boerenkool boerenkool BOERENKOOLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Klaploper het volgende:
ja maar hoe moet dat dan met de boerenkool?
FUUUUUUU- je bent de sjaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef Klaploper het volgende:
maar dan is er nog altijd die man met de bruine muts, daar had je niet aan gedacht he
Ik wist niet dat jij de combinatie daarvan hadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Klaploper het volgende:
weet je dat zeker? ik kan altijd nog de koffer open doen he
Wat heeft dat nou weer voor zin als je toch niet kunt vouwen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Klaploper het volgende:
weet je dat zeker? ik kan altijd nog de koffer open doen he
Gast, hij hoeft helemaal niet te vouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor zin als je toch niet kunt vouwen?
Oh, ik dacht dat dit topic gewoon vol stond met zinnen die nergens op sloegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Gast, hij hoeft helemaal niet te vouwen
En dan? Daar word je boterham echt niet dikker van hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ok, pak het pekelvlees, instructies in de koffer.
Met een beetje geluk lukt het ook met die fietsbel, mits je de handdoek kan zien liggen. Dat is mijn laatste advies voor je, succes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:39 schreef Klaploper het volgende:
maar de boterham ligt nog in de schuur en die kan ik niet openen want ik ben de tandpasta verloren
Morgen kun je het sowieso niet proberen omdat de bioscoop vanavond is afgebrand. Niet gehoord?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:44 schreef Klaploper het volgende:
oke ik zal het morgen proberen maar ik denk niet dat het lukt want ik hou niet van uiensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |