Het lijkt me best eng dat je er dan zo anders uitziet! Maar dat zal niet opwegen tegen de pijn en het ongemak van een grote boezem.
Zelfs het op een wachtlijst laten zetten vind ik eng! *bibber*
Maar ik ga er zeker over nadanken en dan wil ik ook graag Dr. Wilmink hoor!
* DuchessX is in tien jaar tijd van een C-cup naar een DD/E-cup gegaan
Het is niet echt lelijk want ik ben zelf best groot (1 m 80) maar blij ben ik er ook niet mee vanwege de pijn en het ongemak.
70H was bij mij helemaal niet extreem groot, omdat 70 maar heel smal is, is de cupmaat meteen veel groter.
ik heb van veel mensen de reactie gehad dat het hun nooit opgevallen was dat ik grote borsten had. dus zo heel groot is een H niet hoor.
en als ik een nieuwsgierige liet raden naar mijn maat, kwamen ze nooit verder dan een D, dus leute, maak je geen illusies: ik had echt geen lolo ferrari tieten hoor!
quote:Maar in amerika worden ze gevuld met helium volgens mij want die staan zo lekker onnatuurlijk omhoog
Op vrijdag 17 mei 2002 14:24 schreef Gia het volgende:
Goh, Beebie, 70 H! Da's nogal wat. Ik heb DD en vind dat al joekels. Goed van je dat je er wat aan hebt laten doen.En als je dan in Amerika kijkt! Daar laten ze hun borsten vergroten tot zo'n gigantische cupmaten. Ongelooflijk!
maarre wel goed voor meiden die het laten doen vind ik. Kan me zo voorstellen dat je niet eens meer fatsoenlijk kunt springen...
Misschien dat ik over een paar jaar weer naar de PC terug ga voor nog een bvk, ben nog niet helemaal tevreden. Maar het is in iedergeval een stuk beter!
Ik hoop dat je tevreden bent met je nieuwe borsten en als je "advies" wil.. gewoon vragen.
En meiden die twijfelen.. GEWOON DOEN! Er valt zo'n last van je schouders, letterlijk en figuurlijk.
quote:Ik heb van de week ook eindelijk, na jaren twijfelen een afspraak gemaakt met diezelfde dokter Timmenga uit Delft!
Op donderdag 30 mei 2002 22:23 schreef Vicky het volgende:
Ben geopereerd door Dr. Timmenga in Delft.......
En meiden die twijfelen.. GEWOON DOEN! Er valt zo'n last van je schouders, letterlijk en figuurlijk.
Is het een beetje een aardige arts?! Vind het namelijk nog steeds wel een beetje eng idee!
PIERCEN!!!
het leuke is dat het in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving gebeurt, dus geen enkel pijntje. ze trekken dan de tepel naar buiten, en plaatsen een staafje onder het tepelknopje door. na 6 weken mag ie eruit, en dan blijft de tepel naar buiten, door het littekenweefsel dat zich gevormd heeft.
hij zei: je mag ze er natuurlijk ook in laten zitten na 6 weken, als je dat mooi vind. nou, daar moet ik nog wel even over denken hoor!...
ik weet dat er relatief veel meiden zijn die ook met die probleem zitten. (nou ja, een echt probleem is het (in elk geval voor mij) niet).
het is dus heel simpel, de wachttijd is ongeveer 3 a 4 maanden en het gebeurt poliklinisch.
ben benieuwd wat jullie hiervan vinden....
[Dit bericht is gewijzigd door Bolletje... op 26-06-2002 14:39]
quote:Dat klopt trouwens. Je krijgt er een mooie tepel van. (Ook als het niet in het ziekenhuis gebeurt
Op maandag 24 juni 2002 18:15 schreef Beebie het volgende:
maar nu heb ik nog een klein probleempje waar hij iets aan meent te kunnen doen.
ik heb namelijk last van ingetrokken tepels, en ik wist dat dat verholpen kon worden. maar dat zou betekenen: weer onder het mes, en dat zie ik niet zo heel erg zitten.
Dr. Wilmink vertelde me echter dat er een nieuwe, erg goede manier is om iets aan ingetrokken tepels te doen:PIERCEN!!!
het leuke is dat het in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving gebeurt, dus geen enkel pijntje. ze trekken dan de tepel naar buiten, en plaatsen een staafje onder het tepelknopje door. na 6 weken mag ie eruit, en dan blijft de tepel naar buiten, door het littekenweefsel dat zich gevormd heeft.
hij zei: je mag ze er natuurlijk ook in laten zitten na 6 weken, als je dat mooi vind. nou, daar moet ik nog wel even over denken hoor!...
just my 2cts
quote:Timmenga is echt een topvent, heel erg kundig, heel aardig en hij maakt ook gewoon geintjes enzo.. Echt een goede vent!!
Op donderdag 30 mei 2002 22:35 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik heb van de week ook eindelijk, na jaren twijfelen een afspraak gemaakt met diezelfde dokter Timmenga uit Delft!
Kan pas in September bij 'm terecht, maar dan kan ik nog even aan het idee wennen, dus dat is ook niet zo erg!Is het een beetje een aardige arts?! Vind het namelijk nog steeds wel een beetje eng idee!
quote:Daarom heet je toch ook Leifkleinmeisjuh..
Op vrijdag 26 april 2002 11:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Ik groei niet meer...
[oud topic trouwens in active list)
Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Kan me gee voorstelling maken wat 70H is, maar het lijkt me niet echt fijn / mooi.
maar die zijn niet door iedereen te bezichtigen
quote:ik had ook 70 G/H, en dat is nu 70/75D ongeveer. nog best groot, maar het hangen is helemaal verdwenen en het volume is behoorlijk verminderd (bijna 1 kilo om precies te zijn). de littekens zijn nu (na 2.5 maand) al een stuk minder rood. ze zijn nog wel rood, maar zijn 'rustig'. de mensen aan wie ik mijn borsten heb laten zien, zeggen allemaal dat ze een hele natuurlijke vorm hebben, en dat je dus alleen aan de littekens ziet dat er aan 'geknutseld' is.
Op woensdag 26 juni 2002 14:27 schreef l_Charlize_l het volgende:
Ik ben dus ook van plan om een borstverkleining (70 G) te doen. Ik heb de eerste stap al gezet door naar mijn huisarts te gaan. Die heeft mij het nummer gegeven van de plastische chirurg. maar de tweede stap heb ik dus nog altijd niet gezet. Reden hiervoor is dat ik binnenkort op vakantie ga en daarna loop ik een half jaar stage. Ik kan dus echt niet veel missen van mijn stage....en ook misschien een heel klein beetje (of eigenlijk wel errug veel) mijn angst voor de operatie + pijn.
met een beetje pech sta je algauw zo'n 6 tot 8 maanden op de wachtlijst voor het eerste gesprek, dus van je stage hoef je niets te missen. voor de operatie staat na het eerste gesprek algauw zo'n anderhalf jaar, maar dat werden bij mij 11 maanden.Hoe lang was jij uit de "roulatie" vanwege je borstverkleining?
ik ben na de operatie 2.5 week niet naar school geweest, en 3 weken bij mijn moeder gaan wonen. het doet erg veel pijn in het begin en met douchen en afdrogen heb je de eerste week hulp nodig.
Ik heb de posts verder niet echt meer doorgelezen, maar hoe zien jouw borsten er nu uit? Vaak hoor je dat resultaten bij borstverkleining vaak teleurstellend zijn.....
een borstverkleining laten doen is echt geen pretje, maar je weet al snel of je op je (in mijn geval) 20ste al met grote hangborsten door het leven wil. en de klachten die ervan kunt hebben doen je ook al wat sneller besluiten.
ik heb nu helemaal geen pijn meer, en smeer nog bijna elke dag met vitamine-e-creme om de littekens soepel te houden.
quote:het maakt in principe niet eens zo heel veel uit geloof ik welke maat je hebt. als jij bij de huisarts goed uit kunt leggen waar je last van hebt dan zal hij het even bekijken en meestal is het zo dat als je borsten echt groter dan 'gemiddeld' zijn, de huisarts je wel doorverwijst. heb je maar (klinkt gek), een klein beetje grote borsten, dan zal je huisarts je er wel op attent maken wat zo'n operatie inhoudt. dat het erg ingrijpend is etc.
Op woensdag 26 juni 2002 14:34 schreef Bolletje... het volgende:
Beebie, weet jij of je als je met cup 75 DD borstverkleining wil, of het dan vergoed wordt?
En ziet het ook mooi uit? Wat betreft littekens etc?
[edit] ik wil net al duchessx van die rugpijn,nekpijn en dat voorovergebogen lopen af [edit]
(rekensommetje: mijn borsten waren op het oog net zo groot als een 80/85D, maar alleen omdat ik smal ben heette het 70H. zou ik het dan niet vergoed mogen krijgen als ik een stuk breder zou zijn en dus een kleinere cupmaat zou hebben?)
quote:dan waren ze zker van het formaat basketball?
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
quote:Mij werd verteld dat een operatie vergoed wordt vanaf cup D
Op dinsdag 02 juli 2002 17:58 schreef Beebie het volgende:[..]
het maakt in principe niet eens zo heel veel uit geloof ik welke maat je hebt. als jij bij de huisarts goed uit kunt leggen waar je last van hebt dan zal hij het even bekijken en meestal is het zo dat als je borsten echt groter dan 'gemiddeld' zijn, de huisarts je wel doorverwijst. heb je maar (klinkt gek), een klein beetje grote borsten, dan zal je huisarts je er wel op attent maken wat zo'n operatie inhoudt. dat het erg ingrijpend is etc.
zodra de huisarts het goedkeurt, krijg je een brief voor de pc. vindt hij/zij het ook nodig, dan wordt het automatisch doorgegeven aan de verzekering. meestal wordt het gewoon vergoed zodra de pc dus aangeeft dat hij/zij het ook nodig vindt.(rekensommetje: mijn borsten waren op het oog net zo groot als een 80/85D, maar alleen omdat ik smal ben heette het 70H. zou ik het dan niet vergoed mogen krijgen als ik een stuk breder zou zijn en dus een kleinere cupmaat zou hebben?)
iemand interesse in de afloop? dan houd ik jullie op de hoogte namelijk.
Beeb gaat de 'puntjes op de i zetten'.....
quote:Ja laat even weten hoe het gegaan en geworden is!
Op donderdag 22 augustus 2002 19:25 schreef Beebie het volgende:
Heb vandaag gebeld en een afspraak gemaakt om de piercings te laten zetten.....
vrijdag 13 september om 9.30u ben ik aan de beurt!!! stiekem toch wel een beetje spannend...iemand interesse in de afloop? dan houd ik jullie op de hoogte namelijk.
quote:Wat grappig!
Op donderdag 22 augustus 2002 19:25 schreef Beebie het volgende:
Heb vandaag gebeld en een afspraak gemaakt om de piercings te laten zetten.....
vrijdag 13 september om 9.30u ben ik aan de beurt!!! stiekem toch wel een beetje spannend...iemand interesse in de afloop? dan houd ik jullie op de hoogte namelijk.
Ben wel benieuwd naar de afloop en zal ook even mijn ervaringen posten!
Vrijdag de 13e Oeps!!
Ik hoop dat het toch wel goedgaat, ach, slechter kan niet, dus ik kan het risico zonder angst nemen. Tenzij vrijdag de 13e natuurlijk echt een gruweldag is.......
Ik had gister dus mijn eerste afspraak en Dr. Temminga is inderdaad ontzettend aardig. En eigenlijk stelt zo'n eerste consult niets voor. Je praat wat, vertelt waarom je het nodig vind, hij kijkt, vind het ook nodig en dan gaat de secretaresse een brief naar de verzekering sturen!
Kortom, over 4 tot 6 weken heb ik antwoord van de verzekering en dan moet ik weer terug komen en word ik op de wachtlijst geplaatst!
Uiteindelijk een naald er doorheen gestoken.... was ie te dun! de piercing pastte er niet doorheen.
Volgende naald... en eindelijk zaten ze erin. Gelukkig werkte de verdoving goed en voelde ik alleen maar geduw en getrek.
De verdoving deed verreweg het meeste pijn, en dat was ook echt niet prettig. Ik dacht dat ik geen gevoel meer had in m'n tepels!
Nu heb ik er ook geen last van, ik moet ze minimaal 3 maanden inhouden. Maar omdat ik wel heel erg ingetrokken tepels had, is de kans vrij groot dat ze daarna alsnog terug naar binnen schieten. Ik heb dus besloten dat ik er aan probeer te wennen en ze hopelijk zelfs leuk ga vinden. Dan probeer ik ze zo lang mogelijk te houden.
Beebie heeft tepelpiercings!!!
quote:<
Op maandag 16 september 2002 23:28 schreef NaliXL het volgende:
Ik wens je er veel succes mee. Kan het wel begrijpen, maar ik vind het persoonlijk wel jammer als ik lees dat vrouwen ze laten verkleinen.
* NaliXL vind grote borsten wel mooi![]()
Op het moment dat vrouwen er last van hebben kan het nog zo mooi "groot" zijn, maar dit kan zo tot last zijn dat je gebukt gaat onder pijnen dat schoonheid ook verloren gaat door diezelfde pijnen..... En daarvoor is borstverkleining de perfecte oplossing... ...
Waarom moet ik door zoveel shit heen om een beetje mooie borsten te krijgen? Soms is het leven niet eerlijk....
quote:Ik vind over het algemeen het mooiste aan een vrouw dat ze er natuurlijk uit ziet, onafhankelijk van of ze nou kleine of grote borsten heeft. Als ze er zelf maar tevreden over is.
Op maandag 16 september 2002 23:28 schreef NaliXL het volgende:
Ik wens je er veel succes mee. Kan het wel begrijpen, maar ik vind het persoonlijk wel jammer als ik lees dat vrouwen ze laten verkleinen.
* NaliXL vind grote borsten wel mooi![]()
Heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat het mooi geneest.
* DuchessX overweegt nog steeds een borstverkleining maar moet om die beslissing te kunnen nemen wel eerst helemaal gezond zijn
quote:Inderdaad, lees maar eens een eindje terug.
Op donderdag 19 september 2002 22:38 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Uh... misschien had je het al eerder vermeld in het topic, maar wat is de bijdrage van die piercings aan mooiere borsten?
quote:gevonden.
Op vrijdag 20 september 2002 07:47 schreef buitenbeentje het volgende:[..]
Inderdaad, lees maar eens een eindje terug.
grappig
maar ze weet het nog niet of ze het wel wil (pijn enzo, bang dat ze er later spijt van krijgt ofzo......)
Ik heb zelf zo'n 4 maanden terug ook een borstverkleining ondergaan en zit sindsdien ook met het 'probleem' van ingetrokken tepels. Ik had al eerder over het piercen gehoord en ben er wel voor om dat ook te laten doen. Ik vraag me alleen af of dit vergoedt wordt, zeg maar onder het mom van die borstverkleining. Was dit bij jou het geval? Hoorde namelijk dat het anders iets van 400 euro per tepel kost!!!
Liefs, Trot
succes,
nog een nieuwtje: ik mag weer in de zon!! nu bijna een half jaar na de operatie, de plastisch chirurg zei dat het weer mocht. maar er is helemaal geen zon meer! op naar de zonnebank dus!
quote:a b c75 d e f g H. tering. dan ben je net die pamela of lolo ferarri. dat ziet er idd niet uit ee,
van 70H naar 70/75C
quote:Sorry, maar 70 H, ben je zelf slank?
van 70H naar 70/75C
Dit is echt niet lullig bedoeld maar een gewone vraag.....want ik ben echt verbaasd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |