abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8488437
Timmenga is idd een hele aardige vent. Nog niet zou oud ook en ziet er al helemaal niet uit als de kerstman!
pi_8489221
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:50 schreef Beebie het volgende:
Na heel lang weer een berichtje...
Gisterochtend mochten na vijf maanden pijn en ontstekingen de piercings er eindelijk uit. Dat was nog een heel gepruts want de plastisch chirurg kreeg de knopjes niet losgedraaid. Deed heel veel pijn.
Hij trok langzaam de piercings eruit en...
(spannend! )
M'n tepels trokken onmiddelijk weer terug naar binnen...
Heel fijn, ik heb dus vijf maanden lang elke dag pijn gehad, en waarvoor? Helemaal voor niets!
Nu heb ik er nog steeds veel pijn van, en zit dus 'onder' de pijnstillers. Ben bang dat het gaat ontsteken, dat is afwachten...
Ben niet zo heel vrolijk dus.

Wat nu?

Sterkte

#geen
  zaterdag 15 februari 2003 @ 15:57:27 #128
11829 Beebie
lekker pittig
pi_8495906
de pc adviseerde me om als de piercinggaatjes goed genezen zijn, te proberen mijn tepels er nogal hardhandig uit te masseren. als ik dat enkele keren per dag zou doen, zou het misschien kunnen helpen. maar hoe ga ik dat in godsnaam eruit masseren, als ik niet eens iets vast kan pakken? mijn moeder en een zus van mij adviseerde me om een ouderwetse borstpomp te kopen. zo'n pompje waarmee je melk af kan kolven. die pomp is heel sterk en daar trek je gegarandeerd je tepel mee naar buiten. of ze dan naar buiten blijven is natuurlijk maar de vraag, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat de pc me dat niet geadviseerd heeft. het is veel simpeler en minder ingrijpend dan piercings of in de toekomst zelfs een operatie.
als mn stufi binnen is, ga ik toch maar eens zo'n ding kopen. alles voor een paar mooie (normale) tepels, toch?
pi_8690603
Ben vandaag voor een eerste consult geweest en mag op de wachtlijst. Joepie.
Hij heeft nog geen foto's van mijn boobies gemaakt omdat ik nu zwanger ben en het er dan toch allemaal anders uitziet. Wel moet ik nog 3 maanden na mijn bevalling nog even langs voor die foto en gegevens enz voor de anasthetist. Ook moet ik natuurlijk nog afvallen, maar 3 jaar tijd moet genoeg zijn (zo lang is de wachtlijst, komt wel goed uit) Een aardige rustige man was het, die het beredruk heeft. Heel de wachtkamer zat vol en ze zaten er allemaal voor hem. Had ook al goede verhalen gehoord. Wel grappig overgens. De helft van de wachtkamer zat vol van vrouwen van middelbare leeftijd met witte pleisters boven hun ogen (ooglidcorrectie) Dus ik sta op de wachtlijst.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 februari 2003 @ 20:01:32 #130
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8692665
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:36 schreef Beebie het volgende:

[..]

eerlijk gezegd een vrij late 'lollige' reactie. geloof dat dit al eerder genoemd is in dit topic. Ongeveer een jaar geleden....
Hier heb je de reactie die je zou willen: hahaha

lekker nutteloos toch, als het over een onderwerp gaat waar mensen zich echt rot over voelen?

ach, je moet het niet zo somber zien toch. Is verder geen aanval ofzo, gewoon effe geinen. Kan ik ook niks aan doen, is aangeboren
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8697783
Wat goed Jessie!! Toch wel eng he, die eerste stap zetten en naar de Plastisch chirurg te gaan!

Owja, en Goofup, op de een of andere manier is dit toch best een moeilijk onderwerp, ook als je er over kunt praten. Flauwe grapjes worden dan ook niet echt gewaardeerd.

pi_8698223
Liejannuh,

Inderdaad best eng. Terwijl het eigenlijk gewoon een klein gesprekje was. Niks engs aan.... maar toch

Het voelt heerlijk!!!!
pi_8703716
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om een borstverkleining te doen, maar ik durf het gewoon echt niet. Ben zo angstig dat er iets fout gaat, heb nog geen kinderen en wil die later wel en dan met borstvoeding enzo.......................nee, ik durf het niet.

Maar ik vind het wel knap van jullie allemaal hoor......

dinsdag 25 februari 2003 @ 10:10:57 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_8704017
Lijkt me heerlijk, een borstverkleining...

Maar ik wil mijn eventuele kinderen wel borstvoeding kunnen geven, dus heb het nooit gedaan. Toch lijkt het me heerlijk om een "leuke" bh te kunnen kopen...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8704177
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:10 schreef Troel het volgende:
Lijkt me heerlijk, een borstverkleining...

Maar ik wil mijn eventuele kinderen wel borstvoeding kunnen geven, dus heb het nooit gedaan. Toch lijkt het me heerlijk om een "leuke" bh te kunnen kopen...

Idd, een leuke BH.
Gaan allemaal maar tot cup C......
  dinsdag 25 februari 2003 @ 15:00:33 #136
11829 Beebie
lekker pittig
pi_8709484
ik wil nogmaal benadrukken dat borstvoeding geven echt niet per definitie onmogelijk is als je een borstverkleining gehad hebt. ik baal er nog steeds heel erg van als ik eraan denk dat het misshien niet gaat lukken, zeker nu twee van mijn zussen zwanger zijn, maar ik had het niet volgehouden om te wachten tot na eventuele zwangerschappen. ik denk dat dat het verschil maakt. je kunt het idee dat je geen borstvoeding meer kunt geven, heel erg vinden, maar als een borstverkleining echt hard nodig is, dan zet je daar echt alles voor aan de kant. En de kans is er nog hoor! ik ga het in elk geval wel proberen.

enne, mijn pc heeft nooit foto's van mijn borsten gemaakt. dat heb ik zelf gedaan voor mijn eigen plakboek. vind ik eigenlijk wel gek, ik hoor het namelijk van iedereen, dat dat wel gebeurt in het ziekenhuis.

En Jessie, zet m op, het is niet gemakkelijk, maar pijn is erg relatief, zeker als je weet dat het alleen maar beter wordt na de operatie.

pi_9359447
Hoe gaat het nu met je, Beebie???
  zondag 20 april 2003 @ 15:05:36 #138
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_9896106
Ok! Ik word op 6 mei geopereerd!
Ging overigens pas nog wel een ontzettend grappig telefoongesprek aan vooraf over welke cupmaat ik zou krijgen. Volgens mij is het standaard om 2 maten kleiner te krijgen ofzo, want zo te horen lazen ze het af van een tabelletje.

Nog ervaringsdeskundigen met tips hier?? Waar moet ik nog aan denken enzo?

ik denk dat ik over een week ofzo wel een beetje zenuwachtig ga worden!

zondag 20 april 2003 @ 15:09:55 #139
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9896166
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:25 schreef Koningin het volgende:

[..]

Idd, een leuke BH.
Gaan allemaal maar tot cup C......

Ja, daar kwam ik ook pas achter toen ik een borstvergroting had gedaan (ben ik dan nu offtopic?oh well) ..dacht dat ik dan eindelijk leuke BH's kan kopen maar vanaf C zijn het meestal lelijke grote tenten

Het is ook nooit goed

Succes voor degenen die voor de borstverkleining gaan, mijn operatie was dan wel het tegenovergestelde, maar het was het zeker waard.

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9896196
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! Ik word op 6 mei geopereerd!
Ging overigens pas nog wel een ontzettend grappig telefoongesprek aan vooraf over welke cupmaat ik zou krijgen. Volgens mij is het standaard om 2 maten kleiner te krijgen ofzo, want zo te horen lazen ze het af van een tabelletje.

Nog ervaringsdeskundigen met tips hier?? Waar moet ik nog aan denken enzo?

ik denk dat ik over een week ofzo wel een beetje zenuwachtig ga worden!

Koop (sport)beha's met voorsluiting en koop nachthemden/pyjama's met knopen, zodat je niks over je hoofd hoeft te trekken, want je mag je armen niet omhoog doen na de operatie. (tot 6 weken erna als ik me goed herinner)

Verder kan ik me ff zo snel niks bedenken, maar als me nog iets te binnen schiet, zal ik het posten.

Oh, enne : succes. . Komt echt wel goed, hoor. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_9896234
Dat ze trouwens de maat van een tabelletje aflezen, lijkt me erg stug. Over je maat kun je echt wel met je plastisch chirurg babbelen (om aan te geven wat je zelf zou willen) en hij/zij kijkt ook naar de rest van je lijf om te kijken wat bij je past.

Praat dus nog even met je chirurg voordat je je daar zorgen over gaat maken. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 5 mei 2003 @ 17:02:34 #142
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_10224870
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
Ik heb nu 80H en ga vrijdag 9 mei naar de plastischchirurg*)
  maandag 5 mei 2003 @ 17:13:01 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10225144
krijgen we een foto voor en na te zien??

Kan je zien dat je er aan geopereerd bent?
Zie je ergens een litteken zitten?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 5 mei 2003 @ 20:06:54 #144
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10229088
Lees het topic maar even door, dan zie je voldoende links staan naar foto's e.d.

Ik moet me morgen trouwens om half 8 melden in het ziekenhuis. Als het goed is ga ik over ongeveer 12 uur onder het mes.... *bibber*

FOK!fossiel maandag 5 mei 2003 @ 21:26:54 #145
2628 Karin
pi_10231386
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
Lees het topic maar even door, dan zie je voldoende links staan naar foto's e.d.

Ik moet me morgen trouwens om half 8 melden in het ziekenhuis. Als het goed is ga ik over ongeveer 12 uur onder het mes.... *bibber*

Ow wat eng.
Heel veel sterkte Liejannuh! Ik hoop dat de pijn erg meevalt en dat het resultaat prachtig wordt.
pi_10235599
Liejannuh, heel veel sterkte morgen!!!!
Ik hoop dat je er een paar mooie boobies voor terug krijgt!!!
Laat je na je operatie maar lekker verwennen.
En we horen natuurlijk wel hoe het gegaan is he!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_10238730
Liejannuh, Heel veel sterkte......
We zullen aan je denken en je krijgt er vast iets moois voor terug.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:16:30 #148
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_10241132
Liejannuh, heel veel succes.
Ik vind het dapper dat je de stap hebt genomen. Laat weer van je horen hoe het gegaan is!!
  zaterdag 10 mei 2003 @ 18:16:34 #149
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_10341218
Eindelijk heb ik de stap genomen en ben gisteren bij de plastisch chirurg geweest
Was een heel goed gesprek en met een beetje mazzel ben ik aan het eind van het jaar aan de beurt.
Ik moet eerst nog 7 kilo afvallen. Met een beetje doorzetten ben ik dat aan het einde van de zomer wel kwijt. Ben nu ook al 14,5 kilo kwijt dus die 7 is een "eitje"
Wanneer die eraf zijn mag ik de pc weer bellen en dan kan hij me garanderen dat ik binnen 3 a 4 maanden aan de beurt ben
Ben blij dat ik tegen die tijd af ben van mijn cup H.

Hebben trouwens meer meiden ervaring met dr. Koeijers in A'doorn.
Ik hoef namelijk maar 1 dag te blijven en heb waarschijnlijk geen drains nodig. Wat een verschil met andere chirurgen. Hoor ook dat anderen je 4 dagen laten blijven en daarnaast die ellende van de drains

Nu maar hopen dat die 7 kilo er een beetje rap af willen..........

zondag 11 mei 2003 @ 10:27:15 #150
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10350537
Ik ben weer terug! En het is me ontzettend meegevallen!
Ben nog wel snel moe enzo, maar aan een "verslag" wordt gewerkt en dat post ik binnenkort hier wel!

En debbeltje27, kijk eens hier: Borstenforum

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')