Western stijl in de jaren '50?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een 50's GTA willen zien. Met ouderwetse steden en western stijl. Dat lijkt me ook geniaal.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef movearound het volgende:
ze moeten ook eens stoppen met die vice city shit. doe eens een echte stad als Chicago. Chicago is de op 2 na grootste stad van de vs. is toch veel vetter dan zo´n klein stadje als Miami.
OMG !!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef TC03 het volgende:
San Andreas of Vice City gaarne.Ik vond IV toch tegenvallen. Matig verhaal i.v.m. San Andreas en de missies waren stukken minder gevarieerd. Ook leek de stad helemaal niet zo levendig, ondanks de betere engine. SA en VC hadden veel meer sfeer.
[..]
Western stijl in de jaren '50?En Mafia II speelt zich al af in de jaren '50.
daar ben ik het met je eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de grootte van de stad? Het gaat om de uitstraling van een stad met bijbehorende cultuur. Chicago is een leuke stad, maar zou vooral goed passen in een jaren '20-setting, en dat zal GTA V niet worden. Ten tweede is Chicago qua sfeer teveel NY, terwijl LC, SA en VC duidelijke onderlinge verschillen hebben.
en New York is de grootste stad van de VS met de meeste inwoners. dus een stad met meer leven bestaat niet in de vs. dan moeten ze in de volgende GTA tokio of istanboel doen om dat record te verbreken lol.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG !!!!!![]()
Liberty City niet een levendige stad?
Er is geen een spel wat een stad zo tot leven heeft gemaakt als GTA IV.
Alle mensen die er lopen doen wat. Je ziet ze werken, schoonmaken, bouwen. Alles gewoon..
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik beter gezocht had naar landen en niet de eerste de beste van Google gepakt had kon ik er vast een aantal vinden die veel beter pasten. Ik vind trouwens ook niet dat die van Frankrijk erg lijkt want de onderste naad sluit totaal niet aan en "normandie" is veel te groot weergegeven.
Een typisch gevalletje wat je er graag in wilt zien dus.
Lijkt me ook wel ja...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef JohnLocke het volgende:
Het wordt natuurlijk niet GTA V, ik neem aan dat we net als na GTA III eerst nog 2 andere delen krijgen.
Maar dan wordt het GTA IV : San Andreas ofzoquote:
Ja, Broker ziet er leuk uit, maar Alonquin en New Jersey zijn vrij doods en hbben weinig sfeer. SA had veel meer sfeer ook al waren de poppetjes op straat doelloos.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG !!!!!![]()
Liberty City niet een levendige stad?
Er is geen een spel wat een stad zo tot leven heeft gemaakt als GTA IV.
Waar heb je het over? Ik heb het over LC, niet over NY. Het staat buiten kuif dat er buiten downtoen Manhattan weinig drukkere plaatsen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:26 schreef movearound het volgende:
[..]
en New York is de grootste stad van de VS met de meeste inwoners. dus een stad met meer leven bestaat niet in de vs. dan moeten ze in de volgende GTA tokio of istanboel doen om dat record te verbreken lol.
Waarom zouden ze nu al naar V gaan. Als je bijv. kijkt naar de mogelijkheden in GTA: San Andreas die niet in GTA IV zaten, dan zullen ze die heus wel geleidelijk aan toevoegen in GTA IV: watdanookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar dan wordt het GTA IV : San Andreas ofzo
nee ik denk dat het gewoon GTA V en dat er dan ook weer DLC's uit gaan komen. Dan ook voor ps3 en PC.
Eidenlijk mensen die het goede van GTA IV zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:47 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vond San Andreas geweldig. GTA IV nog beter, alleen jammer dat het qua bepaalde zaken een stapje terugging. Dat werd echter meer dan goed gemaakt door de veel betere engine en graphics, de physics zijn echt goed, en de DLC's hebben een hoop toegevoegd. Ik mis alleen nog de bergen en het platteland uit SA.
Lekker met 180 km/u langs de grachten scheuren en dan om de 2 seconden FLATS FLATS FLATS horenquote:
Ook een idee!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe vet zou het zijn als dus bijvoorbeeld echt een nieuwe GTA komt met grote landschap gebieden. En dat je dan met 32 ( ipv 16 ) man '' free roam '' online kan doen. Of dan gaan kloten in de bergen met vrienden enzo.. Zou echt vet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |