abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4017442
ik zoek een nummer... duh
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...
en je zag eke keer een boom in beeld in een andere omgeving,

het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

No. I'm not part of the show.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:08:31 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4017859
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...

het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

Het lijkt op William Orbit - Barber's adagio for strings (Ferry Corsten Remix).

Bij mijn weten heeft dat nummer nooit als muziek bij een reclame gezeten. De videoclip zag er echter wel zo uit zoals je omschrijft...

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:15:29 #78
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4019102
yup, het origineel is van samuel Barber. Adiago for strings heet het, prachtstuk! (ook de filmmuziek van Platoon) William Orbit heeft het inderdaad omgezet naar een geslaagde dansplaat

Bedankt voor de hulp voor mijn heather nova !

Later word ik mijzelf in het groot.
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:21:43 #79
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4019169
...en toen bleek het nummer niet eens zo goed te zijn als ik dacht jammer, maar thanks again =]
Later word ik mijzelf in het groot.
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:24:05 #80
3897 Woebes
_______@/`
pi_4019203
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 00:21 schreef deurmat het volgende:
...en toen bleek het nummer niet eens zo goed te zijn als ik dacht jammer, maar thanks again =]
weer kostbare bandbreedte verspild
[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
pi_4020766
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 20:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

is er dan niemand die het weet

Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.
pi_4025699
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 07:03 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.

thanx
pi_4027475
ik zoek de titel van dat Star wars episode 1 nummer dat toen de film uitkwam in de top 40 stond. Was met een symfonie orkest gedaan zeg ik uit mijn hoofd.
pi_4030583
Hoe heet dat trance nummertje dat gaat van: In the forest....there's a monster........

Thnx

pi_4031255
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 17:09 schreef erikh het volgende:
ik zoek de titel van dat Star wars episode 1 nummer dat toen de film uitkwam in de top 40 stond. Was met een symfonie orkest gedaan zeg ik uit mijn hoofd.
John Williams - Duel Of The Fates

Ik zoek trouwens dat jazznummertje dat gebruikt wordt in de intro/tussenstukjes van Kort Amsterdam op AT5/TVNH! Iemand enig idee?

woensdag 1 mei 2002 @ 22:18:08 #86
17603 spommetje
...Da TrUe Core...
pi_4031455
Ik zoek een house/dance nummertje... werd gedraaid in a'dam
het melodietje begon met het geluid van zo'n soort piepbeestje waar je in kan knijpen...

Wie o Wie ?! misschien staat het ergens op een mixcd ?

Mr. Jack ? I thought there was only house ?
pi_4031642
Ik was in arnhem op de korenmarkt en daar draaide ze een dance nummer ... maar ik weet niet van wie of wat
Wat ik wel weet is dat er stukken uit het nummer zijn gebruikt van dire straites met het nummer money for nothing
Wie kan mij verder helpen
Alvast Bedankt
pi_4032226
quote:
Op maandag 29 april 2002 23:58 schreef LenL het volgende:
Ik zoek naar een klassiek nummer dat een paar jaar terug in de "ëen beteer milieu begint bij jezelf" zat en een paar dagen terug aan het eind van harde noten werd gespeeld voor de prijsvraag...
Nog een keer.
  donderdag 2 mei 2002 @ 01:17:17 #89
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4034217
<zucht>
copy .. paste ...

Weet iemand van welke MAKER het nummer "Etromic-Acid Run" is ? Is zwaar goed, alleen ik wil meer!!!

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  donderdag 2 mei 2002 @ 07:29:42 #90
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4035186
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 21:24 schreef ikke_ook het volgende:
Hoe heet dat trance nummertje dat gaat van: In the forest....there's a monster........

Thnx

Sunscreem vs. Push - Please save me.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  donderdag 2 mei 2002 @ 08:41:08 #91
20378 TheFury
Life is short - Enjoy the ride
pi_4035304
[quote]Op maandag 29 april 2002 14:52 schreef Chillz het volgende:
Voor degenen die Black Knight al hebben gezien...
In het begin, als Martin Lawrence naar zn werk rijd, draait er tijdens het rijden in de auto een nummer...
beetje hiphop/rnb achtig, wel vlot, vrouwenstemmen
"We like the way you brush your hair,
we like the stylish cloathes you wair..."
geloof ik dat ze zingen

op IMDB is nog geen soundtracklisting beschikbaar...
en het enige van Black Knight wat ik op Amazone's e.d. aan soundtrack listings heb gevonden bestaat uit middeleeuwse pling-pling tamboerijnen muziek...

en nee, het is niet Nelly - Ride With Me, omdat je die vind met googlen op die tekst... ik had toch verteld dat het door vrouwen gezongen werd?? daarom... en ride with me had ik wel herkend in de film...

iemand?

I like it van No Authority misschien?

pi_4035415
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 15:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

thanx

check paul van Dyk mix, die is beter

hun nieuwe nummer heet overgens culture flash 2002, en ook daar van komt een PvD mix

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4039928
klik

Hij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help

donderdag 2 mei 2002 @ 15:06:53 #94
2889 Zander
He's gone
pi_4039974
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 15:03 schreef Mr.Durden het volgende:
klik

Hij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help

Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4040033
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 15:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..

Woei, jij bent er snel bij . Hartstikke bedankt, die van Buddy Miles zocht ik
pi_4040226
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:

Ja die zoek ik ook. Het is de reclame van OHRA.
pi_4046516
Ik zoek een nummer dat net als ''Crying at the discotheque'' van Alcazar is afgeleid van Sheila B & The Devotion - Spacer... (die van dat piano deuntje)

Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)

Wie weet m ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4046775
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zoek een nummer dat net als ''Crying at the discotheque'' van Alcazar is afgeleid van Sheila B & The Devotion - Spacer... (die van dat piano deuntje)

Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)

Wie weet m ?

Show me (spacer)-Frank O'Moiraghi & Amnesia
pi_4046933
Thanx, had inmiddels al 3 verkeerde versies gedownload geloof ik.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4053860
Ik zoek het nummer dat word gebruikt in de reclame van de GameCube van Nintendo!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')