHVK het volgende:
Somaliërs, echt een onderwerp waar ik niets over weet te zeggen.
O ja wel.
Ze lachen altijd heel vriendelijk.
allochtonen problemen ontekken met het fenomeen "afzeikhype"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Goofisch het volgende:
eerst waren het de negers
toen de turken en marrokanen.
en let op mijn worden, nu wordt dat volk de nieuwe afzeikhype
Hey doe eens even normaal ja.. We hebben het over vrouwen en ze hebben een probleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
Vrouwen in dit land zijn geemancipeerd genoeg om dat zelf op te kunnen lossen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat komt door het contrast tussen hun witte tanden en donkere huid, dan lijkt de lach groter.
Gadverdammequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Somaliers zijn juist een van de 'beter' uitziende Afrikanen (vergeleken met de rest)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
quote:
WAT. IS. DAT !quote:
Dat ligt er maar aan. Verschillende culturen hebben een andere kijk op het fenomeen 'versieren'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:27 schreef Mriya het volgende:
Alsof Nederlanders wel goed zijn in versieren.
asoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[ afbeelding ]
Soemaliers, laat ze daar blijven, wat voor toegevoegde waarden hebben deze lui nou voor ons?
Het wordt tijd om niet altijd te denken wat wij voor die vreemdelingen kunnen betekenen.
Maar wat die lui ONS kunnen betekenen.
En dat is uiteraard helemaal geen ene moer.
Het enige wat ze mee brengen is oorlogs traumas en onbeschoftheid die ze lekker op onze meisjes gaan botvieren.
NLers hoeven er alleen een Breezer of Happy Meal in te gooien, en die NLse meiden vinden het al best... dus het is hier ook niet echt noodzakelijk om het aan te leren...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:27 schreef Mriya het volgende:
Alsof Nederlanders wel goed zijn in versieren.
Hebben ze niet genoeg grote boten dan? Kunnen ze het zelf niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
A. Zwemmen
B. Gammel Vliegtuigje
C. Gammel fietsje
D. Gammel bootje
5. Per post
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:36 schreef aychelle het volgende:
Het verschil is gewoon dat nederlandse vrouwen erg makkelijk zijn om versierd te worden. Je hoeft er niet veel moeite voor te doen. Trouwens niet mijn woorden maar dit hoor ik van anderen. En wat somaliers betreft er komen veel topmodellen uit die hoek. Maarjah als je moet kiezen tussen een besneden vrouwen met een slotje op de mond en een doek om, en een nederlandse vrouw die vast overal voor in is ....
op voor de trein zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
A. Zwemmen
B. Gammel Vliegtuigje
C. Gammel fietsje
D. Gammel bootje
5. Per post
BRAVOquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Ja maar hoe?
A. Zwemmen
B. Gammel Vliegtuigje