Volgens mij was jij dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niet bij mij, lieveling
Bij menig Hollandsch huisvrouw uit Almere
ohja die vent van novaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Keukenkast viel toch op die gast die ooit wel eens Matthijs verving|? Met die donkere haren.
Nova? Daar zit toch een vrouw?quote:
nu wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nova? Daar zit toch een vrouw?
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist niks beters.
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
Das uit Pluk van de Petteflatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie of wat is tt, iets van disney want dat heb ik nooit gezien
En je post je foto hier want?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
Arno mag zich even melden bij zijn buurvrouw
[ afbeelding ]
ik had een heel ander beeld bij de krullevaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Steecy het volgende:
[ afbeelding ]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De krullevaar uit Pluk van de Petteflet! Die roept dat.
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Annie is geweldig.
De biografie waar die serie op is gebaseerd is echt fantastisch! Van Annejet van der Zijl, absoluut een aanrader.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
ik verheug me wel op de tv serie over haar komende winter met oa annemarie prins !
geen Annie M.G. in je jeugd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
annie m g ook al zo'n gebrek uit mijn jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |