abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2002 @ 19:04:43 #151
3897 Woebes
_______@/`
pi_4100757
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:34 schreef Woebes het volgende:

[..]

radio 3 heeft de playlists toch online staan???

helaas is het nog de playlist van vorige week maar je zou het in de gaten kunnen houden
[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
pi_4104986
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:50 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Honey ride this-Clubrobbers (?)

Neej, het is een andere, maar iig bedankt
quote:
Hoe heet dat ene trance nummer wat een beetje lijkt op Hani - Baby Wants To Ride, maar dan iets meer BASS erin, het is een iets ander refrein
pi_4113546
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
  woensdag 8 mei 2002 @ 16:56:49 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4114295
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
Het komt af van een nummer van The Doors... En dat nummer heet..... *verrassing*..... Bird of prey!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 8 mei 2002 @ 17:27:49 #155
14790 EvilFaith
zie signature
pi_4114732
Ik zoek het nummer wat net op het einde bij Hart Break High werd gedraait, toen ze afscheid namen van Miss Milano, iemand enig idee? Ik hoef niet perse de versie uit de serie, de originele lijkt me ook al prima
Hoop dat iemand me kan helpen..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_4115212
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Soundlovers - Runaway

Hij vindt het liedje toch nog niet weer een andere keer proberen maar de naam komt me bekend voor dus het zal best.

Bedankt

woensdag 8 mei 2002 @ 18:25:18 #157
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4115325
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken

Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4116264
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002 Iemand een idee
pi_4116287
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002 Iemand een idee
Revolution-Mental Theo
pi_4116296
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:55 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Revolution-Mental Theo

oke ik dank u
  woensdag 8 mei 2002 @ 20:39:40 #161
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4116794
okay in de liveset van dj scot project live @ cosmic energy, wordt er rond 12:40 een nieuw nummer gemixt.
Het begint met een paar keer pieng, pieng, pieng...
Waarna een vrouwtje schreeuwt: We have liftoff!
Hoe heet dit nummer??

[edit] zat een beetje fout wat betreft de tijd, want bij 12:40 is een herhaling. Bij 5:40 begint het eigenlijk echt, en gaat het nog vooraf aan 3...2...1 we have liftoff! [/edit]

pi_4116860
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
Mental Theo - Revolution...

... waarom weet ik dit

-----
edit://
oh whoops, was je al verteld door postinggirl....

pi_4117004
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
thank you
pi_4123168
Ik hoorde net een melodietje dat ik heel graag zou willen leren spelen op mijn gitaar, maar ik vroeg me af hoe dat liedje heette, hier is de link naar het mp3tje

http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/downloads/02-03-22/01_classical_tap_ex.mp3

Zoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:38:40 #165
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_4123233
Het muziekje op de site billy bussey is van DJ Mystic en t heet Time to say goodbye en het is ook bekent van Andrea Bocelli
Er gaat niks boven Urk
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:51:00 #166
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4123306
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:27 schreef Pietjuh het volgende:
Ik hoorde net een melodietje dat ik heel graag zou willen leren spelen op mijn gitaar, maar ik vroeg me af hoe dat liedje heette, hier is de link naar het mp3tje

http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/downloads/02-03-22/01_classical_tap_ex.mp3

Zoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?

Ik herken het in ieder geval als een stuk klassiek muziek en als een Nokia® beltoon.

De naam van het klassieke stuk kan ik je niet geven, de beltoon op m'n telefoon heet Fuga... Wellicht dat je met deze informatie wat verder komt, of dat iemand anders weet hoe dat stuk dan in het echt heet.

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_4123332
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
Leftfield vs Fatboy Slim - Planet of the Fatbird
pi_4127651
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??

Want ik kan em niet vinden

pi_4127699
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:23 schreef blieblie het volgende:
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??

Want ik kan em niet vinden

Ja, die is van Dune. Ik vraag wel even aan een vriend wat de titel ook al weer is. Check je post binnenkort maar weer
pi_4127700
Ja, die is van Dune.
pi_4127728
Tis Hand in hand en geen Hands
Maar bedankt!!!

Krijg alleen een corrupte versie te downen

pi_4127775
Jaaaaaaaah gevonden!!!
  donderdag 9 mei 2002 @ 19:31:35 #173
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4127806
De afgelopen maand komt er elke keer als ik hem daarop zet een franstalige rap met een kerel met een wit masker op en een kerel met een rooye sweater aan.. Un deux troi lalalaalala...

Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr

Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4127836
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 22:28 schreef sirik het volgende:
Ik was in arnhem op de korenmarkt en daar draaide ze een dance nummer ... maar ik weet niet van wie of wat
Wat ik wel weet is dat er stukken uit het nummer zijn gebruikt van dire straites met het nummer money for nothing
Wie kan mij verder helpen
Alvast Bedankt
Mellow Straits vannnnnnnnnn ........ moek opzoeken, heel fout nummer, werd veel gedraaid hier in het kampcafé van Stratumseind .
pi_4127845
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:31 schreef Matjo het volgende:
De afgelopen maand komt er elke keer als ik hem daarop zet een franstalige rap met een kerel met een wit masker op en een kerel met een rooye sweater aan.. Un deux troi lalalaalala...

Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr

als je wat waarop zet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')