Nee, Liesje rozequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:31 schreef Gert het volgende:
WTF!!!!!
Liesje blauw???!!
Me dunkt dat Ian toch wel éérder aan de beurt was, gezien zijn staat van dienst.
Hij is wel een beetje moe nu hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
Ik wist dat ian wel snel kon zijn.... maar 337 topics op 1 avond???![]()
Kan je je voorstellen hoe teleurgesteld de meisjes mijn slaapkamer uitgerend komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
Ik wist dat ian wel snel kon zijn.... maar 337 topics op 1 avond???![]()
Geintjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlofl is nu gewoon geméén tegen me
Ik ben gekwetst, da's wat anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje moe nu hoor
hehehquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje moe nu hoor
En moe van jezelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gekwetst, da's wat anders.
Met de beste wil in de wereld nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen hoe teleurgesteld de meisjes mijn slaapkamer uitgerend komen.
Afvalligequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met de beste wil in de wereld niet
Ja, opdonderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:37 schreef PC eend het volgende:
Maar goed ik kwam ff hier om toedeledokie te zeggen![]()
Heb je die tarte flambée nou nog gemaakt laatst? Nee zeker hè, zeker weer zum Imbiss, oder?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
IEMAND heeft ooit mijn [schnitzel] tag weggehaald![]()
Ook al had ik die dubbel en dwars verdiend.
En nu dit
Ik heb gewoon een beetje moeite om bepaalde dingen te visualiserenquote:
Wat slik jij in god naamquote:
Lief Gertje die weet dat ik mijn roze kleurtje verdien, ik maak elke dag Tarte Flambée.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die tarte flambée nou nog gemaakt laatst? Nee zeker hè, zeker weer zum Imbiss, oder?
Ja, toedeledokie duckiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:37 schreef PC eend het volgende:
Maar goed ik kwam ff hier om toedeledokie te zeggen![]()
Zaad? je bedoeld afscheiding ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne's zaad voor een roze kleurtje
Oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lief Gertje die weet dat ik mijn roze kleurtje verdien, ik maak elke dag Tarte Flambée.
Beruflich.
Ik wou feauteauxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik laatst voor het eerst.![]()
Ik moet nog wel even wat leren.
Als ze zei beffen, stond je meteen voor de deurquote:
Verzin wat beters dan!quote:
"Yvonneuh Doet Kutuserts"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin wat beters dan!
En niet "Oh geile überführer Relmof mag ik mijn schnitzeltagje terug". Want dat past niet!
"Remlofl Wil Niet Met Ian Praten Op Msn"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin wat beters dan!
En niet "Oh geile überführer Relmof mag ik mijn schnitzeltagje terug". Want dat past niet!
"Kudtliesje Krijgt Ians Kleuren"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin wat beters dan!
Van mijn lelijke first-timer ja!quote:
Alsof ik ooit iets van u zou afzeikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mijn lelijke first-timer ja!
En liefst met nog iets op de achtergrond om af te zeiken, al is het maar de kleur van de keukentegels!
Ik kijk wel link uit.
Wil je mod worden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik ooit iets van u zou afzeiken
Ik zou een geniale mod zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je mod worden?
(Pietje wordt wat oud)
Ik zou als ik jou was een poll makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou een geniale mod zijn.
Al mijn hilarische posts zouden wegblijven.
Maar even serieus, jij vindt toch ook dat ik roze verdiend heb?
Lijkt me wel ja!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou een geniale mod zijn.
Al mijn hilarische posts zouden wegblijven.
Maar even serieus, jij vindt toch ook dat ik roze verdiend heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |