Niet helemaal waar; dubbele nationaliteit....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Fout. Hier geboren, 100% nederlander. Niet zeiken. Slotje.
/Agreed maar dan nog, ze moeten blij zijn dat wij ze hier (nog) accepteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Fout. Hier geboren, 100% nederlander. Niet zeiken. Slotje.
Fuck you kankerlijer, het gaat hier over Marokkanen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Koepert het volgende:
Soms....heeel soms verlang ik terug naar de tijd...
[ afbeelding ]
Ben je al zo oud?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Koepert het volgende:
Soms....heeel soms verlang ik terug naar de tijd...
[ afbeelding ]
Tyf op bosmongool... Niet de meest tactische term... Nofi..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck you kankerlijer, het gaat hier over Marokkanen.
Je noemt een negroide medefokker bosmongool? dat stoot me wel erg hard tegen mn been.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tyf op bosmongool...
Ik bedoel gewoon de tijd dat het nog 'bijzonder" was als er buitenlanders in de straat kwamen wonen..
Nee. Noord-oosterling. Die lopen wat achter wat dat betreft..quote:
Dat doe je toch ook niet? Je loopt er toch vollop tegen te ageren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:24 schreef Qaox het volgende:
[..]
/Agreed maar dan nog, ze moeten blij zijn dat wij ze hier (nog) accepteren.
Dit gedrag word ook niet getolereerd van Nederlanders.
Waarom zouden we het dan wel van hen moeten pikken?
Dat. Wat mompelt hij nou allemaal?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik versta geen fuck van wat die gast probeert te rappen met zijn schaamhaartoupetje op .
Iemand die aangeeft een Nederlands paspoort te hebben maar zich een Turk/ Marokkaan/ Whatever voelt beschouw ik als een Turk/ Marokkaan/ Whatever.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef mr_vavavoom het volgende:
Nederlands paspoort = Nederlander.
Dubbel paspoort = Nederlander en andere nationaliteit.
Niet zeiken.
quote:wtsboyyusuf (6 dagen geleden)
wie ietsz tge moslims heeft hang u op en ruk uzelf met sguurpapier!!RESPECT MOSLIMS!!!
Respect moet je verdienenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Nemain het volgende:
[..]
Dat. Wat mompelt hij nou allemaal?
Als de politie er nou eens wat respect in zou slaan.
Daarom. Als hij gewoon even flink met zo'n tasergun achterna wordt gezeten en dan voor een paar nachtjes in de cel mag logeren krijgt hij vanzelf rzpct voor de overheid en gaat hij werken, net als wij allemaal.quote:
Dat nummer is idd nog wel redelijk, dat nummer in de OP is echter dramatisch. Zowel qua rap als inhoudelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Lil.Q94 het volgende:
Terechte klacht, wat een ka ka nummer dit ben ik absoluut niet gewend van Appa. Normaal gesproken maakt hij juist hele goede nummers met teksten zo diep als een kolenmijn...
Deze bijvoorbeeld :
Whehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef Koepert het volgende:
Tyf op bosmongool... Niet de meest tactische term... Nofi..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef appelsjap het volgende:
Echt de losers van de samenleving. Denken dat ze alles zijn, en denken dat ze heel rijk zijn
Zou je denken joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Nemain het volgende:
[..]
Daarom. Als hij gewoon even flink met zo'n tasergun achterna wordt gezeten en dan voor een paar nachtjes in de cel mag logeren krijgt hij vanzelf rzpct voor de overheid en gaat hij werken, net als wij allemaal.
omdat ze anders hard beginnen te schreeuwen dat Nederlanders discrimineren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:24 schreef Qaox het volgende:
[..]
/Agreed maar dan nog, ze moeten blij zijn dat wij ze hier (nog) accepteren.
Dit gedrag word ook niet getolereerd van Nederlanders.
Waarom zouden we het dan wel van hen moeten pikken?
Dus je bent bang van iemand die onzin schreeuwt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef soofje het volgende:
[..]
omdat ze anders hard beginnen te schreeuwen dat Nederlanders discrimineren.
Zij vragen waarom Nederland (regering) er niks aan doet. Daar geef ik antwoord op..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus je bent bang van iemand die onzin schreeuwt.![]()
![]()
.
En dan nog is het hun schuld?
Nee, maar anderen accepteren het wel en ik vind dat dus niet kunnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet? Je loopt er toch vollop tegen te ageren?
Ok, je doet het op de minst geschikte manier want de rappert in kwestie zal er waarschijnlijk nooit achter komen dat er iemand in nederland is die het niet met hem eens is.
Als je een eckte baas bent stuur je m een mail en uit je je grieven.
Op deze manier in KLB posten dat je iemand stom vind heeft weinig effect, en vind ik eerlijk gezegd een beetje achterbaks.
En nou jij weer.
Niemand kent 't joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef Qaox het volgende:
[..]
Nee, maar anderen accepteren het wel en ik vind dat dus niet kunnen.
Het gaat me niet om je mening, maar om je manier van uiten. Als je iemand stom vind maar je zegt dat niet tegen de persoon zelf maar wel tegen al je vriendjes dan is dat achterbaks. Per definitie bijna.quote:Waarom vind je het eigenlijk achterbaks?
Dit is toch mijn mening? En in Nederland is er toch vrijheid van meningsuiting?
Mnee.. Maar proberen kan altijd, en het is beter dan niets doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
we meet again!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hmm vind het ook niet aangenaam om naar te luisteren. De rest ga ik maar niet op in anders ben ik morgen nog bezig.
Nog een indiaan er bij en ze kunnen YMCA gaan zingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wel leuk dat er ook honkballers, een slager en een houthakker in de clip voorkomen.
Je zou me ook totaal kunnen negeren als je het storend vindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef woads het volgende:
[..]
Ik vind je naam nog steeds storend...
Jong mijn naam is supervet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef Supersoep het volgende:
Woads, flikker nou eens op man. Aansteller.![]()
Ik krijg bij jouw nickname Schotse associaties, maar daar heb ik toch ook niks op tegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |