quote:Je kunt www.pbase.com gebruiken. Daar kan je zelf foto's uploaden.
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:47 schreef Beebie het volgende:
ik wil graag een paar fotos van voor de operatie posten, maar ik weet niet hoe! graag zou ik voor eens en voor altijd het idee de wereld uithelpen dat ik cup pamela of lolo had....
quote:Plaats je dan ook een foto van ná de operatie? Kunnen we zien hoe mooi het geworden is...
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:47 schreef Beebie het volgende:
ik wil graag een paar fotos van voor de operatie posten, maar ik weet niet hoe! graag zou ik voor eens en voor altijd het idee de wereld uithelpen dat ik cup pamela of lolo had....
Het gaat ineens wel heeeeeeeel snel!
quote:Gefeliciteerd.
Op woensdag 2 oktober 2002 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kreeg gister een brief van de verzekering dat ze de operatie gaan vergoeden!En toen ik vandaag belde naar het ziekenhuis kreeg ik te horen dat er een brief naar me onderweg is met daarin een afspraak om foto's te laten maken en een afspraak met de anasthesist.....
Het gaat ineens wel heeeeeeeel snel!
Hier staat ook nog een verhaal in over exact hetzelfde onderwerp!
wel dapper dat je zo operatie aandurft..
smile
greetzz
Op de bovenstaande sites kun je wat foto's vinden van voor en na de behandeling!
Vergeet trouwens niet dat het er op deze manier veel erger uitziet dan wanneer iemand gewoon gekleed is in een goed passende bh en een t-shirt er overheen!
quote:Ik ben ivm mijn opleiding tot arts wel eens bij dergelijke operaties aanwezig geweest. Het ziet er in het begin heel erg raar uit, de plastisch chirurg snijdt allerlei huidstukken weg (volgens een schema dat hij van te voren op de borst getekend heeft). Maar nadat het overbodige weefsel was weggehaald en de huid gesloten werd, zag het er toch nog heel mooi uit.
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:56 schreef code4u het volgende:
Nou, als ik die foto's zo zie, ben ik blij dat ik geen vrouw ben met "te" grote borsten. Lijkt me een hele pijnlijke operatie!
Hetgeen wat mij tegenhoud is dat je na een borstverkleining geen borstvoeding meer zal kunnen geven. Dat is iets wat ik graag wil doen als ik over wat jaren kinderen krijg.
Is er geen optie om dus een ander soort borstverkleining uit te laten voeren waardoor ik nog wel borstvoeding zou kunnen geven.
quote:He Beebie wat jammer nou
Op dinsdag 11 februari 2003 12:50 schreef Beebie het volgende:
Na heel lang weer een berichtje...
Gisterochtend mochten na vijf maanden pijn en ontstekingen de piercings er eindelijk uit. Dat was nog een heel gepruts want de plastisch chirurg kreeg de knopjes niet losgedraaid. Deed heel veel pijn.
Hij trok langzaam de piercings eruit en...
(spannend! )
M'n tepels trokken onmiddelijk weer terug naar binnen...
Heel fijn, ik heb dus vijf maanden lang elke dag pijn gehad, en waarvoor? Helemaal voor niets!
Nu heb ik er nog steeds veel pijn van, en zit dus 'onder' de pijnstillers. Ben bang dat het gaat ontsteken, dat is afwachten...
Ben niet zo heel vrolijk dus.
quote:ik had dezelfde soort pijn voor de operatie; die is nu weg!
Op dinsdag 11 februari 2003 14:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Pffff.... Ik zit nog steeds te twijfelen, of ik het zal doen of niet.....
Op dit moment heb ik een cup 75F, behalve de eerste dagen nadat ik ongesteld ben geweest, heb ik ontzettende pijn in mn borsten (vooral bij mijn borstspieren net of dat mn hele borst eraf gaat scheuren).Hetgeen wat mij tegenhoud is dat je na een borstverkleining geen borstvoeding meer zal kunnen geven. Dat is iets wat ik graag wil doen als ik over wat jaren kinderen krijg.
Is er geen optie om dus een ander soort borstverkleining uit te laten voeren waardoor ik nog wel borstvoeding zou kunnen geven.
ik raad je aan om in elk geval eens goed naar je mogelijkheden te informeren.
Succes!
Beebie wat balen dat het met de piecings niet gelukt is. En nu? Hoe is het met de pijn?
quote:Ja, daar had ik dus ook al aan zitten denken, dat het nu rot is maar stel dat alles straks mooi strak en zonder pijn is en ik word zwanger en heel de boel gaat op mn knieën hangen, dan wacht ik idd weer liever tot mijn kinderwens in vervulling gegaan is.....
Op donderdag 13 februari 2003 14:57 schreef jessie het volgende:
-over kindertjes enzo-
Over dat meisjes/vrouwen met grote borsten moeilijker borstvoeding kunnen geven heb ik ook wel eens gehoord, t schijnt ook dat je het in een ander standje moet doen zeg maar, alsof je een rugbybal beethoudt ofzo (maarja hoe hou ik een rugbybal beet )
Een wachtlijst van een half jaar dus. Misschien zou je kunnen proberen om in Delft geopereerd te kunnen worden??
quote:Ik ben ruim 2 jaar geleden geopereerd (door Dr. Timmenga, RDGG in Delft). Kwam in februari 2000 op de wachtlijst en in september ging ik onder het mes.
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Vreemd trouwens Jessie, dat voor jou de wachttijd 3 jaar schijnt te zijn!
Ik heb op 22 oktober de goedkeuring gekregen van de verzekering en sta sinds die tijd op de wachtlijst. De verwachting is dat ik ergens in april of mei geopereerd ga worden.Een wachtlijst van een half jaar dus. Misschien zou je kunnen proberen om in Delft geopereerd te kunnen worden??
Ik wou dat ik het jaren eerder gedaan had. Al ben ik toch niet helemaal tevreden. Ging van cup G naar (zei de arts) cup C. Helaas is het toch cup D geworden.
Misschien dat ik over een aantal jaar nog een keertje onder het mes ga, maar vind het zo wel prima.
Succes met degene die nog een beslissing moeten nemen en voor degene die binnenkort onder het mes gaan. Mocht je vragen hebben, schroom niet om me te mailen.
Groetjes Vicky
editje: email staat in profiel
die Dokter Timmenga, is dat die chirurg die er een beetje uitziet als de kerstman? wit haar, snor?
Als dat hem is, dan vind ik het een enorme klootzak. de verzekering had mij naar hem toegestuurd i.v.m. wachttijdverkorting, maar het was een enorme zak, hoe hij zich gedroeg naar mij toe.
ben benieuwd of hij tegen anderen wel wat aardiger is.
quote:eerlijk gezegd een vrij late 'lollige' reactie. geloof dat dit al eerder genoemd is in dit topic. Ongeveer een jaar geleden....
Op vrijdag 14 februari 2003 12:46 schreef Goofup het volgende:
"borstverkleining achter de rug"
ik dacht dat die dingen altijd voor de rug zaten![]()
lekker nutteloos toch, als het over een onderwerp gaat waar mensen zich echt rot over voelen?
quote:Neej, Timmenga is een hele leuke jonge vent. Ik denk dat je bij Wijthof terecht gekomen was (kennem zelf niet, maar weet wel datn Timmenga hele leuke vent is)
Op vrijdag 14 februari 2003 11:44 schreef Beebie het volgende:
die Dokter Timmenga, is dat die chirurg die er een beetje uitziet als de kerstman? wit haar, snor?
Als dat hem is, dan vind ik het een enorme klootzak. de verzekering had mij naar hem toegestuurd i.v.m. wachttijdverkorting, maar het was een enorme zak, hoe hij zich gedroeg naar mij toe.
ben benieuwd of hij tegen anderen wel wat aardiger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |