Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dusquote:Een heldhaftige jonge dierenliefhebster die bekend was met het winkelcomplex, trapte niet lang na het uitbreken van de brand met hulp van brandweermannen de toegangsdeur in om bij de in het centrum gevestigde dierenwinkel te komen. Alle daar verblijvende dieren, met uitzondering van de vissen, konden worden gered. Ze zijn overgedragen aan medewerkers van het Sittardse Dierenhulpcentrum.
wauw!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS04/910299995/1056
[..]
Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dus, Ze was blijkbaar om 9:00 uur ook in de 3FM Headlines te horen. Zo even luisteren of ze er nog steeds in zit.
ja liever gisteren dan vandaagquote:
Stoere actie! Wel slim dat ze het samen met de brandweer heeft gedaan en niet als een blinde dat winkelcentrum in is gerendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS04/910299995/1056
[..]
Die heldhaftige dierenliefhebster is m'n zusje dus, Ze was blijkbaar om 9:00 uur ook in de 3FM Headlines te horen. Zo even luisteren of ze er nog steeds in zit.
Yup. Bij brand etc. gaat ze altijd als een nieuwsgierige kijken, dus ook nu... Maar ze kent wat mensen bij politie en brandweer en weet wel wat ze moet doen (sleutelhouder proberen te bellen etc.), dus dat is nu ook gelukkig goed gegaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stoere actie! Wel slim dat ze het samen met de brandweer heeft gedaan en niet als een blinde dat winkelcentrum in is gerend
Hier bij Brussel ook niet zonnigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Timo20 het volgende:
Prachtig najaarsweer?? het is hier toch een partij mistig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
Die kat in dit nummer, zoontje (2 jaar) ligt dubbel hier
"wasdat? poes in radio ?"
Nope, prachtig. Al de hele week.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Timo20 het volgende:
Prachtig najaarsweer?? het is hier toch een partij mistig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
Iedereen loopt nu je zus te twitterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Bij brand etc. gaat ze altijd als een nieuwsgierige kijken, dus ook nu... Maar ze kent wat mensen bij politie en brandweer en weet wel wat ze moet doen (sleutelhouder proberen te bellen etc.), dus dat is nu ook gelukkig goed gegaan. Erg heftige brand geweest, als ik die foto's zie
.
That`s goldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Againzender het volgende:
het is toch nog veels te vroeg om vogels bij te voeren? Hier zitten de mezen nog de kozijnen af te struinen naar spinnen, en die zijn er volop!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb de tuin volgehangen met vetbolletjes...en het is crowded met koolmeesjes, roodborstjes en spreeuwtjes nu
oh geen idee...ik vond het wel tijd zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is toch nog veels te vroeg om vogels bij te voeren? Hier zitten de mezen nog de kozijnen af te struinen naar spinnen, en die zijn er volop!
gezellig is het zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh geen idee...ik vond het wel tijd zohet is heel gezellig in de tuin nu met al dat gekwetter
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezellig is het zekermaar ik heb altijd als vuistregel dat ik pas wat buiten hang als er sneeuw ligt, andere momenten is er eigenlijk altijd nog wel genoeg voedsel.
En hier in de stad trek ik er toch alleen maar ongedierte mee aan
Ekdom zn kind is jarig, en hij draaide kattengejank...zo ietsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:18 schreef Brennel het volgende:
Nou, de boodschappen zijn ook weer binnen. Heb ik veel gemist tijdens het eerste uur AV?
Daar heeft NPO / 3FM helemaal niets te zoeken hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
voor als de radio zo uitvalt:
p2kgooi 11:17:06 Pr 1 MEDIA BUSINESS CENTRE FRANCISCUSWEG 10 HILVERSUM RV655 TS645 Brand/OMS brand/Automatische Melding
De police is al gebeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
voor als de radio zo uitvalt:
p2kgooi 11:17:06 Pr 1 MEDIA BUSINESS CENTRE FRANCISCUSWEG 10 HILVERSUM RV655 TS645 Brand/OMS brand/Automatische Melding
Leraar Engelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
Het verhaal achter het chanson? Sting was vroeger leraar. 1+1=2!
Het kwam er niet helemaal geslaagd uit nee...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef on_air het volgende:
Vind toch dat Ekdom iets te 'vrolijk' klinkt bij het voordragen van de opsporing verzocht.
Radiohead... Komt vaag bekend voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Zit opeens in een email conversatie met mijn vader over Radiohead. De absolute favoriet van Leo Blokhuis, maar hij kent het niet. Of ik wat van ze ken.
Goed gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_4190033
Interview L1 met m'n zusje
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Zit opeens in een email conversatie met mijn vader over Radiohead. De absolute favoriet van Leo Blokhuis, maar hij kent het niet. Of ik wat van ze ken.
Ach, mijn moeder kent U2 niet eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef on_air het volgende:
[..]
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Jammer dat er geen ondertiteling bij zit
Heb me eergisteren eindelijk Ok, Computer gekocht voor een paar euro bij de Fame Amsterdam. Nu nog luisteren en dan kan ik eindelijk eens meepratenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef on_air het volgende:
Amyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef on_air het volgende:
[..]
En of ik voor mijn moeder Amy McDonald mee wil nemen, dat vindt ze zo leuk.
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb me eergisteren eindelijk Ok, Computer gekocht voor een paar euro bij de Fame Amsterdam. Nu nog luisteren en dan kan ik eindelijk eens meepraten
[..]
Amy
Dat wordt net zo slaapverwekkend als de muziek van Radiohead zelf dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.
Dat dacht ik dus ook.quote:
De kwetsjbuulquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even de trekzak erbij pakken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
In 200 woorden zien wij de recentie graag tegemoet.
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik daar een Vreetvermaak aankomen???
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets door
Rob is bang geworden voor beginnende bandjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Was vanochtend te lezen tussen alle kabouter Wesley-tweets door
Uiteraard! Daarom zetten ze vandaag de enig echte Serious Talent DJ van 3FM in, die vanavond op Leiden Centraal Serious Talent-bands staat aan te kondigen en tussendoor een radioprogramma te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob is bang geworden voor beginnende bandjes?
Kabouter Wesley is de shizzle.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |