Dat is
DJ Mystic - Time to say goodbye
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 12:25 schreef Dharkon het volgende:
quote/ Wie weet hoe het achtergrondmuziekje op deze site heet: www.billybussey.com ???
(dus niet de intro) /quote
Dat is
DJ Mystic - Time to say goodbye
Van welk nummer komt dit tunetje?... ((excuseer mij voor mijn vage stem))
En als je't weet: Welk Hollands feestnummer is hierop gebaseerd??
tnx in advance!
nu nog het feest nummer
Update::
En die heb ik ook gevonden
Het Feestteam!
((origineel he ...))
Ik zou zeggen.. beluister het eens
Update 2:
Sjeezus wat een duf nummer.. onze DJ's remixten het nog een beetje
Anyway:
Altijd Lazerus - 't Feestteam
[Dit bericht is gewijzigd door eGo2k op 28-04-2002 00:03]
quote:Funky town-Lips Inc
Op zondag 28 april 2002 03:12 schreef BrOtHeR het volgende:
wie weet hoe dat ene nummer ook alweer heette wat halverwege de tandenborstelshow van rolf wouters werd gedraaid?
dat nummer wat tijdens het draaien in die stoel werd afgespeeld en waarbij de deelnemer vervolgens rechtdoor moest rennen en een knop moest indrukken.
André van Duin heeft ooit een parodie gemaakt op 'De Wilde Boerendochter' van Ivan Heylen (ofzo).
Ongeveer tegelijkertijd verscheen er een parodie in het Fries van iemand, volgens mij was de titel : 'Grutte Jan fan Trien' maar zeker weten doe ik het niet.
Weet iemand hier meer van ??
quote:hartstikke bedankt
Op zondag 28 april 2002 06:39 schreef postinggirl het volgende:[..]
Funky town-Lips Inc
quote:Is volgens mij zo'n irri doorloopje die je veeeel kan downen op www.flashkit.com
Op zaterdag 27 april 2002 13:11 schreef E-Spot het volgende:[..]
pannenkoek
Ik zei nog NIET de intro... SKIP nou even die intro en luister dan naar de website zelf, voordat je denkt dat je het weet.
(wel uberintro overigens op die pagina!!)
Ik zoek het nummer van Is ook schitterend met die getekende clip en dat vliegtuigje.
Ging over zijn vriendin en is paar jaar oud.
p.s. ik bedoel dus NIET voltooid verleden tijd.
quote:Jovink en de Voederbietels - Waarheen Waarvoor
Op zondag 28 april 2002 15:00 schreef elegancez het volgende:
Ik hoorde gister een (hard)rock-versie van waarheen, waarvoor van paul de leeuw...althans wel dat deuntje..Weet iemand misschien welk nummer dat is??
quote:Jaah dacht al, stond op 1 in de uitvaart top 100 is alleen ingehaald door Andreas Bocceli en later door Queen (geloof ik)
Op zondag 28 april 2002 15:50 schreef Cybart het volgende:
t nummer is bekend geworden dankzij mieke telkamp niet p.d.l.
quote:Neej die had ik zelf ook al gevonden en is niet het nummer wat ik bedoel..Het nummer heeft geen tekst, het deuntje word alleen op een electrische gitaar gespeeld, maar dan iets ruiger als Jovink..
Op zondag 28 april 2002 15:49 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Jovink en de Voederbietels - Waarheen Waarvoor
quote:Ik weet nog de regel: "bruk dien, bruk dien, bruk dien .. bruk dien bytzje ferstân. Doch it dan, Doch it dan...
Op zondag 28 april 2002 07:23 schreef Buurmannetje het volgende:
Goed, dit is een lastige :André van Duin heeft ooit een parodie gemaakt op 'De Wilde Boerendochter' van Ivan Heylen (ofzo).
Ongeveer tegelijkertijd verscheen er een parodie in het Fries van iemand, volgens mij was de titel : 'Grutte Jan fan Trien' maar zeker weten doe ik het niet.Weet iemand hier meer van ??
Ik ga it mn ouders direkt vragen als ze thuis komen, die weten dit vast wel.
quote:Het mannenkoor karrespoor heeft welles zoiets gedaan met het Wilhelmus (Wil-Hein-Mus). Misschien hebben ze dat ook gedaan met Waarheen Waarvoor?
Op zondag 28 april 2002 16:12 schreef elegancez het volgende:[..]
Neej die had ik zelf ook al gevonden en is niet het nummer wat ik bedoel..Het nummer heeft geen tekst, het deuntje word alleen op een electrische gitaar gespeeld, maar dan iets ruiger als Jovink..
quote:Jaaa Klopt !!!!
Op zondag 28 april 2002 16:13 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Ik weet nog de regel: "bruk dien, bruk dien, bruk dien .. bruk dien bytzje ferstân. Doch it dan, Doch it dan...
Ik ga it mn ouders direkt vragen als ze thuis komen, die weten dit vast wel.
Welk nummer was dat nou????
quote:The Source feat. Candi Staton - You got the love
Op zondag 28 april 2002 19:14 schreef BaldHead het volgende:
Een tijd geleden i het begin van de '90 was er een clip die toen op nummer 1 stond......dat was een sombere clip met een zwarte jesus die met z'n kruis lag te sjouwen.....Welk nummer was dat nou????
quote:Ze denken dat it Doede Bleeker is (maar ik heb mn twijfels), maar ze hebben ook geen idee wat de titel van het nummer is.
Op zondag 28 april 2002 17:04 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Jaaa Klopt !!!!
Zou geweldig zijn als je ouders dit weten...
Misschien weet Pieter Bosch het. Succes! http://home.zonnet.nl/bosch1088/Frysband/nederlands.html
Ik heb werkelijk geen idee en had het ook nog nooit gehoord, maar vond het wel een mooi nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |