tinyeye vond niks...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef Supersoep het volgende:
Die foto is gewoon zo van een dating site geplukt en we worden allemaal voor de gek gehouden.
Mooi gekquote:
wut?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
Mooi gek![]()
en dan die kleur. Waar heb je die lamp vandaan?
Nastyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Des te beter, ik zou haar best wel even willen laten bloeden.
Jeweetwel, van die heerlijke rode klodders met bonkjes en bulkjes langs m'n schwans op.quote:
Dudequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Jeweetwel, van die heerlijke rode klodders met bonkjes en bulkjes langs m'n schwans op.![]()
Misschien blijft er zelfs een stukje vlies aan m'n onbesneden moos hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Omdat ze lekker is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef mr_vavavoom het volgende:
Deze foto hoorde bij het topc van Marokkaanse18 die gisteren vroeg om een aantal samenvattingen, meen ik.
Waarom wordt er ingehaakt op deze foto?
Ik hoop dat ze geen broers heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Omdat ze lekker is.
Of het goed huwelijks materiaal is weet ik niet, als haar familie uit moslims bestaat...
Iddquote:Dit meisje is heel anders dan wat ik gewend ben.
Maar wel een lekkerequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef woads het volgende:
Hoe open je er ook kijkt ze blijft een Maro k-k-k aan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef woads het volgende:
Hoe open je er ook kijkt ze blijft een Maro k-k-k aan
De ander was volquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic voor een Maro k-k-k aan!?
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat was/is jammer?![]()
Wat een trieste leden zeg, tjongejonge.
Hoi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat was/is jammer?![]()
Wat een trieste leden zeg, tjongejonge.
Vinden jequote:
Als jij niks zegt, zeg ik ook niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vinden jeouders dat wel goed zov?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef zovty het volgende:
[..]Wat bedoel je nou? Haram of halal?
geen ideequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef zovty het volgende:
[..]Wat bedoel je nou? Haram of halal?
Dat vind ik wel een beetje snel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja is goed. Haal je me op? Kan je meteen kennismaken met mn broers.
Haram dus.quote:
Kanker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja is goed. Haal je me op? Kan je meteen kennismaken met mn broers.
Oke nu lijkt het net of ik jou op een date heb gevraagd. Sommige mensen draaien altijd heel sneaky de rollen omquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje snel..
Ik wil eerst jou een beetje leren kennen, in je broers heb ik nog niet zoveel interesse. Pas als ik je echt leuk vind wil ik kennis maken met je familie.
Sorry, ik geloof niet in sprookjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Haram dus.
Halal is alles wat wel mag, haram is wat niet mag.
Vind je het zelf ook niet een beetje raar om kritiek te hebben op een cultuur waar je totaal niks vanaf weet?
Ik meende het toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Kanker.
Dit was te verwachten.
Triest kankervolk.
Uit principe zou ik je nu niet meer willen volpompen.
Eh, ik snap niet waarom je dat nou denkt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke nu lijkt het net of ik jou op een date heb gevraagd. Sommige mensen draaien altijd heel sneaky de rollen om
Je hoeft er toch niet in te geloven om gefundeerde kritiek te hebben. Je hoeft er ook niet in te geloven om ongefundeerde kritiek te hebben, maar dat is zo dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef woads het volgende:
[..]
Sorry, ik geloof niet in sprookjes.
Hoezo zou ik willen!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ik snap niet waarom je dat nou denkt?
Ik heb jou op een date gevraagd en daarmee uit.
Wil je?
Het Arabische volk heeft al lang geleden mijn respect verloren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Ik scheld hier ook niemand of niets uit dus een beetje beleefdheid/respect terug mag ik wel verwachten.
Oh wat jammer nou, want ik wilde het zo graag sniksnik.
Ik ben een leuke gozer. Ik zie er heel behoorlijk uit als ik er een beetje tijd aan spendeer (10 minuutjes heb ik maar nodig) en ik kan je gewoon een leuke gezellig avond bezorgen. Gewoon, gezellig.quote:
Hoe kom je erbij dat ik Arabische ben?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het Arabische volk heeft al lang geleden mijn respect verloren.
Weet ik schat.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben een leuke gozer. Ik zie er heel behoorlijk uit als ik er een beetje tijd aan spendeer (10 minuutjes heb ik maar nodig) en ik kan je gewoon een leuke gezellig avond bezorgen. Gewoon, gezellig.
Take it easy , dude.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het Arabische volk heeft al lang geleden mijn respect verloren.
Weet ik schat.
Je hebt me iig wel aan het lachen gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben een leuke gozer. Ik zie er heel behoorlijk uit als ik er een beetje tijd aan spendeer (10 minuutjes heb ik maar nodig) en ik kan je gewoon een leuke gezellig avond bezorgen. Gewoon, gezellig.
Fuck.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik Arabische ben?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef woads het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij heb niks te willen.
En zo kan ik een hele avond doorgaan. Maar ik heb natuuriljk ook een serieuze en gevoelige kant.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt me iig wel aan het lachen gemaakt
En niet zo een beetje ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Fuck.
Oké, ik faalde.![]()
Het Marrokaanse volk dan.
Chickies proberen te hosselen via Fok.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef zovty het volgende:
[..]
En zo kan ik een hele avond doorgaan. Maar ik heb natuuriljk ook een serieuze en gevoelige kant.
Zullen we een keertje ergens wat gaan eten?
Fatima.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:
Heb je ook een naam, appetijtelijke dame?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Chickies proberen te hosselen via Fok.
Niet zeiken, poetsen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
Raar he als je op zo een manier tegen/over mensen praat dat er types tussen zitten die dan express dwars gaan liggen?
Nogmaals; als ik iemand met respect behandel verwacht ik dat terug. Wat in mijn ogen niet meer dan logisch is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef zovty het volgende:
[..]
En zo kan ik een hele avond doorgaan. Maar ik heb natuuriljk ook een serieuze en gevoelige kant.
Zullen we een keertje ergens wat gaan eten?
Ja ook ik heb een naam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef zarGon het volgende:
Heb je ook een naam, appetijtelijke dame?
Net doen alsof Nederlanders de oorzaak zijn van de haat jegens dat soort volkeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En niet zo een beetje ook.
Raar he als je op zo een manier tegen/over mensen praat dat er types tussen zitten die dan express dwars gaan liggen?
Nogmaals; als ik iemand met respect behandel verwacht ik dat terug. Wat in mijn ogen niet meer dan logisch is.
Gast..quote:
Ah, voorwaardelijk respectquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Tacobell het volgende:
Jullie hebben er zelf voor gezorgd, ik behandel mensen ook met respect als dat bij mij ook wordt gedaan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Net doen alsof Nederlanders de oorzaak zijn van de haat jegens dat soort volkeren.
Jullie hebben er zelf voor gezorgd, ik behandel mensen ook met respect als dat bij mij ook wordt gedaan.
Maar (vooral) Marrokanen hebben dat bij mij en bij vele andere Nederlanders gewoon verpest met hun criminele gedrag.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Jammer.
Kun je uitleggen waarom niet?
Potver je legt me de woorden in de mondquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Naar mijn weten hebben ik en een hele hoop andere Marokkanen NIKS verkeerd gedaan. Ik ga niet ontkennen dat er een groep is die zich niet weet te gedragen maar ik behoor niet tot die groep. Ben het ook meer dan zat dat ik elke keer verantwoording moet afleggen voor alles wat die rotjongeren uitvreten. En nee ik plaats mezelf niet in het slachtofferrol maar het is gewoon vervelend.
Zal ik eens wat anders in je mond leggen!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Potver je legt me de woorden in de mond.
Misschien later.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je je naam willen delen met mij, en mij dolgelukkig maken?
Marrokanen hebben zich nooit neutraal opgesteld tegenover Nederlanders en hebben het er dus zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, voorwaardelijk respect.
Als beiden partijen van voorwaardelijk respect uitgaan krijgen ze het geen van beiden...
Waarom doe je nou zoiets?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
TUN TUN TUUUUUUUUUUUUUUUN
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik eens wat anders in je mond leggen!?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Jammer.
Kun je uitleggen waarom niet?
Oh god, heb je die snol ook weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
We we, ze ze. Polariseren, generaliseren... het helpt allemaal niet vrind.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Marrokanen hebben zich nooit neutraal opgesteld tegenover Nederlanders en hebben het er dus zelf naar gemaakt.
En volgens mij is het meer dan normaal om respect voor mensen te hebben als ze dat ook voor jou hebben.
We hebben ze al genoeg kansen gegeven en die verpestten ze 9 van de 10 keer.
Biedt ze bij wijze van spreken een deel van je taart aan en ze jatten de complete taart.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
TUN TUN TUUUUUUUUUUUUUUUN
Kun je ook normaal praten of wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oh god, heb je die snol ook weer.
Gaan de Fatima's nu samen werken?
Typisch...
We kunnen elkaar toch een beetje leren kennen. Is toch leuk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen behoefte om met jongemannen die ik niet ken af te spreken en gezellig te doen
Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar het blijkt dagelijks maar weer dat de meerderheid wel zo is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Naar mijn weten hebben ik en een hele hoop andere Marokkanen NIKS verkeerd gedaan. Ik ga niet ontkennen dat er een groep is die zich niet weet te gedragen maar ik behoor niet tot die groep. Ben het ook meer dan zat dat ik elke keer verantwoording moet afleggen voor alles wat die rotjongeren uitvreten. En nee ik plaats mezelf niet in het slachtofferrol maar het is gewoon vervelend.
Jij had het over mij dat ik goed kan generaliseren. Maar jij bent er veel beter in met je zogenaamde oom achmed verwijtingen, terwijl ik geen marrokaan ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Marrokanen hebben zich nooit neutraal opgesteld tegenover Nederlanders en hebben het er dus zelf naar gemaakt.
En volgens mij is het meer dan normaal om respect voor mensen te hebben als ze dat ook voor jou hebben.
We hebben ze al genoeg kansen gegeven en die verpestten ze 9 van de 10 keer.
Biedt ze bij wijze van spreken een deel van je taart aan en ze jatten de complete taart.
Ik dacht eerst dat je dit had geplaatst:quote:
maar dat is nog beterquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat snolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:07 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oh god, heb je die snol ook weer.
Gaan de Fatima's nu samen werken?
Typisch...
Laat die jongen toch! dat jullie allebei daar nog serieus op ingaan zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij had het over mij dat ik goed kan generaliseren. Maar jij bent er veel beter in met je zogenaamde oom achmed verwijtingen, terwijl ik geen marrokaan ben.
Heb jij geen vrienden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
We kunnen elkaar toch een beetje leren kennen. Is toch leuk?
Jij date alleen vrienden?quote:
Ja, joh buitenlanders zijn engquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zijn ze hier allemaal zo kinderachtig?
Het is nou eenmaal zo dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking de probleemveroorzakende allochtonen spuugzat zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef zovty het volgende:
[..]
We we, ze ze. Polariseren, generaliseren... het helpt allemaal niet vrind.
ssstquote:
quote:
Ja, en ze willen allemaal met jou trouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zijn ze hier allemaal zo kinderachtig?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar het blijkt dagelijks maar weer dat de meerderheid wel zo is.
Mannen en voorspelbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Deze had ik zien aankomen.
Maar nee het kwam gewoon over of die eenzaam is.
Niet zo diep als jouw vader in je anus.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Sjaakz het volgende:
En dan noemen jullie ons respectloos tegenover vrouwen? gelukkig ontbreekt het jullie aan lef om je in het openbaar zo op te stellen, maar dat verwijt mag je voortaan dus mooi voor je houden.
Of op haar voorhoofdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Haar negeronderlip dan.. Daar kan een vliegtuig op landen
Ik weet ook wel dat hij gewoon van mij houdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat die jongen toch! dat jullie allebei daar nog serieus op ingaan zeg.
Dikke troll is ie
Doe maar even rustig Tacobell. Alles komt goed jonge!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen en voorspelbaar.
Maar goed. Misschien is ie ook wel eenzaam, maar dan nog vind ik dat geen reden om niet te daten.
En anders een noodlanding op je dikke neus.quote:
Ik weet niet of daar harde cijfers/bewijzen voor zijn, ik spreek uit dagelijkse ervaring in mijn woonplaats.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo uitzonderingen? Hoeveel procent van de Marokkanen zijn nou criminelen of bezorgen er voor overlast? Ik wil cijfers/bewijzen zien..en niet schattingen.
Au die doet pijn hoorquote:
Vroeg of laat komt het er toch wel uit. Net zoals jouw drang om groepsgenoten te verdedigen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien omdat het geloof het verbiedt en ik me nog enigszins probeer vast te houden aan de richtlijnen van het geloof?
Sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij gewoon van mij houd.
En mijn post verwarren met die van M18.
Het is je al vergeven hoor.
Ok respectquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien omdat het geloof het verbiedt en ik me nog enigszins probeer vast te houden aan de richtlijnen van het geloof?
Ik weet het schat. Het komt allemaal goed. Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Niet zo diep als jouw vader in je anus.
Je hoeft trouwens geen Marrokaan te zijn om een oom te hebben die Achmed heet.
Je moet alles niet zo letterlijk nemen.
Ooit van spreekwijzen gehoord?
Jullie zijn ook respectloos tegenover vrouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Sjaakz het volgende:
En dan noemen jullie ons respectloos tegenover vrouwen? gelukkig ontbreekt het jullie aan lef om je in het openbaar zo op te stellen, maar dat verwijt mag je voortaan dus mooi voor je houden.
Zoals?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar harde cijfers/bewijzen voor zijn, ik spreek uit dagelijkse ervaring in mijn woonplaats.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoeveel procent van de Marokkanen zijn nou criminelen of bezorgen er voor overlast? Ik wil cijfers/bewijzen zien..en niet schattingen.
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htmquote:Van alle mannen in de leeftijd van 12 tot 25 jaar is 2,4 procent bekend bij de politie - van Marokkaanse mannen in dezelfde leeftijd is dat 17 procent. ...
hehe sarcasme?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SorryBedankt voor je vergiffenis.
![]()
[..]
Ok respect
Kan je de discussie niet meer winnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Het komt allemaal goed. Ik hou ook van jou.
Alsof elk volk dat niet heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt het er toch wel uit. Net zoals jouw drang om groepsgenoten te verdedigen.
Wat komt er precies uit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt het er toch wel uit. Net zoals jouw drang om groepsgenoten te verdedigen.
Welke discussie? Je komt me alleen maar bashen. Ja daar heb ik zin in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Kan je de discussie niet meer winnen?
ja 17 procent is toch niet het merendeel van een bevolkingsgroep? 83 procent die zich wel gewoon kan gedragen..quote:
Allochtonen die erop uit zijn om ruzie te zoeken met elke willekeurige Nederlander die voorbij komt.quote:
Ik heb honger...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat komt er precies uit?
En die drang is niet meer dan normaal.
17% daarvan is bekend bij de politie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ja 17 procent is toch niet het merendeel van een bevolkingsgroep? 83 procent die zich wel gewoon kan gedragen..
Vervelend. Maar een paar van die mensen horen toch niet heel je beeld van een bevolkingsgroep te vormen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Allochtonen die erop uit zijn om ruzie te zoeken met elke willekeurige Nederlander die voorbij komt.
Allochtonen die voorbijgangers voor van alles en nog wat uitschelden.
Allochtonen die je eigendom proberen te jatten waar je bij zit.
etc.
Gister leek je nog aardig verlicht en modern over te komen. Vandaag oreer je over geloof en zie ik een drang om groepsgenoten te verdedigen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat komt er precies uit?
En die drang is niet meer dan normaal.
Ja, jonge.. schiet gelijk in de verdediging.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Goofisch het volgende:
marrokaanse18 is gewoon richcaliber en iedereen lult gewoon door
Weet niet. En dat weet jij ook niet. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Tacobell het volgende:
[..]
17% daarvan is bekend bij de politie.
Dacht je nou serieus dat de overige 83% zo ontzettend braaf is?
Gastquote:
Ja, maar de mogelijkheid dat ik die ooit kan batsen is volledig uitgesloten.quote:
Goed dat je inziet dat je fout zit. Nu nog zonder dat onterechte vingertje mijn kant op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Jullie zijn ook respectloos tegenover vrouwen.
Die paar mensen? Onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vervelend. Maar een paar van die mensen horen toch niet heel je beeld van een bevolkingsgroep te vormen.
Met autochtonen is er ook zovaak wat..
Plus het is sowieso al 7 malen meer dan bij autochtonen. En dan tellen we alle relturken etc. nog niet eens mee, hé!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Tacobell het volgende:
17% daarvan is bekend bij de politie.
Dacht je nou serieus dat de overige 83% zo ontzettend braaf is?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar de mogelijkheid dat ik die ooit kan batsen is volledig uitgesloten.
Ja, natuurlijk, maar die jongens blijven maar over voetbal praten, ik wil ook wel eens een serieuzer gesprek voeren.
Maar jij hebt totaal geen interesse in het leren kennen van andere mensen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gister leek je nog aardig verlicht en modern over te komen. Vandaag oreer je over geloof en zie ik een drang om groepsgenoten te verdedigen.
marokkaanse18 is leuker dan richcaliber. So what?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Goofisch het volgende:
marrokaanse18 is gewoon richcaliber en iedereen lult gewoon door
Die dingen zijn in tegenspraak met elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gister leek je nog aardig verlicht en modern over te komen. Vandaag oreer je over geloof en zie ik een drang om groepsgenoten te verdedigen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar de mogelijkheid dat ik die ooit kan batsen is volledig uitgesloten.
Ja, natuurlijk, maar die jongens blijven maar over voetbal praten, ik wil ook wel eens een serieuzer gesprek voeren.
Maar jij hebt totaal geen interesse in het leren kennen van andere mensen?
Ik bedoelde daarmee dat het gewoon zo is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goed dat je inziet dat je fout zit. Nu nog zonder dat onterechte vingertje mijn kant op.
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Plus het is sowieso al 7 malen meer dan bij autochtonen. En dan tellen we alle relturken etc. nog niet eens mee, hé!
Ja een paar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Die paar mensen? Onder welke steen leef jij?
Het gebeurtoveral in Nederland.
Natuurlijk zijn er ook autochtonen die problemen veroorzaken maar lang niet zo veel als Allochtonen.
Onee, ik ben absoluut niet eenzaam.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar nee het kwam gewoon over of die eenzaam is.
Het zou je maar in een steegje overkomen, je aanstaande Marokkaanse man ontmoeten!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
De enige die mij ooit gaat ''batsen'' is mijn toekomstige man.
Uh ben er niet opzoek naar..maar als het me perongeluk overkomt sta ik daar wel open voor
Ik ben niet richcaliber( een lid neem ik aan?). Was toch duidelijk dat die gozer er mee had lopen prutsen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:30 schreef zovty het volgende:
[..]
marokkaanse18 is leuker dan richcaliber. So what?
pics or shensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben niet richcaliber( een lid neem ik aan?). Was toch duidelijk dat die gozer er mee had lopen prutsen..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Onee, ik ben absoluut niet eenzaam.
Maar verbaast het jou zo dat iemand je leuk vind en met je uit wil?
Normaal gesproken niet nee maar je vergeet dat we het hier hebben over de meerderheid van de allochtonen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja een paar.
Maar de rest van de allochtonen hoeft toch niet gestraft te worden voor de daden van de vervelende groep?
Iemand leren kennen zijn geen ongelukjes hoor. Daar moet je voor open staan en goed opletten anders gaat straks je halve salaris op aan kattenvoer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En die mogelijkheid is bij mij niet uitgesloten? De enige die mij ooit gaat ''batsen'' is mijn toekomstige man.
Uh ben er niet opzoek naar..maar als het me perongeluk overkomt sta ik daar wel open voor
Ziek..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Het zou je maar in een steegje overkomen, je aanstaande Marokkaanse man ontmoeten!
Of tijdens de "vakantie" met haar ouders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Het zou je maar in een steegje overkomen, je aanstaande Marokkaanse man ontmoeten!
En je bed vol katten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
Iemand leren kennen zijn geen ongelukjes hoor. Daar moet je voor open staan en goed opletten anders gaat straks je halve salaris op aan kattenvoer.
De meerderheid? Zolang er geen bewijzen zijn geloof ik daar niks van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee maar je vergeet dat we het hier hebben over de meerderheid van de allochtonen.
Het is geen kleine groep, er zit echt iets voor je ogen.
Joh er zijn mensen die in een vol stadium iemand ten huwelijk vragen. Tis dan weer eens wat anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja heel erg.
Hehe neehoor maar om via een forum iemand op een date te vragen is gaar.
Net zo oprecht als jij.quote:Ik mag dan oko hopen dat je niet serieus bent.
Jak. Ik houd niet van katten. Maar de gedachte erachter is duidelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Iemand leren kennen zijn geen ongelukjes hoor. Daar moet je voor open staan en goed opletten anders gaat straks je halve salaris op aan kattenvoer.
(Hiermee insinueer ik dus dat je een kattenvrouwtje kunt worden.)
Shens jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
or ''shens''?
Kijkt heel verbaasd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
Shens ja
[ afbeelding ]Echd waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Shens ja
[ afbeelding ]Is dat friesch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mensen die weigeren te erkennen dat de allochtonen in Nederland wel degelijk een steeds groter wordend probleem vormen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
De meerderheid? Zolang er geen bewijzen zijn geloof ik daar niks van.
En ook al hadden we te maken met een meerderheid ..laten we zeggen 60 procent..moet die 40 procent daar dan echt voor boeten!?
Het is wel een kleine groep. Nee jij maakt gebruik van een vergrootglas.
Woon je in een gevangenis ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef Tacobell het volgende:
Ik kom misschien 1x in het jaar een allochtoon tegen die zich wel weet te gedragen.
Woon je in Rotterdam?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die weigeren te erkennen dat de allochtonen in Nederland wel degelijk een steeds groter wordend probleem vormen.
Ik kom misschien 1x in het jaar een allochtoon tegen die zich wel weet te gedragen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Of tijdens de "vakantie" met haar ouders.
Ik ben dol op katten! Zieje: we hebben zoveel gemeen, maar toch ook onze verschillen. We zullen een relatie krijgen die nooit gaat vervelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jak. Ik houd niet van katten. Maar de gedachte erachter is duidelijk.
pas op , klinkt als een uitnodigingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou je bijna uitnodigen bij mij thuis om die stomme rotvooroordelen uit de wereld te helpen..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou je bijna uitnodigen bij mij thuis om die stomme rotvooroordelen uit de wereld te helpen..
[..]
Shens ja
[ afbeelding ]Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me! Me! Me! Me!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
USAquote:
Vooroordeel? Mwah.... zou jij met een Hollandsche blonde-blauwe knul (lees: een niet-moslim) thuis mogen komen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tja, het ligt er maar net aan wat je representatief acht... Als jullie in dit topic model staan voor de gemiddelde Nederlandse boerenknul, kan ik me geen volk voorstellen dat op dit punt slechter zou presteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat het gewoon zo is.
Veel allochtonen zijn nou eenmaal respectloos tegenover vrouwen.
Zoals ik eerder al zei, er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn waar jij misschien ook toe behoort maar het merendeel is nou eenmaal zo.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben dol op katten! Zieje: we hebben zoveel gemeen, maar toch ook onze verschillen. We zullen een relatie krijgen die nooit gaat vervelen.
Yeah rightquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die weigeren te erkennen dat de allochtonen in Nederland wel degelijk een steeds groter wordend probleem vormen.
wie zegt dat ik broers heb? Het gaat je overigens niks aan maar heb maar 1 broer en die heeft wel betere dingen te doen dan mensen in elkaar slaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Je broers slaan dat er wel even bij hem uit?
Ja, en nou wegwezen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Heb je ook een snor en schaamhaar tot op je kont, net als alle Marokkaanse vrouwen?
omaatjes bestelen in de bus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik broers heb? Het gaat je overigens niks aan maar heb maar 1 broer en die heeft wel betere dingen te doen dan mensen in elkaar slaan![]()
En de verwachte reacties in de richting van ; ''ja omaatjes bestelen..fietsen stelen enz enz'' zijn niet grappig en te voorspelbaar.
Nee maar in de stad waar ik woon is er enorm veel overlast door marrokanen en andere allochtonen.quote:
Whehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef Tacobell het volgende:
Dit topic loopt harder dan een Marrokaan met een gestolen handtas.
Zulke reacties zijn nu wel saai en eerder triest dan spitsvondig en grappig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Heb je ook een snor en schaamhaar tot op je kont, net als alle Marokkaanse vrouwen?
Liefde maakt blind.quote:
Gast, die lampen verkopen ze bij elke bouwmarktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
Mooi gek![]()
en dan die kleur. Waar heb je die lamp vandaan?
Dit is toch overduidelijk een flauwe kloon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef zarGon het volgende:
Zulke reacties zijn nu wel saai en eerder triest dan spitsvondig en grappig.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef woads het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch wel über sexy
Alleen veuls te jongquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef woads het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch wel über sexy
Valt echt reuze mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nee maar in de stad waar ik woon is er enorm veel overlast door marrokanen en andere allochtonen.
Waarom?quote:Zoals allochtoonse badmeesters, allochtoonse buschauffeurs, etc.
Dit moet gewoon afgelopen zijn.
Marokkaanse shampooquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef 9611Niels het volgende:
Dit is toch het stel-je-vragen-aan-een-Marokkaan-topic?
Welke shampoo gebruik je?
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Marokkaanse shampoo![]()
Bevredigend antwoord?
Ze claimt van wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef wise het volgende:
ik kan nergens terug vinden dat zij degene op de foto is
Cillit Bang! Bang en de bus is weg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef 9611Niels het volgende:
Welke schoonmaak gebruik je?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef wise het volgende:
ik kan nergens terug vinden dat zij degene op de foto is
maak eens een foto met een schoen op je hoofd.quote:
Knoflook, olijfolie, kruidnagels en AMLA HAIR OIL!!! ¤2,50 bij de betere Marokkaanse kebabschuur.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef 9611Niels het volgende:
Welke shampoo gebruik je?
Omdat er op die manier uitzonderingen worden gecreërd.quote:
Nou, dan vraag ik het maar even.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dit is toch overduidelijk een flauwe kloon..
Elke josti weet toch dat kebabschuren Turks zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Knoflook, olijfolie, en AMLA HAIR OIL!!! ¤2,50 bij de betere Marokkaanse kebabschuur.
Die blauwe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Why do you wanna know?![]()
Anyway..het er nu een van head&shoulders
Echt typisch he. Jij bent mijn nieuwe heldinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik broers heb? Het gaat je overigens niks aan maar heb maar 1 broer en die heeft wel betere dingen te doen dan mensen in elkaar slaan![]()
En de verwachte reacties in de richting van ; ''ja omaatjes bestelen..fietsen stelen enz enz'' zijn niet grappig en te voorspelbaar.
Dude... wat vind je dan van vrouwelijke portiers om agressie tegen te gaan? Of vrouwelijk beveiligers om vrouwen te fouileren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Omdat er op die manier uitzonderingen worden gecreërd.
Ben ik het ook niet mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude... wat vind je dan van vrouwelijke portiers om agressie tegen te gaan? Of vrouwelijk beveiligers om vrouwen te fouileren?
Mits de juiste fotos kun je er enorm veel aandacht mee krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar snap het nut niet van foto's posten die niet van jezelf zijn? :/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Voor de mensen die niet geloven dat ik t ben ; pech gehad
Heb nu geen behoefte om foto's te maken en of plaatsen.
En misschien daardoor wel je toekomstige man ontmoeten...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef zovty het volgende:
Mits de juiste fotos kun je er enorm veel aandacht mee krijgen.
Er zijn in het verleden genoeg mensen geweest op FOK! die foto's van anderen in posten en claimen diegene te zijn op de foto's. Er is zelfs een moderator geweest die ontmaskerd is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Voor de mensen die niet geloven dat ik t ben ; pech gehad
Heb nu geen behoefte om foto's te maken en of plaatsen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt typisch he. Jij bent mijn nieuwe heldin.
'Heb je broers?' Die rammen ons zo in elkaar.
Die heeft ze al ontmoet maar realiseert ze zich nog niet zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
En misschien daardoor wel je toekomstige man ontmoeten...
Dat is juist niet bekrompen, ik ben tegen uitzonderingen om problemen te ontvluchten in onze maatschappij.quote:
Als ik foto's zou gebruiken van anderen zou ik wel foto's van een of andere mooie buitenlandse actrice plaatsen die toch niemand kent..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Mits de juiste fotos kun je er enorm veel aandacht mee krijgen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Die heeft ze al ontmoet maar realiseert ze zich nog niet zo.
Dan onderschat je je publiek. We vinden het toch wel uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik foto's zou gebruiken van anderen zou ik wel foto's van een of andere mooie buitenlandse actrice plaatsen die toch niemand kent..
quote:
Oke dat kan maar ik ben net niet zo levensloosquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden genoeg mensen geweest op FOK! die foto's van anderen in posten en claimen diegene te zijn op de foto's. Er is zelfs een moderator geweest die ontmaskerd is.
Men is hierdoor argwanender geworden.
Niet! Dat ben ik!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Josh Hartnett.
Acteur en weerman in London?
WTF moeten we hier mee?
En dat is dus bekrompen. Per definitie zeg maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dat is juist niet bekrompen, ik ben tegen uitzonderingen om problemen te ontvluchten in onze maatschappij.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan onderschat je je publiek. We vinden het toch wel uit.
jij komt nog wel terug dalijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Tacobell het volgende:
Maken jullie maar een #3, ik doe voorlopig even niet meer mee.
Heb mijn portie discussie wel weer gehad voor vandaag.
Oh dat is best wel erg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo triest.
Laatst ook een studiegenootje ''goh oh ik had geen idee dat jij Marokkaans was! Heb je ook van die gevaarlijke broers?''
LIKE WTF!?
HA DAN MOET JE EEN NIEUWE PLAATSEN BEHWHEHEquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als ik nog een keer die foto zie ga ik huilen![]()
f serieus plaats dan gewoon de link en zet em niet elke keer neer. I cant look @ it anymore
Niets moet. Het is een stukje zekerheid. We weten nu nooit zeker wie er achter jouw account zit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke dat kan maar ik ben net niet zo levensloos
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |