Doe ff moeite pleasequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom worden zoveel nummers van Linkin Park gecoverd in de hardcore scene de laatste tijd?
Heb er niks op tegen want Linkin Park is gewoon vet. Maar het lijkt wel een trend. Op project hardcore heb ik welgeteld 4 verschillende (nieuwe) LP covers gehoord
wtf dat meen je nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom worden zoveel nummers van Linkin Park gecoverd in de hardcore scene de laatste tijd?
Heb er niks op tegen want Linkin Park is gewoon vet. Maar het lijkt wel een trend. Op project hardcore heb ik welgeteld 4 verschillende (nieuwe) LP covers gehoord
Typische Noize Suppressor plaat met een lekkere typische kick. Alleen heb ik het niet zo op anthems. Het enige anthem die ik heb is van Thunderdome 2007. Maar dat is vanwege de remixen van Drop It en Money in my pocket die er op staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef julian6 het volgende:
Wat een kneiterhard MOH anthem zeg!!!
Lekker nummer na 2.00, intro is me wat te standaart. Anthems worden imo steeds beter, de fight night anthem was éeeecht superdik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Rickk_ het volgende:
Hier is ie.
Moh anthem pole position lap 2
Noize supressor
LP-plaatjes commercieel..? Dr wordt amper een rooie cent op verdient op vinyl releases.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik vind die LP-plaatjes allemaal wel tof, maar het is natuurlijk wel vrij wel commercieel.
Aan de andere kant, het trekt weer meer mensen = meer vreugd
LP is in dit geval Linkin Parkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef fathank het volgende:
[..]
LP-plaatjes commercieel..? Dr wordt amper een rooie cent op verdient op vinyl releases.
Ik vind ze niet origineelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef fathank het volgende:
ohzo.
Inderdaad kutplaten zonder inspiratie. Lekker cheap scoren met een bekende vocal. Aanstekermomentje erin en je bent weer verzekerd van een kutplaat die je 't komende half jaar op ieder feest meerdere keren ga horen.
dus dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:29 schreef fathank het volgende:
ohzo.
Inderdaad kutplaten zonder inspiratie. Lekker cheap scoren met een bekende vocal. Aanstekermomentje erin en je bent weer verzekerd van een kutplaat die je 't komende half jaar op ieder feest meerdere keren ga horen.
voor mij nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef fathank het volgende:
Dikke party, alleen een teringeind rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |