het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

quote:Het lijkt op William Orbit - Barber's adagio for strings (Ferry Corsten Remix).
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:
ik zoek een nummer... duh
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...
en je zag eke keer een boom in beeld in een andere omgeving,het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja
Bij mijn weten heeft dat nummer nooit als muziek bij een reclame gezeten. De videoclip zag er echter wel zo uit zoals je omschrijft...  

Bedankt voor de hulp voor mijn heather nova !  

jammer, maar thanks again =]
 jammer, maar thanks again =]

quote:weer kostbare bandbreedte verspild
Op woensdag 01 mei 2002 00:21 schreef deurmat het volgende:
...en toen bleek het nummer niet eens zo goed te zijn als ik dachtjammer, maar thanks again =]

quote:Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.
Op dinsdag 30 april 2002 20:16 schreef Duiveltja het volgende:[..]
is er dan niemand die het weet

quote:
Op woensdag 01 mei 2002 07:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.
 thanx
 thanx

quote:John Williams - Duel Of The Fates
Op woensdag 01 mei 2002 17:09 schreef erikh het volgende:
ik zoek de titel van dat Star wars episode 1 nummer dat toen de film uitkwam in de top 40 stond. Was met een symfonie orkest gedaan zeg ik uit mijn hoofd.
Ik zoek trouwens dat jazznummertje dat gebruikt wordt in de intro/tussenstukjes van Kort Amsterdam op AT5/TVNH! Iemand enig idee?

Wie o Wie ?! misschien staat het ergens op een mixcd ?

quote:Nog een keer.
Op maandag 29 april 2002 23:58 schreef LenL het volgende:
Ik zoek naar een klassiek nummer dat een paar jaar terug in de "ëen beteer milieu begint bij jezelf" zat en een paar dagen terug aan het eind van harde noten werd gespeeld voor de prijsvraag...

Weet iemand van welke MAKER het nummer "Etromic-Acid Run" is ?  Is zwaar goed, alleen ik wil meer!!!
 Is zwaar goed, alleen ik wil meer!!!  

quote:Sunscreem vs. Push - Please save me.
Op woensdag 01 mei 2002 21:24 schreef ikke_ook het volgende:
Hoe heet dat trance nummertje dat gaat van: In the forest....there's a monster........Thnx

op IMDB is nog geen soundtracklisting beschikbaar...
en het enige van Black Knight wat ik op Amazone's e.d. aan soundtrack listings heb gevonden bestaat uit middeleeuwse pling-pling tamboerijnen muziek...
en nee, het is niet Nelly - Ride With Me, omdat je die vind met googlen op die tekst... ik had toch verteld dat het door vrouwen gezongen werd?? daarom... en ride with me had ik wel herkend in de film...
iemand?
I like it van No Authority misschien?

quote:check paul van Dyk mix, die is beter
Op woensdag 01 mei 2002 15:20 schreef Duiveltja het volgende:[..]
thanx

hun nieuwe nummer heet overgens culture flash 2002, en ook daar van komt een PvD mix

Hij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help  

quote:Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..
Op donderdag 02 mei 2002 15:03 schreef Mr.Durden het volgende:
klikHij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help

quote:Woei, jij bent er snel bij
Op donderdag 02 mei 2002 15:06 schreef Zander het volgende:[..]
Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..
 . Hartstikke bedankt, die van Buddy Miles zocht ik
. Hartstikke bedankt, die van Buddy Miles zocht ik  

quote:Ja die zoek ik ook. Het is de reclame van OHRA.
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:
ik zoek een nummer... duh
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...
en je zag eke keer een boom in beeld in een andere omgeving,het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)
Wie weet m ?

quote:Show me (spacer)-Frank O'Moiraghi & Amnesia
Op donderdag 02 mei 2002 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zoek een nummer dat net als ''Crying at the discotheque'' van Alcazar is afgeleid van Sheila B & The Devotion - Spacer... (die van dat piano deuntje)Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)
Wie weet m ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |