Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg primaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef BluesRebel het volgende:
Ok, uitgeprobeerd. Hij is stukken beter dan de béta. Problemen:
-Als je bij je eigen profiel of in iemand anders z'n profiel op de knoppen tikt(bijv. krabbels, tikken) dan opent ie nog steeds de browser.
-Inbox werkt niet. Hij laadt dan de hele tijd en er staat 'no translation.' Misschien heb ik daar te veel berichten staan. Dan moet iemand anders even kijken.
-Hij is wat traag en gebruikt veel geheugen.
Maar de mobiele site is echt veeeel beter. Zeker nu die vernieuwd is.
DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook de mobiele site weer eens en die werkt inderdaad erg primaDe native app zal toegevoegde waarde hebben als er meldingen komen bij nieuwe krabbels e.d.
Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
DIe melding krijg ik al via email binnen, dus die zie ik al op mn telefoon. Heb de officiële app laatst ook geinstalleerd, maar nog niet echt gebruik van gemaakt.
Gewoon de mobiele site aan je favorieten toevoegen. Gaat lekker snel. (Of een shortcut op je homescreen plaatsen wat dan praktisch hetzelfde is als de appquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik krijg er ook wel een email van, maar als ik vanuit de email naar de Hyves site ga kom ik niet op de mobiele versie. En anders moet ik weer helemaal naar Hyves surfen om die krabbel te checken.
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
eBuddy staat bij mij gewoon in de Marketquote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Heb eindelijk mijn phone weer terug..moet helaas wel alle apps opnieuw installeren..kan alleen ebuddy niet vinden...Ben ik nou gek of wat?
Bij mij eerder dus ook, maar nu niet meer. Had ook een app die gewoon "weer" heette..Nederlandstalig..die kan ik ook niet meer vinden..quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
eBuddy staat bij mij gewoon in de Market
Staat er bij mij ook gewoon in. Heb je wel gewoon een Nederlandse ROM en zo?quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij eerder dus ook, maar nu niet meer. Had ook een app die gewoon "weer" heette..Nederlandstalig..die kan ik ook niet meer vinden..
Geen idee waar je dat kan zien eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Kan ik dat ergens zien? Kan in ieder geval wel andere apps als 9292ov en NOS vinden..
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Firmware is 1.5 trouwens..kan dat ergens mee te maken hebben?
Misschien dat morgenochtend 1.6 voor je klaar staat.quote:Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Jup, Vodafone..daarom vind ik het ook zo maf. Zoals gezegd heb ik hem dus net terug nadat hij is gerepareerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |