quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:50 schreef Beebie het volgende:
Na heel lang weer een berichtje...
Gisterochtend mochten na vijf maanden pijn en ontstekingen de piercings er eindelijk uit. Dat was nog een heel gepruts want de plastisch chirurg kreeg de knopjes niet losgedraaid. Deed heel veel pijn.
Hij trok langzaam de piercings eruit en...
(spannend! )
M'n tepels trokken onmiddelijk weer terug naar binnen...
Heel fijn, ik heb dus vijf maanden lang elke dag pijn gehad, en waarvoor? Helemaal voor niets!
Nu heb ik er nog steeds veel pijn van, en zit dus 'onder' de pijnstillers. Ben bang dat het gaat ontsteken, dat is afwachten...
Ben niet zo heel vrolijk dus.
Wat nu?
Sterkte
quote:ach, je moet het niet zo somber zien toch. Is verder geen aanval ofzo, gewoon effe geinen. Kan ik ook niks aan doen, is aangeboren
Op vrijdag 14 februari 2003 15:36 schreef Beebie het volgende:[..]
eerlijk gezegd een vrij late 'lollige' reactie. geloof dat dit al eerder genoemd is in dit topic. Ongeveer een jaar geleden....
Hier heb je de reactie die je zou willen: hahahalekker nutteloos toch, als het over een onderwerp gaat waar mensen zich echt rot over voelen?
Owja, en Goofup, op de een of andere manier is dit toch best een moeilijk onderwerp, ook als je er over kunt praten. Flauwe grapjes worden dan ook niet echt gewaardeerd.
Inderdaad best eng. Terwijl het eigenlijk gewoon een klein gesprekje was. Niks engs aan.... maar toch
Maar ik vind het wel knap van jullie allemaal hoor......
Maar ik wil mijn eventuele kinderen wel borstvoeding kunnen geven, dus heb het nooit gedaan. Toch lijkt het me heerlijk om een "leuke" bh te kunnen kopen...
quote:Idd, een leuke BH.
Op dinsdag 25 februari 2003 10:10 schreef Troel het volgende:
Lijkt me heerlijk, een borstverkleining...Maar ik wil mijn eventuele kinderen wel borstvoeding kunnen geven, dus heb het nooit gedaan. Toch lijkt het me heerlijk om een "leuke" bh te kunnen kopen...
enne, mijn pc heeft nooit foto's van mijn borsten gemaakt. dat heb ik zelf gedaan voor mijn eigen plakboek. vind ik eigenlijk wel gek, ik hoor het namelijk van iedereen, dat dat wel gebeurt in het ziekenhuis.
En Jessie, zet m op, het is niet gemakkelijk, maar pijn is erg relatief, zeker als je weet dat het alleen maar beter wordt na de operatie.
Nog ervaringsdeskundigen met tips hier?? Waar moet ik nog aan denken enzo?
ik denk dat ik over een week ofzo wel een beetje zenuwachtig ga worden!
quote:Ja, daar kwam ik ook pas achter toen ik een borstvergroting had gedaan (ben ik dan nu offtopic?oh well) ..dacht dat ik dan eindelijk leuke BH's kan kopen maar vanaf C zijn het meestal lelijke grote tenten
Op dinsdag 25 februari 2003 10:25 schreef Koningin het volgende:[..]
Idd, een leuke BH.
Gaan allemaal maar tot cup C......
Het is ook nooit goed
Succes voor degenen die voor de borstverkleining gaan, mijn operatie was dan wel het tegenovergestelde, maar het was het zeker waard.
quote:Koop (sport)beha's met voorsluiting en koop nachthemden/pyjama's met knopen, zodat je niks over je hoofd hoeft te trekken, want je mag je armen niet omhoog doen na de operatie. (tot 6 weken erna als ik me goed herinner)
Op zondag 20 april 2003 15:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ok! Ik word op 6 mei geopereerd!
Ging overigens pas nog wel een ontzettend grappig telefoongesprek aan vooraf over welke cupmaat ik zou krijgen. Volgens mij is het standaard om 2 maten kleiner te krijgen ofzo, want zo te horen lazen ze het af van een tabelletje.Nog ervaringsdeskundigen met tips hier?? Waar moet ik nog aan denken enzo?
ik denk dat ik over een week ofzo wel een beetje zenuwachtig ga worden!
Verder kan ik me ff zo snel niks bedenken, maar als me nog iets te binnen schiet, zal ik het posten.
Oh, enne : succes. . Komt echt wel goed, hoor.
.
Praat dus nog even met je chirurg voordat je je daar zorgen over gaat maken. .
quote:Ik heb nu 80H en ga vrijdag 9 mei naar de plastischchirurg*)
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
Kan je zien dat je er aan geopereerd bent?
Zie je ergens een litteken zitten?
Ik moet me morgen trouwens om half 8 melden in het ziekenhuis. Als het goed is ga ik over ongeveer 12 uur onder het mes.... *bibber*
quote:Ow wat eng.
Op maandag 5 mei 2003 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
Lees het topic maar even door, dan zie je voldoende links staan naar foto's e.d.Ik moet me morgen trouwens om half 8 melden in het ziekenhuis. Als het goed is ga ik over ongeveer 12 uur onder het mes.... *bibber*
Hebben trouwens meer meiden ervaring met dr. Koeijers in A'doorn.
Ik hoef namelijk maar 1 dag te blijven en heb waarschijnlijk geen drains nodig. Wat een verschil met andere chirurgen. Hoor ook dat anderen je 4 dagen laten blijven en daarnaast die ellende van de drains
Nu maar hopen dat die 7 kilo er een beetje rap af willen..........
En debbeltje27, kijk eens hier: Borstenforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |