Ik wilde net editten, shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef zarGon het volgende:
28 - 13 = 15.
Als je een 15-jarige neukt, ben je geen pedofiel. Dan ben je een efebofiel. Leer het verschil nou eens, kinders.
Goed, dan heeft hij een efebo-hoofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef zarGon het volgende:
28 - 13 = 15.
Als je een 15-jarige neukt, ben je geen pedofiel. Dan ben je een efebofiel. Leer het verschil nou eens, kinders.
Iets met geld.quote:
Niets mis met efebofilie, ik heb zulke trekjes ook weleens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, dan heeft hij een efebo-hoofd.
Zoals geopperd; iets met geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Of het nou een pedo of een efebo is, het blijft gewoon ranzig en diep triest.
Dan blijf daar water halen, daar is ze misschien wel heel goed in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Zoals geopperd; iets met geld.
We zouden natuurlijk tegen 't meiske kunnen zeggen: kom maar naar nederland dan krijg een uitkering, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
Alle mannen hebben dat ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets mis met efebofilie, ik heb zulke trekjes ook weleens.
Dat hij haar geld geeft maakt het toch niet minder triest? Misschien enigszins begrijpelijk van haar kant ja, maar hij blijft een vieze oude man.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Zoals geopperd; iets met geld.
We zouden natuurlijk tegen 't meiske kunnen zeggen: kom maar naar nederland dan krijg een uitkering, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
Kinderen zijn heel makkelijk te beinvloeden, zeker door volwassenen. Dus misschien is er geen sprake van vrije wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef quatara het volgende:
geld of geen geld, zolang het vrijwillig is hebben wij niet veel te zeggen.
Ze hebben al 13 jaar iets met elkaar, dat lijkt me lang genoeg. En als je 14 jaar bent ben je wel zo genoeg ontwikkelt om te beslissen of je een een oude man wilt neuken of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kinderen zijn heel makkelijk te beinvloeden, zeker door volwassenen. Dus misschien is er geen sprake van vrije wil.
Ik was hier al op aan 't wachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef zarGon het volgende:
28 - 13 = 15.
Eh, nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef quatara het volgende:
[..]
Ze hebben al 13 jaar iets met elkaar, dat lijkt me lang genoeg. En als je 14 jaar bent ben je wel zo genoeg ontwikkelt om te beslissen of je een een oude man wilt neuken of niet.
Inderdaad plus deze meid had waarschijnlijk twee keuzesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kinderen zijn heel makkelijk te beinvloeden, zeker door volwassenen. Dus misschien is er geen sprake van vrije wil.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef zarGon het volgende:
28 - 13 = 15.
Als je op straat leeft en geen geld hebt is dat een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef quatara het volgende:
[..]
Ze hebben al 13 jaar iets met elkaar, dat lijkt me lang genoeg. En als je 14 jaar bent ben je wel zo genoeg ontwikkelt om te beslissen of je een een oude man wilt neuken of niet.
Dus? Je kiest er uiteindelijk zelf voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je op straat leeft en geen geld hebt is dat een ander verhaal.
Oke, jij je zin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Door dit soort topics krijgt FOK! dus gezeik he. Haal dat overmatige gebruik van het woord pedo eens weg.
dankjequote:
Sowieso, verlangens hebben en daadwerkelijk handelingen verrichten zijn twee verschillende dingen. Pedofielen hebben verlangens, pedoseksuelen penetreren ende copuleren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Door dit soort topics krijgt FOK! dus gezeik he. Haal dat overmatige gebruik van het woord pedo eens weg.
Hij heeft zelf toegegeven seks met haar te hebben hoor. Dus dat is de vraag niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso, verlangens hebben en daadwerkelijk handelingen verrichten zijn twee verschillende dingen. Pedofielen hebben verlangens, pedoseksuelen penetreren ende copuleren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven seks met haar te hebben hoor. Dus dat is de vraag niet.
Welk woord? Pedo? Maar iemand die op seksueel volgroeide meisjes van 15 valt, is toch geen pedo? Dat is een efebofiel, geen pedofiel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ook toen ze 15 was? Sowieso zit het eruit als een vieze vent, en zij gelijkt met Ayaan Hirsi Ali.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven seks met haar te hebben hoor. Dus dat is de vraag niet.
Hoe je het ook noemt, het is gewoon ranzig... zo'n vent en iemand van 15quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welk woord? Pedo? Maar iemand die op seksueel volgroeide meisjes van 15 valt, is toch geen pedo? Dat is een efebofiel, geen pedofiel.
quote:
Waarom geloof ik er geen fuck van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb ook liever iemand van 15 dan van 25.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik was op vakantie lieverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Japsnars het volgende:
Sorry S_A, dit stond echt al een week geleden op de frontpage van geenstijl...
Oja, ik dacht al dat ik iets vergeten was in de OP.quote:
Ziet er idd leuk uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef zovty het volgende:
Lekker chickie wel.
Ja maar ik was ook op vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik was op vakantie lieverd.Denk je dat ik dan geenstijl en/of fok in de gaten houd?
Fokken terwijl op je vakantie bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik was ook op vakantie![]()
// Volgens mij zag ikhet toen ik zaterdag thuiskwam maar het kan ook best dat ik het in Parijs al heb gezien
Heb je gelarpt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fokken terwijl op je vakantie bent.![]()
Ik had wel wat beters te doen hoor.
Bij mij laadt de pagina van het filmpje steeds maar niet.. Anderen ook last van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, ik dacht al dat ik iets vergeten was in de OP.
Hier bij aflevering 21, en dan bij 26,5 minuut.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=618&md5=19688420350b1e5b03bbc226c7bedfd8&sq=hello+goodbye
Larpen doe ik altijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb je gelarpt?
Of in je bikniop het strand gelegen. Terwijl je moeder je insmeerde met zonnebrancreme
Ja, je zag hem gewoon rekenen die smiecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Hij leek wel jonger ja. Maar hij loog echt wel over hoelang hij al een relatie had. Eerst zei die telkens 13 jaar, en toen ze daardoor minderjarig zou zijn geweest werd het ineens 11.
Al de tijd dat ze hier is aan een stuk lekker rampetampenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
Echt he. En dat stukje over seks. Oh niet meer dan? Oh jawel hoor, daar gaan we nog wel mee door.
Viespeuk.
Ik dacht tot een maand geleden altijd dat hij homo was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds met dat meiske?
Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heeft ie nog steeds met dat meiske?
Herstel: Giel is metro.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht tot een maand geleden altijd dat hij homo was.
Ze geilt op zijn geld, die man laat haar koud. Klinkt inderdaad als liefde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend, elke weldenkende man van die leeftijd zou dat doen.
Dat ze nog steeds bij hem is zegt genoeg, echte liefde.
Net nu we af waren van die Poolse en Russische bruiden...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze geilt op zijn geld, die man laat haar koud. Klinkt inderdaad als liefde.
Je bent 16, wat weet jij nou van echte liefde?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze geilt op zijn geld, die man laat haar koud. Klinkt inderdaad als liefde.
Hij heeft waarschijnlijk weleens liefde van zijn moeder gehad, maar nooit echte liefde van een leeftijdsgenoot van het andere geslacht ben ik bang.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent 16, wat weet jij nou van echte liefde?
Dat is toevallig, ik heb namelijk óók liefde van zijn moeder gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk weleens liefde van zijn moeder gehad, maar nooit echte liefde van een leeftijdsgenoot van het andere geslacht ben ik bang.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb namelijk óók liefde van zijn moeder gehad.
Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk weleens liefde van zijn moeder gehad, maar nooit echte liefde van een leeftijdsgenoot van het andere geslacht ben ik bang.
Was het wel een Cubaanse?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt.Maar ik weet wel dat die oude en die mooie Cubaanse heus niet samen zijn uit wederzijdse liefde.
Volgens mij werd dat gezegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was het wel een Cubaanse?
Ze was wel een tintje te donker voor iemand uit Cuba, als je t mij vraagt?
Ja dat is het punt, je moet niet alles geloven wat ze zeggen.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja dat is het punt, je moet niet alles geloven wat ze zeggen.
Kees zei ook dat het een gruwelijk natte (boh boh boh) Spaanse was.
Maar ze kwam uit de Dominicaanse Republiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |