als je hem net gekocht hebt, komt hij net van de kweek af, en heeft je plantje geen flauw idee dat het al bijna november isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Kijk ik vond dit:
[..]
Mijn Cleopatra is vast een laatbloeister dan, want die heeft nog steeds haar spriet met bloempjes!
Kijk, zo'n spriet als op deze foto, maar dan steekt de spriet echt zeker 10 cm. boven het plantje uit en bovenin hangen inderdaad kleine bloempjes.
[ afbeelding ]
Ah ja, logisch! Dank je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je hem net gekocht hebt, komt hij net van de kweek af, en heeft je plantje geen flauw idee dat het al bijna november is
Ah oke!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik geloof dat het geen kwaad kan als je het nu een keertje overslaat
maar ik heb mijn plantje ook nog niet zo lang, dus die info heb ik ook maar van derden
edit: de link in de OP naar de FAQ zegt dit![]()
Het verzuipen hielp niet dus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef muisje-eliza het volgende:
*snif* Schnappie heeft zo n mooi nieuw blaadje in de maak *snif* en *snif* daar zaten twee heule dikke luizen op *snotter*
Moet ik nou met Schnappie
mmmm bah...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef muisje-eliza het volgende:
*snif* Schnappie heeft zo n mooi nieuw blaadje in de maak *snif* en *snif* daar zaten twee heule dikke luizen op *snotter*
Moet ik nou met Schnappie
zolang hij niet gaat grommen zal hij er wel ok mee zijn toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
lieveheerstbeestjes doen nu ook winterslaap![]()
ik heb nu stiekem 1 spraytje antiluis op Schnappie gedaan...ik hoop niet dat ie boos word en gele blaadjes maakt
* muisje-eliza is radeloos
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik geloof dat het geen kwaad kan als je het nu een keertje overslaat
maar ik heb mijn plantje ook nog niet zo lang, dus die info heb ik ook maar van derden
edit: de link in de OP naar de FAQ zegt dit![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
omg ze lusten blijkbaar ook kikkers!![]()
best wel zielig eigenljk
Note to self:quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
best wel zielig eigenljk
Verdoriequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
best wel zielig eigenljk
Hm, voor die bekerplanten geldt zo te zien niet dat het nog moet spartelen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Dit is wel een kekke photoooo.
[ afbeelding ]
Dat werd eruit gehaald gok ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, voor die bekerplanten geldt zo te zien niet dat het nog moet spartelen?
Want 'dat' wat er gevoerd wordt ziet er niet meer al te levend uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |