quote:helaas is het nog de playlist van vorige week maar je zou het in de gaten kunnen houden
Op dinsdag 07 mei 2002 18:34 schreef Woebes het volgende:[..]
radio 3 heeft de playlists toch online staan???
quote:Neej, het is een andere, maar iig bedankt
Op dinsdag 07 mei 2002 15:50 schreef postinggirl het volgende:[..]
Honey ride this-Clubrobbers (?)
quote:
Hoe heet dat ene trance nummer wat een beetje lijkt op Hani - Baby Wants To Ride, maar dan iets meer BASS erin, het is een iets ander refrein
quote:Het komt af van een nummer van The Doors... En dat nummer heet..... *verrassing*..... Bird of prey!
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
quote:Hij vindt het liedje toch nog niet weer een andere keer proberen maar de naam komt me bekend voor dus het zal best.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Soundlovers - Runaway
Bedankt
quote:Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
Op dinsdag 07 mei 2002 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken
quote:Revolution-Mental Theo
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002Iemand een idee
quote:oke ik dank u
Op woensdag 08 mei 2002 19:55 schreef postinggirl het volgende:[..]
Revolution-Mental Theo
[edit] zat een beetje fout wat betreft de tijd, want bij 12:40 is een herhaling. Bij 5:40 begint het eigenlijk echt, en gaat het nog vooraf aan 3...2...1 we have liftoff! [/edit]
quote:Mental Theo - Revolution...
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002Iemand een idee
... waarom weet ik dit
-----
edit://
oh whoops, was je al verteld door postinggirl....
quote:thank you
Op woensdag 08 mei 2002 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
Zoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?
quote:Ik herken het in ieder geval als een stuk klassiek muziek en als een Nokia® beltoon.
Op donderdag 09 mei 2002 11:27 schreef Pietjuh het volgende:
Ik hoorde net een melodietje dat ik heel graag zou willen leren spelen op mijn gitaar, maar ik vroeg me af hoe dat liedje heette, hier is de link naar het mp3tjeZoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?
De naam van het klassieke stuk kan ik je niet geven, de beltoon op m'n telefoon heet Fuga... Wellicht dat je met deze informatie wat verder komt, of dat iemand anders weet hoe dat stuk dan in het echt heet.
quote:Leftfield vs Fatboy Slim - Planet of the Fatbird
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
Want ik kan em niet vinden
quote:Ja, die is van Dune. Ik vraag wel even aan een vriend wat de titel ook al weer is. Check je post binnenkort maar weer
Op donderdag 09 mei 2002 19:23 schreef blieblie het volgende:
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??Want ik kan em niet vinden
Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr
quote:Mellow Straits vannnnnnnnnn ........ moek opzoeken, heel fout nummer, werd veel gedraaid hier in het kampcafé van Stratumseind
Op woensdag 01 mei 2002 22:28 schreef sirik het volgende:
Ik was in arnhem op de korenmarkt en daar draaide ze een dance nummer ... maar ik weet niet van wie of wat
Wat ik wel weet is dat er stukken uit het nummer zijn gebruikt van dire straites met het nummer money for nothing
Wie kan mij verder helpen
Alvast Bedankt
quote:als je wat waarop zet??
Op donderdag 09 mei 2002 19:31 schreef Matjo het volgende:
De afgelopen maand komt er elke keer als ik hem daarop zet een franstalige rap met een kerel met een wit masker op en een kerel met een rooye sweater aan.. Un deux troi lalalaalala...Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |