voor alle meiden die erover zitten te denken maar de stap nog niet durven te zetten: doen!
het is effe pijnlijk en zwaar, maar daarna....WOW!
Gefeliciteerd in ieder geval.
quote:Wow
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
'k Had 't wel eens op tv gezien. Schijnt inderdaad een hele nuttige operatie te zijn, voor sommigen. (Rugklachten enzo.)
Op zich vind ik de topic-titel wel een beetje vaag...
Ik heb er zelf ook al vaker over zit te denken, maar k ben er nog niet helemaal zeker van
quote:moet je niet wachten tot je volledig bent uitgegroeit ?
Op vrijdag 26 april 2002 11:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Leuk om te horen dat het allemaal goed is gegaan enzoIk heb er zelf ook al vaker over zit te denken, maar k ben er nog niet helemaal zeker van
quote:Ik groei niet meer...
Op vrijdag 26 april 2002 11:46 schreef Joene het volgende:[..]
moet je niet wachten tot je volledig bent uitgegroeit ?
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 26-04-2002 11:50]
quote:dr is in totaal bijna een kilo vanaf gegaan. De overgang van veel naar minder was voor mij niet zo duidelijk, omdat ik de eerste dagen nog heel wankel en duizelig was van de narcose. maar het is nu in elk geval al wel iets dat wat vaster op mn lijf zit, en dat scheelt al enorm
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
En hoe voelt dat nou als je loopt. Merk je veel verschil. Lijkt me namelijk heel raar als je in 1 keer veel gewicht verliest. Ben dan wel een man, maar kan me er toch ietsjes bij voorstellen.
quote:Volgens mij kan je groeistuipen krijgen tot ong je 20ste hoor.
Op vrijdag 26 april 2002 11:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Ik groei niet meer...
quote:Nou, we zullen de hoop dan nog maar niet helemaal opgeven, maar ik reken er niet meer op.
Op vrijdag 26 april 2002 11:50 schreef Joene het volgende:[..]
Volgens mij kan je groeistuipen krijgen tot ong je 20ste hoor.
En trouwens ik heb een verhaal van een meisje van 15 gelezen dat ook borstverkleining heeft laten doen... dus
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:51 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Nou, we zullen de hoop dan nog maar niet helemaal opgeven, maar ik reken er niet meer op.
En trouwens ik heb een verhaal van een meisje van 15 gelezen dat ook borstverkleining heeft laten doen... dus
quote:OMFG 70H?? Pfff. Naja iig nice dat de operatie gelukt is. 75C is idd veel mooier! (En minder zwaar)
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
van 70H naar 70/75C
quote:Als je verder geen last van hebt zou ik het niet doen, als ik jou was...
Op vrijdag 26 april 2002 11:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik heb er zelf ook al vaker over zit te denken, maar k ben er nog niet helemaal zeker van
quote:Probleem is dat ik dat juist wel heb
Op vrijdag 26 april 2002 11:54 schreef MahRain het volgende:[..]
Als je verder geen last van hebt zou ik het niet doen, als ik jou was...
quote:Last? Ik ontken iedere betrokkenheid
Op vrijdag 26 april 2002 11:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Probleem is dat ik dat juist wel heb
ontopic:
het lijkt me een enorm zware beslissing, aangezien je die de rest van je leven bij je draagt. Fijn om te horen dat het positief bevallen is
quote:ow
maar het gaat er natuurlijk om dat jij je goed voelt
maar wel een stuk ingrijpender dan een vergroting, ik heb een keer op TV een documantaire zitten kijken. Ik heb een sterke maag, maar ik werd van sommige stukjes flink misselijk, zeker als je de tepels los (op stokjes) ziet staan met een paar draadjes er aan...
quote:Mijn advies: doe wat je goed dunkt. Als je er lichamelijk last van hebt, en je wil ervanaf, dan moet je het gewoon doen. Maar wel alleen als jij er 100% achter staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |